Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (17905)

Vierailija
17741/17905 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavan viileä pilvinen aamu. 

Mies viihtyy kaverinsa mökillä edelleen, tänään aikovat kaataa puita siellä. Minä heräsin yöllä johonkin ääneen, ihan kuin sisällä olisi joku hiippaillut. Nousin kiertämään huoneet- mitähän olisin tehnyt jos oikeasti olisi joku roisto täällä ollut!

Yritän koota tarmoa että jotakin järkevää saisin tehtyä tänään. Eilen en nokkaani ulos laittanut, aamulehden vain hain laatikosta. Herukatkin jo ylikypsiä ettei niitä tarvi enää kerätä.

Kirjastoon tullut varaamani kirja, se pitää hakea ja käydä samalla kaupassa. Kun olen yksin kotona en laita edes ruokaa vaan syön jotakin mitä sattuu löytymään kaapista.

Hyvää keskiviikkoa kaikille!

Tämmöstä täällä päivästä toiseen. Ei huumoria, ei räväkkyyttä.

Tavallinen arki on parhautta. Kun elämä on heitellyt, murheita piisannut, osaa todella arvostaa kivutonta, tervettä arkea.

Eri

Vierailija
17742/17905 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sananvapaus ei toteudu täällä. Millä perusteella viestejä poistetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17743/17905 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mode eli ylläpito päättää

Vierailija
17744/17905 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen katsoin Areenasta Sukupolvien salaisuus- sarjan kaikki jaksot, muutama tunti siinä vierähti. Oli hyvä.

Nyt pähkäilen Kodin Kuvalehden ristikon kimpussa, ei meinaa millään viimeiset sanat siitä aueta!

Yleensä kun pulman jättää hautumaan joksikin aikaa niin ratkeaa mutta nyt ei millään. Ehkä otan sivusta kuvan ja laitan tutuille jotka osannevat auttaa.

Mukavaa aivovoimistelua.💐

Voi raukkaa. Tylsää on sinulla. 

Minä nautin just tällaisesta rauhallisesta elämästä. En usko että monikaan kaipaa jokaiseen päiväänsä jotakin räväkkyyttä, mitä se sitten mahtaakaan olla.💐

Vierailija
17745/17905 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä alan myös ilmoittaa kaikki tylsät viestit poistoon, ne ankeutta ilmpiiriä ja saa aikaan masennusta. 

Voi sua raukkaa. Masennus on vaikea sairaus, usein pitkittyy, hengenvaarallinenkin.

Löytäisitköhän jonkun ketjun, mikä ei vaarantaisi lisää terveyttäsi? Ethän täällä pahenna oireiluasi?

Onnea matkaan

Vierailija
17746/17905 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt että moderointi on ulkoistettu tekoälylle. Riittää että ilmoittaa asiattomaksi, niin automaattisesti poistuu.

Minä ainakin saan viestiä ihan oikealta ihmiseltä, kun asiattoman ilmoitan.

Vierailija
17747/17905 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt että moderointi on ulkoistettu tekoälylle. Riittää että ilmoittaa asiattomaksi, niin automaattisesti

poistuu.

Minä en saa.

Vierailija
17748/17905 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

👋🌿🥳💚 Moikka!

En ole vielä koskaan

avannut tätä ketjua. 

🌿

Toivottavasti kaikilla on

vähintään siedettävä ellei

peräti

ihana_kiva_mukava päivä..

x

Vierailija
17749/17905 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt että moderointi on ulkoistettu tekoälylle. Riittää että ilmoittaa asiattomaksi, niin automaattisesti

poistuu.

Minä en saa.

Laitat kai osoitteen?

Vierailija
17750/17905 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän ketjuun tulee kokoajan viestejä. Joku tyhmä kysyy miten ketjun voi pilata. Niin mieti miten. Jos melkein kaikki viestit ovat ketjun aiheen ohi eli kirjoittaja ei kerro kuulumisiaan vaan kirjoittaa ohi aiheen niin miksi tätä ketjua sitten enää kutsuu kuulumisien ketjuksi. Sivutolkulla ohi aiheen.

Joku sanoo, että tylsiä viestejä täällä. Sitten jaksaa jankata tylsästi omasta aiheestaan sivutolkulla. Katso peiliin, ketä kiinnostaa sekään. Jos ihminen on esim autisti niin tuon jankkauksen ymmärtää, enkä kirjoita tätä arvostellen autisteja, mutta jos kirjoittaja ei sitä ole niin varmasti ymmärtää käytöksensä jos tahtoo. Sitten jos ei tahdo niin kysyn vielä eikö ole muuta tekemistä kuin jankata täällä. 

Keiden ajattelit pitävän tätä ylläolevaa viestiäsi kiinnostavana?

Minä pidän. Aika osuvasti kiteytetty " viime päivien kuulumiset"

Vierailija
17751/17905 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikko. Syyskuun aurinko paistaa utuiselta taivaalta. Vaahteranlehdet punertaa päivä päivältä enemmän. Koivunlehdet keltaisina sammalikossa hämää, kantarellit? Syyspuuhat puutarhassa jatkuu. Kohta tuon pelargoniat sisälle talvehtimaan. Puutarhakalusteet vajaan. Lyhtyjä ulos. Pikkupuuhaa vapaapäivänä.

Puutarhuri

Vierailija
17752/17905 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

poistuu.

Minä en saa.

Enkä minä, mutta poistavat kuitenkin.

Vierailija
17753/17905 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota seuraavaa: 

Viestit joissa on seksiä merkataan heti alkuun sydämellä tai seksi- sanalla, jotta ne voi ohittaa, jolle halua lukea.

Tavalliset kuulumiset merkataan kukalla tai kirjoitetaan sana Tavallista. Näin niiden lukijat löytävät ne.

Problem solved!

Vierailija
17754/17905 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista  (kokeilen jo tuota merkkausta) 🌷

Yllä on hyvä ja rakentava ehdotus. Siinä kaikki voittaisivat.

Kannatan.

Vierailija
17755/17905 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummelit ja papparaiset odottaa. Minäpä kerron heille tämän ketjun kommentit, kysytään mielipiteitä. Kotisairaanhoito voi antaa heillekin tiedoksi tämän ketjun, kun valittelevat, ettei kukaan soita, käy, kysy kuulumisia.

Tauko ohi - työt jatkuu

Mites täällä on näin vilkasta, keskellä päivää?

Vierailija
17756/17905 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummelit ja papparaiset odottaa. Minäpä kerron heille tämän ketjun kommentit, kysytään mielipiteitä. Kotisairaanhoito voi antaa heillekin tiedoksi tämän ketjun, kun valittelevat, ettei kukaan soita, käy, kysy kuulumisia.

Tauko ohi - työt jatkuu

Mites täällä on näin vilkasta, keskellä päivää?

Heissä asuu viisaus, kerro sitten😃.

Monisanaista kiinnostavaa kokemustenvaihtoa, kertomista joka sellaisena jatkukoon.

Vierailija
17757/17905 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu melkein ylelliseltä saada herätä aamulla ihan rauhassa, juoda aamukahvit peiton alla, lähettää lapsi kouluun ja olla myös häntä vastassa koulun jälkeen. Jutella rauhassa koulupäivän kuulumiset, seurata läksyjen tekemistä, viedä harkkoihin. Nukkua päiväunet jos nukuttaa. Lukea kirjoja, neuloa, laulaa, soittaa pianoa, kirjoitella päiväkirjaa.

En ennen töiden jälkeen jaksanut tehdä ihan mitään muuta kun yrittää toipua seuraavaan työpäivään.Hyviäkin puolia siis siinä, että on hetken työtön. Huonoa toki se, ettei tiedä kuinka pitkään tämä jatkuu, ylipäätään se ettei voi oikein ennakoida tulevaa. Työyhteisöäkin vähän kaipaa.

Mutta jos keskittyy vain yhteen päivään kerrallaan, niin asiat tuntuvat olevan ihan hyvin juuri nyt.

Vierailija
17758/17905 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotus ei kelpaa Anonyymille, kun hän ei sitä keksinyt itse.😂

Vierailija
17759/17905 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu melkein ylelliseltä saada herätä aamulla ihan rauhassa, juoda aamukahvit peiton alla, lähettää lapsi kouluun ja olla myös häntä vastassa koulun jälkeen. Jutella rauhassa koulupäivän kuulumiset, seurata läksyjen tekemistä, viedä harkkoihin. Nukkua päiväunet jos nukuttaa. Lukea kirjoja, neuloa, laulaa, soittaa pianoa, kirjoitella päiväkirjaa.

En ennen töiden jälkeen jaksanut tehdä ihan mitään muuta kun yrittää toipua seuraavaan työpäivään.Hyviäkin puolia siis siinä, että on hetken työtön. Huonoa toki se, ettei tiedä kuinka pitkään tämä jatkuu, ylipäätään se ettei voi oikein ennakoida tulevaa. Työyhteisöäkin vähän kaipaa.

Mutta jos keskittyy vain yhteen päivään kerrallaan, niin asiat tuntuvat olevan ihan hyvin juuri nyt.

Ja aatteles, miten mukava lapsesta on tulla kotiin, missä äiti on. Ei tarvi olla tuntikausia yksin, niinkuin jotkut joutuvat olemaan. Muistan yhden työpaikan, missä useammalla naisella oli alakouluikäisiä lapsia. He soitteli sit työpaikalle kysellen "äitiä" puhelimeen. Niin, kenenkäs lapsi sinä olitkaan? Äitisi puhuu nyt toista puhelua. No, ei mulla muuta ollu, kun et saisinks mä ottaa jäätelön? No, onkos sulla yleensä lupa? Eiiii. No älä ota nytkään.

Näin koko työpaikka kasvatti.

Vierailija
17760/17905 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen katsoin Areenasta Sukupolvien salaisuus- sarjan kaikki jaksot, muutama tunti siinä vierähti. Oli hyvä.

Nyt pähkäilen Kodin Kuvalehden ristikon kimpussa, ei meinaa millään viimeiset sanat siitä aueta!

Yleensä kun pulman jättää hautumaan joksikin aikaa niin ratkeaa mutta nyt ei millään. Ehkä otan sivusta kuvan ja laitan tutuille jotka osannevat auttaa.

Mukavaa aivovoimistelua.💐

Minäkin täällä aivovoimistelen, välillä tekee hyvää vaivata vähän aivojaan. Mukavaa päivää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi