Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (17841)

Vierailija
17781/17841 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Doriksen kuulumisia en tiedä, omani on seuraavaa: aito tankattu. Kohta syömme. Miehen kanssa lähdetään pikku ajelulle. Illaksi kotiin. Maalle. Hirsitaloon.

Toivoisin, ettei minua sotkettaisi Dorikseen, vaikka ihailenkin hänen aloittamaansa pitkään jatkunutta ketjuaan ihan tavallisista kuulumisista.

Anonyymi - ikuisesti

Olitko siellä Hartolan markkinoilla? Näitkö Dannya?

Vierailija
17782/17841 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kruunu tuli takaisin! 😁 Mode varmaan seuraa nyt erityisen tarkasti tätä ketjua. Terveisiä ja hauskaa päivää!

Tämä on entisajan ompeluseura johon minä tuon piristyksen😅 ja olen yksi ilonaiheenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17783/17841 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin joskus säännöllisesti  ch*turbatessa. Vain seuran vuoksi. Siellä kuulkaa ihan kivoja tyyppejä, vaikka joku voi epäillä. Moni jäi mieleeni.

Kuitenkin mikä on pointtini eli ei sielläkään monestikaan puhuttu seksistä mitään. Se oli kuule monesti tavallista keskustelua kaikesta muusta ja kysyttiin kuulumisia puolin ja toisin. Toki tietysti tämä vaihteli, mutta yleensä se meni näin ainakin jos miesten kanssa siellä aikaa vietti. Näin miksi tämän ketjun pitäisi sitten olla se paikka missä tämä seksi aihe oikein korostuu jos tuollaisella sivustollakin keskustelu pyörii toisissa asioissa 

Hyvä pointti. Kun ihmiselle kuuluu (toivottavasti) niin paljon muutakin. Jotain kuulumisia voi pitää itsellään ja henkilökohtaisena puolison kanssa.

Juuri näin. Jatkan vielä tuohon ch*turbate

Epäilemättä, mutta sitten taas toisaalta 🤣

Vierailija
17784/17841 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kruunu tuli takaisin! 😁 Mode varmaan seuraa nyt erityisen tarkasti tätä ketjua. Terveisiä ja hauskaa päivää!

Tämä on entisajan ompeluseura johon minä tuon piristyksen😅 ja olen yksi ilonaiheenne.

Meinaakko oikeesti, että tuot ihan ite tänne iloa ja valoa ja olavia? 😂

Vierailija
17785/17841 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaakko oikeesti, että tuot ihan ite tänne iloa ja valoa ja olavia? 😂

Oikeesti tuon iloa ja valoa. Mutta olavia...sen saat hommata ihan itse.

Vierailija
17786/17841 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lähellä asutaan, ei menty Hartolan markkinoille. Pappa aikoinaan toi sieltä aina Viipurin rinkeleitä tuliaisiksi. Ja isäni osti lapsenlapselleen essumekon tuliaisiksi sieltä.  Mites Doris, kävikö? Tai Anonyymi, kävitkö, kun siitä kirjoittelit? Se on edelleen suuri tapahtuma. Ollut jo 100 vuotta.

Vierailija
17787/17841 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Doriksen kuulumisia en tiedä, omani on seuraavaa: aito tankattu. Kohta syömme. Miehen kanssa lähdetään pikku ajelulle. Illaksi kotiin. Maalle. Hirsitaloon.

Toivoisin, ettei minua sotkettaisi Dorikseen, vaikka ihailenkin hänen aloittamaansa pitkään jatkunutta ketjuaan ihan tavallisista kuulumisista.

Anonyymi - ikuisesti

Miten sitten selität eilen klo 09:19 tulleen viestin: "Ja tässä oli Doris, eli Anonyymi - ikuisesti."?

Yksi henkilö-kaksi persoonaa🤣

Epäilemättä, ihan hyvä että hänen persoonaansa on nyt viime päivinä tullut valaistusta.

Ja jos ei ihan kahta persoonaa, niin ainakin kaksi eri puolta täällä.

Vierailija
17788/17841 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Doris ja Anonyymi eivät ole sama kirjoittaja, niin miksi hän poistatti heti ilmestyttyä viestin siitä. Ja vielä taustatarina sopii, hän itse kertoi tulleensa vainotuksi jossakin ketjussa ja siksi on Anonyymi ikuisesti. Mutta tyhmintä on ottaa mitään nimimerkkiä. 

Kuulumiseni: join päiväkahvit voisilmäpullan kanssa. 

Vierailija
17789/17841 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskikö Hartola liian lähelle Anonyymi-Dorista? Etkö uskalla vastata? Vai ootteko golfkentällä? Ei ehdi ei kykene.

Ei olis kannattanut kertoa itsestään kaikkea.

Vierailija
17790/17841 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Doris ja Anonyymi eivät ole sama kirjoittaja, niin miksi hän poistatti heti ilmestyttyä viestin siitä. Ja vielä taustatarina sopii, hän itse kertoi tulleensa vainotuksi jossakin ketjussa ja siksi on Anonyymi ikuisesti. Mutta tyhmintä on ottaa mitään nimimerkkiä. 

Samaa minä mietin, kun muistan hänen perustelunsa nimimerkin vaihtamiselle (ihmettelin silloin että miksi yleensäkään käyttää nimimerkkiä, miksi vaihtoi olisi ehkä kannattanut jatkaa ilman sitä). Kyllä he ovat yksi ja sama henkilö.

Vierailija
17791/17841 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinoista kirjoitellaan, nuo Hartolan markkinat on Suomen suurimmat yksipäiväiset markkinat. En käynyt. En käynyt Lappeenrannassa, Salossa enkä Iissäkään.

Päiväkahvilla ollaan.

Eri

Vierailija
17792/17841 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markkinoista kirjoitellaan, nuo Hartolan markkinat on Suomen suurimmat yksipäiväiset markkinat. En käynyt. En käynyt Lappeenrannassa, Salossa enkä Iissäkään.

Päiväkahvilla ollaan.

Eri

Vai sama?

Päiväkahvin kaverina rahkapulla, itse pienin kätösin tehty. Olin muutama kesä sitten reissuamassa saaristossa ja siellä oli eräässä tuvassa aamupalalla juuri uunista tulleita rahkapullia. Siitä lähtien olen vääntänyt niitä itse, kun loppuvat teen heti uusia.

Vierailija
17793/17841 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa minä mietin, kun muistan hänen perustelunsa nimimerkin vaihtamiselle (ihmettelin silloin että miksi yleensäkään käyttää nimimerkkiä, miksi vaihtoi olisi ehkä kannattanut jatkaa ilman sitä). Kyllä he ovat yksi ja sama henkilö.

Minä taas muistan, kun hän vaihtoi ikänimimerkistä Dorikseen, säilyy samana, vaikka vuosia tulee lisää. Mielestäni on ollut Doris siihen asti, kun jäi tauolle.

Anonyymi kirjoittelee, Doris ei tällä hetkellä. Voitaisko jättää tää jankkaus?

Helle, lämmintä 23C. Ihana tuuli vilvottaa. Viime syksynä oli kullankeltaiset koivunlehdet puussa pitkään.

Älkää lukeko tätä ketjua kuin piru raamattua. Täällä ilkeillään, hämätään, härnätään ja suorastaan valehdellaan.

Vierailija
17794/17841 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväkahvilla ollaan.

Eri

Myydäänkö muillakin markkinoilla sahtia?

Vierailija
17795/17841 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurattaa tämä ketju nyt!

Minun arkipäiväni on kuulemma tylsä ja pitkäveteinen mutta eipä nämä jankkaukset ja arvailutkaan järin räväköitä ole.

Jospa yrittäisitte kääntää ajatuksenne

uusille raikkaille urille!💐

Vierailija
17796/17841 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sen luulisi olevan selvää kaikille. Mutta ihan hyvä, että luonnehäiriönsä on nyt tullut av-kansan nähtäväksi.

Vierailija
17797/17841 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan kaikille tiedoksi: Suurin osa palstan kirjoittajista ei varmaan päivystä täällä kaiken päivää, ei käy edes joka päivä.

Että varrotkaa vaan vastauksia kysymyksiinne ihan kaikessa rauhassa.

Mä tulin nyt tauolla käymään, mutten ehtiny kaikkea lukea, nii pal oli kertyny viestejä. Jatkan töitä, palaan ehkä illemmalla.

Vierailija
17798/17841 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne katosi se virtsatietulehduksia estävien vinkkien kirjoitus? Ovestinia ja jotakin muuta neuvottiin käyttämään, ettei seksi  aiheuta tulehdusta. Oli muitakin vinkkejä. Pliis kertokaa, kun en  ehtinyt laittaa muistiin. Sopivia asentoja tms. 

Vierailija
17799/17841 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan naurattaa tämä ketju nyt!

Minun arkipäiväni on kuulemma tylsä ja pitkäveteinen mutta eipä nämä jankkaukset ja arvailutkaan järin räväköitä ole.

Jospa yrittäisitte kääntää ajatuksenne

uusille raikkaille urille!💐

Sama. Sopiva iltasatu lukea tätä hölmöilyä. Ja toiset ottaa tosissaan joidenkin 'nimettömien' jorinat :)

Puutarhuri. Päiväkahvilla. Viideltä päättyy helteinen päivä, taisin aiemmin kirjoittaa työajasta jotenkin väärin, mutta niinhän täällä muutkin huijailee. Työvuorot ei todellekaan ole virastoaikaa 8.00-16.00

Vierailija
17800/17841 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doris kertoi aloittaneensa ketjun, kun kuuli ihmisistä, joilta kukaan ei  k o s k a a n kysy kuulumisia. Hän päätti olla se, joka kysyy. Kannatteli ketjua ja sai lokaa päällensä.

Te kellä on läheisiä, sukua, ystäviä, ette voi ymmärtää, mitä on elämä yksin. Yksinäisenä. Siksi varmaan tämä ketju kestää.

Ymmärrän myös, että joskus voi mitta täyttyä, vaikkei juuri tuommoisiin 'viruksiin' suhtaudukaan muutoin kuin olkaa kohauttamalla. Osuva vertaus Lampaalta, joka myös on saanut oman annoksensa palstapskaa. Kuin myös moni muu pitkään mukana ollut. Ainakin yksi ihana lähti, kun ei ilkeilyä jaksanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä