Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (17737)
Kiitos, pelkkää hyvää vaan! Suoli toimi tänään aika hyvin, eikä peräpukamistakaan ole ollut haittaa. Auto meni tosin perjantaiyönä pöpelikköön ja lunastuskuntoon. Yksi asia meinasi ihan unohtua. Tytär sai kuukausi sitten erivapaudella ajokortin 17 vuotiaana!
Kovin on masentavat tunnelmat useastakin eri syystä, joita en halua tässä avata. Mutta toivotan voimia teille kaikille kohtalotovereille, joita elämä juuri nyt koettelee raskaalla kädellä. Koitetaan jaksaa päivä kerrallaan ja ehkä se päivä paistaa vielä risukasaankin.
Vierailija kirjoitti:
Kovin on masentavat tunnelmat useastakin eri syystä, joita en halua tässä avata. Mutta toivotan voimia teille kaikille kohtalotovereille, joita elämä juuri nyt koettelee raskaalla kädellä. Koitetaan jaksaa päivä kerrallaan ja ehkä se päivä paistaa vielä risukasaankin.
Mukavampaa vointia sulle, älä ainakaan lue tämän ketjun aiempia viestejä. Järkyttävää riitelyä. Apua. En anna sen vaikuttaa. Muistan, kun itsellä vaikeaa: luonto lohdutti. Kunnes oli vaikea masennus. Mikään ei lohduttanut. Mutta siitäkin selvisin. :) onnellinen nyt
Vierailija kirjoitti:
Saunassa käytiin ja pesin miehen selän, hän pesi minun. Sitten suukoteltiin ja lemmittiin pukuhuoneen puolella. Uudestaan saunaan pesulle ja nyt keitetään saunskahvit. Elämä.om hienoa. Rakkaus on tärkeintä. Kahvikin tar328peellisia. Eläkää sovussa tekin!
Selänpesu on rakkautta. Onnea parhaimmillaan. Luulen, että saunattomissa asunnoissa tämä läheisyys jää vähiin. Ja saunakahvit. Parhautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on ilmeisesti tämmöinen eläköityvien tätipalsta jotka kertoo vaan säästä, päivän tekemisistä niin kuin Doris toivoo. Muu elämä ja tekeminen on arka aihe, riippuen kuinka herkillä modedoris on.
Mietipä, millä tyylillä ketju on elänyt kolme-neljä vuotta? Monet ketjut elää päivän- pari. Aloita ihmeessä oma ketju ja toivo sille vuosien elämä. Onnea matkaan! ( muutat ehkä hiukan käsitystäsi )
Älä leuhki Doris.
Doris on ihana, rakastan yli kaiken, trallallaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunassa käytiin ja pesin miehen selän, hän pesi minun. Sitten suukoteltiin ja lemmittiin pukuhuoneen puolella. Uudestaan saunaan pesulle ja nyt keitetään saunskahvit. Elämä.om hienoa. Rakkaus on tärkeintä. Kahvikin tar328peellisia. Eläkää sovussa tekin!
Selänpesu on rakkautta. Onnea parhaimmillaan. Luulen, että saunattomissa asunnoissa tämä läheisyys jää vähiin. Ja saunakahvit. Parhautta.
Mun mielestä suomen kielen kaunein sana on saunakahvit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotus teille "rohkeille" ekshibitionismiin taipuvaisille:
Kun niin mieli tekee puhua, niin tehkää uusi keskustelunaloitus yhdynnöistänne tälle aihe vapaa -palstalle. Otsikoksi mahdollisimman räväkkä teksti, niin saatte huomiota. Sitten kuvaatte yhdyntänne, omat mieltymyksenne, kaikki perversiotkin, joita täällä haluatte esitellä. Yksityiskohtia varmaan piisaa. Sitten vilkasta keskustelua ketjussanne. Ottakaa kellosta aika, milloin ketju poistuu. Vastaavia aloituksia on tällä palstalla päivittäin. Mutta huomaattehan toki, että aihe vapaa -palstalla on keskusteluissa säännöt.
Tää oli hyvä! Mutta saada ketju elämään - se vaatii taitoa. Siksi nuo yhet häslää täällä, kun eivät usko kykenevänsä pitkän (vuosia kestävän) ketjun luomiseen.
Helppohan se o
En tiedä turhempaa hommaa kuin kiillottaa palstan siivoamisella omaa kruunuaan. Ihan sairas tämän ketjun yhteisö, valitettavasti. Ylpeillään sillä miten kauan ketju on ollut hengissä, voi hyvä tavaton, ja yksi käyttää aikaansa poistamalla ketjun henkeen sopimattomat. Sellainen hommeli
on vain tekohengitystä tarkoituksettoman tavoitteen vuoksi !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavampaa vointia sulle, älä ainakaan lue tämän ketjun aiempia viestejä. Järkyttävää riitelyä. Apua. En anna sen vaikuttaa. Muistan, kun itsellä vaikeaa: luonto lohdutti. Kunnes oli vaikea masennus. Mikään ei lohduttanut. Mutta siitäkin selvisin. :) onnellinen nyt
Elämä ei ole aina pelkkää ruusulla tanssimista kai sinullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotus teille "rohkeille" ekshibitionismiin taipuvaisille:
Kun niin mieli tekee puhua, niin tehkää uusi keskustelunaloitus yhdynnöistänne tälle aihe vapaa -palstalle. Otsikoksi mahdollisimman räväkkä teksti, niin saatte huomiota. Sitten kuvaatte yhdyntänne, omat mieltymyksenne, kaikki perversiotkin, joita täällä haluatte esitellä. Yksityiskohtia varmaan piisaa. Sitten vilkasta keskustelua ketjussanne. Ottakaa kellosta aika, milloin ketju poistuu. Vastaavia aloituksia on tällä palstalla päivittäin. Mutta huomaattehan toki, että aihe vapaa -palstalla on keskusteluissa säännöt.
Tää oli hyvä! Mutta saada ketju elämään - se vaatii taitoa. Siksi nuo yhet häslää täällä, kun eivät usko kykenevänsä pitkän (vuosia ke
Kuvatkaa vain yhdyntänne tuohon uuteen ketjuun, minkä avaatte vapaamielisyyttänne, hah. Varmaan kertyy vuosien ketju, niinkuin tämä. Ootte sekoja, mutta yrittäkää toki :)
Laitoin tuon kommentin ekshibitionisteille oman yhdyntäketjun aloittamisesta ajatuksella, että sopii kokeilla, kauanko sellainen ketju saa aihe vapaa -palstalla olla. Rajat ja laki on olemassa itsensäpaljastelijoillekin.
Vierailija kirjoitti:
Nonni, työkaveri sai diaknoosin peräsuolen laskeuma.
Mitäs sulle itelles kuuluu? Kerro toki, niinkuin otsikko edellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä suomen kielen kaunein sana on saunakahvit!
Mun mielestä on : lähellä
https://www.vauva.fi/keskustelu/5894282/ravakat-kuulumiset?page=0
Tässä vielä se aikaisempi ketju. Niille keitä ärsyttää tämän keskustelun kommentit, ihmiset, aloittaja, mikä lie.
Hyvää yötä, onni myötä
kaikille, ei anneta riita-immeisten pilata mukavaa ketjua. Täällä on ollut tilaa kaikille kivoille kuulumisille. Jatkossakin on ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraan tanskalaista sarjaa Sukupolvien salaisuus. Onpa hyvä, tanskalaiset yleensä ovat.
Taidan illan mittaan katsoa kaikki jaksot areenasta.
Totta, mielenkiintoinen sarja. Katson ihan Teema-aikataulussa.
Katsoitko Naapurin poika-sarjan? Tälle toivoisin jatkoa.
Katsoin Naapurin pojankin ja oli mielestäni hyvä sekin.
Kävin tekee permanentin kaverilleni, tuli kivat kiharat, joimme kahvit ja hän antoi mulle puolikkaan kakun. Nyt pari päivää kotona, vkl pojat tulee käymään.
On soitto taas vaiennut, viimeiset lähteneet on yön syliin pois
Hyvää yötä.
Perusketjussa on ollut tosi kivoja tarinoita mökkeilystä, luonnosta, sienistä, marjoista, lapsenlapsista, reissailuista, työjuttuja, remontteja, uuden talon rakennusta, kirppareita, festareita ja vaikka mitä. Näitä luettiin, ennenkuin tää riitaporukka iski ketjun kimppuun. Eli tämmöisistä asioista ja kuulumisista ap ketju koostuu.
Ja niin toivomme jatkossakin.