Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (18101)
Vierailija kirjoitti:
Tämä 'Doriksen stalkkaaja' ilmeisesti aikoinaan otti ensin silmätikukseen M31.
Sivusta tähän. Itse olen kaivannut tämän M31 viestejä välillä. Viime kesänä jo lähti tai ainakin lopetti kirjoittamisen nimimerkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä alan myös ilmoittaa kaikki tylsät viestit poistoon, ne ankeutta ilmpiiriä ja saa aikaan masennusta.
Voi sua raukkaa. Masennus on vaikea sairaus, usein pitkittyy, hengenvaarallinenkin.
Löytäisitköhän jonkun ketjun, mikä ei vaarantaisi lisää terveyttäsi? Ethän täällä pahenna oireiluasi?
Onnea matkaan
Onko sulla parempi olla? Ai niin, poistuit varmaan viisaasti ketjusta, mikä sinua masentaa.
Onko sulla vielä pahat?
Vierailija kirjoitti:
Mietin, pitäisikö siirtää positiota nyt hintapiikin taittuessa kullasta enempi ETF:iin tai ihan osakkeisiin. Toisaalta on kyllä vaikea arvioida tulevaa kehitystä, kun maailmanpolitiikkakin on mitä on. Kryptot jätin jo talvella, ja hyvä niin.
Kryptot on ihanii :):)
Vierailija kirjoitti:
Ihme tyyli joillain. Kysytään kuulumisia, sitten kun niitä kertoo nii vaaditaankin avaamaan uusi ketju. Päättäisitte jo mitä haluatte.
Ja omat kuulumiseni: auto alkoi nykiä, pitkällisen pähkäilyn jälkeen päädyin siihen, että virranjakajan kansi on hapettunut.
Oliko tarpeeksi tylsää?
Tosta tuli mieleen kysyä: mistä tietää mihin järjestykseen tulpanjohdor pitää laittaa? Siis kun kansi on vaihdettu?
Vierailija kirjoitti:
Mietin, pitäisikö siirtää positiota nyt hintapiikin taittuessa kullasta enempi ETF:iin tai ihan osakkeisiin. Toisaalta on kyllä vaikea arvioida tulevaa kehitystä, kun maailmanpolitiikkakin on mitä on. Kryptot jätin jo talvella, ja hyvä niin.
Enpä osaa neuvoa, kun en mikään sioijtusalan osaaja ole. Mua on pankki pommittanut säännöllisesti viime joulukuusta lähtien, kun äitini perintörahat tupsahti tililleni. Laitoin ne säästötilille käyttötilin sijasta, mutta vähän väliä tulee pankilta yhteydenottoja. Siirsin jo puolet rahoista toiseen pankkiin :D Mutta sama ajatus mulla myös, että kun maailmanpolitiika on mitä on, niin ... (anteeksi 3 pistettä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä 'Doriksen stalkkaaja' ilmeisesti aikoinaan otti ensin silmätikukseen M31.
Juu, 'Pitkis' on myös todennäköisesti toistuvasti hänen nälvittävänään.
En oikeastaan usko tähän, kun jos niitä viestejä mietin niin ovat minusta eri tyylillä kirjoitettu. Terveisin Pitkis, joka ei kuitenkaan mielellään enää olisi Pitkis.
Minäkin kaipaan M31, joka lienee jo M33. Oli kivoja kirppari-, elokuvakuulumisia. Oli erittäin mukava lisä ketjuun. Mukavia, mielenkiintoisia tarinoita, joita ikävästi kommentoitiin. Hän jäi pois. (Pitkis) on kantava voima ketjussa, en käytä jatkossa nimimerkkiään, kun siitäkin solvausta tuli. Olen monesti kehunut hänen sujuvaa kirjoitustaan, ei todellakaan haittaa pitkät kirjoitukset. Pomppikoon yli, ellei jaksa lukea. Ihanat on nuo perhoskuvaukset ja muut luontotarinat. Jatka toki, ystäväin :)
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä osaa neuvoa, kun en mikään sioijtusalan osaaja ole. Mua on pankki pommittanut säännöllisesti viime joulukuusta lähtien, kun äitini perintörahat tupsahti tililleni. Laitoin ne säästötilille käyttötilin sijasta, mutta vähän väliä tulee pankilta yhteydenottoja. Siirsin jo puolet rahoista toiseen pankkiin :D Mutta sama ajatus mulla myös, että kun maailmanpolitiika on mitä on, niin ... (anteeksi 3 pistettä)
Lisään tähän vielä, että mulla on sijoituksistani noin 50% USAssa, noin 40% Euroopassa, noin 6% Suomessa ja noin 4% Aasiassa. Maailmantilanne on muuttunut siten, että tässä olen alkanut miettiä, onko pitkällä tähtäimellä kuitenkin Kiina vakain sijoituskohde? En kaipaa nopeita voittoja vaan voin hyvin odotella, mutta uutisia seuratessa alkaa vaikuttaa siltä, että Kiina olisi seuraavan 10 vuoden aikana kaikista vakain.
Hei 18 000 viestiä, jotain ap on tehnyt oikein. Kokeilkaahan muutkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme tyyli joillain. Kysytään kuulumisia, sitten kun niitä kertoo nii vaaditaankin avaamaan uusi ketju. Päättäisitte jo mitä haluatte.
Ja omat kuulumiseni: auto alkoi nykiä, pitkällisen pähkäilyn jälkeen päädyin siihen, että virranjakajan kansi on hapettunut.
Oliko tarpeeksi tylsää?
Tosta tuli mieleen kysyä: mistä tietää mihin järjestykseen tulpanjohdor pitää laittaa? Siis kun kansi on vaihdettu?
Mulla antaa ooppeli vikakoodeja P0601 ECU ROM error
P0651 5V Reference Circuit 2 Malfunction
P1682 main Relay Stuck in Open Position.
Mitähän tässä pitäisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No osta niitä sitten kaikilla omilla ja lainatuilla rahoilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi taivahan tähren, mitä soopaa täällä kirjoitetahan totena. Ja notta toiset uskoo. Ottakee ny järki kätehen ja miettikää vähä. Joku lurittellee tarinoita vaikka kenest, joka on rohjennu jotaki nimimerkkiä käyttää. Tämon ollu mukava tarinapaikka, ketkoon eri mielt, ettiköö paremma. Älkää pilatko tätä!
Annetaha kaikkie kukkie kukkua, asiallisuue rajois. Notta tosi on näi.
Asun itse täällä ja tunnen tapauksen. Säälittävää hänelle. Ja muillekin. Kerronko lisää hänestä.
Kerro pliis!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kaipaan M31, joka lienee jo M33. Oli kivoja kirppari-, elokuvakuulumisia. Oli erittäin mukava lisä ketjuun. Mukavia, mielenkiintoisia tarinoita, joita ikävästi kommentoitiin. Hän jäi pois. (Pitkis) on kantava voima ketjussa, en käytä jatkossa nimimerkkiään, kun siitäkin solvausta tuli. Olen monesti kehunut hänen sujuvaa kirjoitustaan, ei todellakaan haittaa pitkät kirjoitukset. Pomppikoon yli, ellei jaksa lukea. Ihanat on nuo perhoskuvaukset ja muut luontotarinat. Jatka toki, ystäväin :)
Kuka on Pitkis? Olen vasta viikko sitten tullut palstalle enkä ole lukenut ketjua kovin paljon taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Pitkis? Olen vasta viikko sitten tullut palstalle enkä ole lukenut ketjua kovin paljon taaksepäin.
Keskustelija, jolla on pitkiä tekstejä, hän myös on mukava ja kohtelias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No osta niitä sitten kaikilla omilla ja lainatuilla rahoilla!
Niin ostankii, kaikki mitä ärrältä löytyy :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi taivahan tähren, mitä soopaa täällä kirjoitetahan totena. Ja notta toiset uskoo. Ottakee ny järki kätehen ja miettikää vähä. Joku lurittellee tarinoita vaikka kenest, joka on rohjennu jotaki nimimerkkiä käyttää. Tämon ollu mukava tarinapaikka, ketkoon eri mielt, ettiköö paremma. Älkää pilatko tätä!
Annetaha kaikkie kukkie kukkua, asiallisuue rajois. Notta tosi on näi.
Asun itse täällä ja tunnen tapauksen. Säälittävää hänelle. Ja muillekin. Kerronko lisää hänestä.
Kerro pliis!
Me hartolalaiset ei tykätä kun DorisAnomyymi kertoilee meidän muidenkin asioita palstalla. Esim. Hirvipeijaisista kirjoitti paljon, kokouksesta ja itse tapahtumasta. Ne ei kuulu yleiseen jakoon. Oranssissa pellavamekossaan liihotteli siellä. Tällainen vuotava tietotäti ei ole mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelija, jolla on pitkiä tekstejä, hän myös on mukava ja kohtelias.
Kiitos tiedosta. Kuulostaapa ikävystyttävältä.
Lammas: Pitkälti suomalaisvoimin tuotetussa ja Sami Kieksin ohjaamassa sarjassa (Most wanted julius kivimäki) päästään näkemään yhteensä neljä jaksoa, jotka ilmestyvät katseltaviksi HBO Maxiin aina kerran viikossa, perjantaisin.
Uni, voitko selittää:
Pesin lapsuuskotini vintinrappuja. Kaikki piti olla poistettu, mutta aina tuli jotain mattoja, tavaroita, tyhjiä purkkeja, kynttilöitä ym haitoksi. Siirsin niitä toiseen eteiseen (jota ei oikeasti enää ole). Siivous kesti ja kesti, sauna oli jo valmis ja minä vaan siivosin. Ykskaks äitini tuli verisenä eteiseen ja uhkaili, että kunhan saa isäni kiinni.
Aamulla heräsin ymmälläni. Vanhempani ovat jo kymmeniä vuosia sitten kuolleet, eikä mitään väkivaltaa koskaan ollut.
Laitetaanpa muistin virkistykseksi tämäkin keskustelu eiliseltä, mitä täällä ei siis suvaittu: