Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (21935)

Vierailija
13741/21935 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesisade alkoi klo 7 ja sataa koko ajan. Sade jatkuu läpi päivän, onneksi sain tehtyä eilen pihahommat.

Vierailija
13742/21935 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautin kirjastoon 12 kirjaa ja lainasin 10 uutuutta, jotka jonottamalla on mulle tulossa. Enköhän pari viikkoa taas pärjää. Luen kirjan parissa päivässä, yhden unettoman yönä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13743/21935 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi huonoa yötä takana, viime yönä jo säikähdin että ottaako pumpusta ja mitä teen kun yksin olen?

Olen niin stressaantunut ja henkisesti loppu, että ei ihmekään jos uni ei enää tule, tällaista tänään.

Miksi et lue öisin? Se vie ajatukset muualle. Suosittelen. Kirja on aina kaveri.

Vierailija
13744/21935 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, tumma tunnelma sisällä kun ulkona sataa. Aamukahvit juuri nautittu, mutta nyt on mukavaa kaivautua uudestaan peiton alle, laittaa pöytävalo päälle ja alkaa lukemaan. Mieltä lämmitti myös mojova veronpalautus, joka oli tullut tänään tilille. Myöhemmin ajattelin tehdä pannukakun, kun ruuaksi on hernekeittoa. Ihan hyvä päivä tulossa. 

Vierailija
13745/21935 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää päivänjatkoa

Vierailija
13746/21935 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana, tumma tunnelma sisällä kun ulkona sataa. Aamukahvit juuri nautittu, mutta nyt on mukavaa kaivautua uudestaan peiton alle, laittaa pöytävalo päälle ja alkaa lukemaan. Mieltä lämmitti myös mojova veronpalautus, joka oli tullut tänään tilille. Myöhemmin ajattelin tehdä pannukakun, kun ruuaksi on hernekeittoa. Ihan hyvä päivä tulossa. 

Olipa leppoisa viesti :)

Mulla olis kauppareissu tänään: vissyä, tomaattia, näkkileipää, kinkkua... poikkeaisko kyläkaupalle päiväkaffelle?

Doris

Vierailija
13747/21935 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piileskellään lasten kanssa neljän seinän sisällä pahan maailman takia ja aivopestään lapsia pahaa maailmaa vastaan.

Vierailija
13748/21935 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos kuka katsonut Täydellinen kesä sarjaa? On loistavia hahmoja, hieno katselukokemus

Vierailija
13749/21935 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosittelen stressiin kirjan lukemista. Vaikka vain sivu kerrallaan aluksi, jollei pysty keskittymään. Ja tarpeeksi vetävä dekkari, jotta saa lukuimun päälle. Sitten vaikeampia kirjoja kun pääsee vauhtiin. Lapsillekin luetaan illalla iltasatuja, se auttaa rauhoittumaan ja tuo levollisen unen. Ailuisilla toimii myös. Paitsi jollei malta lopettaa.

Vierailija
13750/21935 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin huonosti. Heräsin mopon pärinään 1: 15. Sitten pyörisin sängyssä kolmeen. Kun nukahdin uudelleen, heräsin seuraavaksi 8:30. Pää tuntui raskaalta, heikotti ja pyörrytti.

Onneksi ei tarvitse mennä töihin. Olisi noloa soittaa, etten pääse töihin naistenvaivojen takia. Tätä elämäni on, yhtä migreeniä ja kuukautista. Toisaalta, en ole tällä hetkellä vastuussa kuin itsestäni. Onneksi. En jaksaisi nyt suhdetta keneenkään aikuislapseen, jota edellinen oli.

Taidan heivata myös seuranhakusuunnitelmani. Katselin tarjontaa netissä ja ei kyllä vakuuttanut yhtään.! Ehkä vietän ne vähät (terveet) kesäpäiväni nyt omassa seurassani ja teen asioista, syön ruokia joista tykkään, ilman mitään narinoita pikkuasioista. Katsotaan sitten syksyllä jos löytyisi sopiva kaveri.

Vierailija
13751/21935 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla/aamupäivällä masentaa nousta sängystä vaikka on kesä. Miehen sisarustapaamiset tulossa, mutta kun ei yhtään huvita. Olisi suuri helpotus kun ei tarvisi mennä.

Vierailija
13752/21935 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla/aamupäivällä masentaa nousta sängystä vaikka on kesä. Miehen sisarustapaamiset tulossa, mutta kun ei yhtään huvita. Olisi suuri helpotus kun ei tarvisi mennä.

Mikä pakko sun on mennä mihinkään, mihin et itse halua? Minä en ainakaan menisi. Jos joku siitä loukkaantuu, niin se on hänen häpeänsä. Terveitä rajoja suosittelen! 

Vierailija
13753/21935 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää!

Kelan uusi johtaja kertoi asian, mikä on totta.

Tuntuu, että on vähintään rikollinen,  kun pyrkii lääkäriin.

Vierailija
13754/21935 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on miehen sisaruksia, ei sun. Mies menköön. Sä jäät kotiin.

Vierailija
13755/21935 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalla pötkötän ja luen Laura Härmän Piikkikammoa. Veretseisauttavia tarinoita labravuorosta. Labratädin elämää. Vaikuttaa hyvältä. Onneksi on kevyt kirja, ei käsi väsy. Sade rummuttaa peltikattoon ja ikkunaan. On mukavaa.

Näytä aiemmat lainaukset

Koira käytetty päivälenkillä, suihkussa käyty, kävelykengät plankattu ja kohta vois lähteä köpöttelemään bussipysäkille. Varmaan hyvä ottaa sateenvarjokin mukaan. Varmuuden vuoksi, koska voi mennä useampi tunti ennenkuin olen taas kotona. Olen syönyt tänään vain 2 viipaletta sulatejuustoa ja ihan mieletön nälkä. Reilun tunnin päästä siis vanhan koulukaverini kanssa istutaan jo ravintolassa selaamassa ruokalistaa. Tosin kävin jo eilen googlettamassa ko ravintolan ruokalistan ja sieltä saa paistettua maksaa! Sitä siis.

Vierailija
13757/21935 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen kesä vähän ollut säiden puolesta. Jotenkin tuleva myrsky jännittää, koska pelkään taimien kaatuvan ja tuossa pihalla on yksi isoista kuusista hieman huonokuntoinen niin pahinta olisi jos se kaatuisi. Viime syksynä kaatui yksi iso koivu myrskyssä. Onneksi tontin laidalla kaukana talosta. 

Vierailija
13758/21935 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade lakannut ainakin vähäksi aikaa. Hautova lämmin ilma.

Autolla cittarissa, olikin paljon laputettuja ruokia, ei tarvi moneen päivään miettiä mitä söisi. Salaatin vain tekee seuraksi.

Ostettiin mansikoita, kirsikoita ja nektariineja. Eilen herneitä.

Appiukolla oli sanonta- kun lakkaa satamasta haen lakkaa satamasta.

Vierailija
13759/21935 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kiipesin tuolille ja alas, tuolille ja alas 1,5 tunnin ajan.  Järjestin ja pyyhin pölyt kaapin päällä olevista painavista valokuva-albumeistani, niitähän riitti:)

Tänään sitten tuntuukin eilinen jumppa kropassa sen verran, että laiskotellessa on mennyt koko päivä. No, tein minä ruokaa, että ei tarvitse nälässä olla.

Vettä on satanut melkein koko päivän. 

Vierailija
13760/21935 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen kesä vähän ollut säiden puolesta. Jotenkin tuleva myrsky jännittää, koska pelkään taimien kaatuvan ja tuossa pihalla on yksi isoista kuusista hieman huonokuntoinen niin pahinta olisi jos se kaatuisi. Viime syksynä kaatui yksi iso koivu myrskyssä. Onneksi tontin laidalla kaukana talosta. 

Mä jännitän kans, kun puutarhassa on noin kymmenkunta noin satavuotiasta omenapuuta. Pari niistä jo retkahtanut keskeltä halki. On ollut vanha kauppapuutarha joskus. Suurin osa puista kaadettiin jo muinoin sokerijuurikkaiden tieltä. Niidenkin viljelystä aikaa ennen syntymääni..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan