Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (21952)

Vierailija
12621/21952 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Meilläpäin on sanonta: Jollei heilaa helluntaina, ei koko kesänä! 

Nyt tuli kiire!

Vielä ehtii 😊

Vierailija
12622/21952 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta jostain syystä meni ihan ohitse, että tänään on helluntai.

Mutta ei hätää, minulla on sama heila ollut vuodesta 1977 lähtien:)

Kävin aamulla pyöräilemässä ja sen jälkeen kirjoittelin nimipäivätervehdyksiä ja yhden muunkin.  Sinällään hauska juttu, että minulla on ystäväpiirissä 4 etunimeltään samannimistä henkilöä. Kaksi nuoruuden opiskeluvuosilta ja toiset kaksi muutaman vuoden takaa, kirjeystäviä.

Heleätä helluntaita kaikille!

Hyvää päivänjatkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12623/21952 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli kiire!

Hei vaan, heilani suloinen, älä sinä oo alakuloinen... 🎶

Turha on surra, jos ei oo sulla heilaa: pistä nokkas puuteriin ja otsatukkas peilaa... 🎶

Heleätä helluntaita kaikille 🌿

Vierailija
12624/21952 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha on surra, jos ei oo sulla heilaa: pistä nokkas puuteriin ja otsatukkas peilaa... 🎶

Näitä en ole kuullut aiemmin. Ihanat.

Vierailija
12625/21952 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukko ja minä aloitimme sunnuntain vieton ani varhain.  Luin kirjaa kahteen asti, neljältä alkoi kukon kieunta: ylös laiskajaakko! 🤪

Hyvä kukko!

Joo, ei ole turhaan otettu. Hoitaa hommansa!

Häll' on kukon luonto. Emme siitä häntä soimaa. Ihminen voi mennä aikaisemmin yöpuulle kuten kukkokin.

Kukko on kukko, mutta en ymmärrä ihmistä joka ottaa tuollaisen yksinään rääkymään ilman kanoja. Ihmisen itsekkyyttä. On se kukko kiva niin kauan kuin on. Syksyllä tekee kirveen kanssa tuttavuutta.

Ei kukon naapuri.

Vierailija
12626/21952 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanalintu on laumaeläin. Sääliksi käy yksinään kiekuvaa kukkoa.

Samoin säälittää yksin laiduntavat hevoset. Ei ihmiset paljon ajattele eläinten hyvinvointia.

Vierailija
12627/21952 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläintarhat ja eläinnäyttelyt on myös kuvottavaa ihmisen itsekkyyttä. Vangitaan vapaat eläimet ja sitten käydään aidan takana kirkumassa ja häiritsemässä eläimiä. 

Vierailija
12628/21952 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympii tämä jatkuva kylmyys ja satelu ulkona. Lämmintä vois jo tulla vihdoin.

Vierailija
12629/21952 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli kiire!

Hyvää päivänjatkoa

Vierailija
12630/21952 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukko ja minä aloitimme sunnuntain vieton ani varhain.  Luin kirjaa kahteen asti, neljältä alkoi kukon kieunta: ylös laiskajaakko! 🤪

Hyvä kukko!

Häll' on kukon luonto. Emme siitä häntä soimaa. Ihminen voi mennä aikaisemmin yöpuulle kuten kukkokin.

Kukko on kukko, mutta en ymmärrä ihmistä joka ottaa tuollaisen yksinään rääkymään ilman kanoja. Ihmisen itsekkyyttä. On se kukko kiva niin kauan kuin on. Syksyllä tekee kirveen kanssa tuttavuutta.

Ei kukon naapuri.

Mistä tiedät ettei ole kanoja?

Vierailija
12631/21952 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa nämä ilmat, mielikin on siihen sopivan alakuloinen, itkuinen olo olo koko viikon,mietin miten paskasti ihmiset ovat kohdelleet minua elämäni aikanani. Nyt on minun vuoroni antaa takaisin, ja saavat maistaa omaa lääkettään.

Vierailija
12632/21952 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin uuden Bergeracin. Vaikutti ihan hyvältä joten kaipa täytyy katsoa loputkin jaksot. Katsotaan vanhanaikaisesti telkkarista viikon välein. 

Eipä voi tuota pääosan esittäjää verrata John Nettlesiin joka oli tosi komea mies.

En pystynyt katsomaan tätä uutta, yritin. John Nettles on ainoa oikea Bergerac, charmia niin että ihan huimaa 🙃 ja alkuperäisen sarjan tunnari on huippuhyvä.

Vierailija
12633/21952 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman silkkikanan ja yhden kukon ottaisin mielelläni mökille kesäksi, mutta pitäisi olla niille sitten talvihoitopaikka. Pataan en raaskisi laittaa. 

Vierailija
12634/21952 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli kiire!

Hyvää päivänjatkoa

Ja vielä parempaa loppuelämää sinulle.

Vierailija
12635/21952 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kukko!

Ei kukon naapuri.

Jokuhan kirjoitti naapurillaan olleen vain pelkkä  kukko kesäisin. Syksyllä kukolta henki pois ja uusi kukko keväällä taas.

Vierailija
12636/21952 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman silkkikanan ja yhden kukon ottaisin mielelläni mökille kesäksi, mutta pitäisi olla niille sitten talvihoitopaikka. Pataan en raaskisi laittaa. 

Niin, eihän ystäviä syödä 🐦

Vierailija
12637/21952 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt samalla valkoposkihanhijärvellä on sorsapoikue seitsemän poikasen kanssa. Suloisesti rantojen reunoja seuraten opetti emo poikasiaan, yksi raasu ei tahtonut jaksaa uida, mutta toinen vanhempi jäi sen kanssa henkäilemään kaislikkoon. On tämä luonto elämyksellistä. Aivan sydän pakahtuu. Onneksi ei ole liian kuumaa linnuillekaan. 

Vierailija
12638/21952 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa nämä ilmat, mielikin on siihen sopivan alakuloinen, itkuinen olo olo koko viikon,mietin miten paskasti ihmiset ovat kohdelleet minua elämäni aikanani. Nyt on minun vuoroni antaa takaisin, ja saavat maistaa omaa lääkettään.

Parempia päiviä tulkoon sinulle 🌿

Vierailija
12639/21952 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nouse pois sieltä katkeruuskuopasta. Siellä teet itsellesi eniten hallaa. Kostaminen ei muuta historiaa. Suuntaa eteenpäin, muuta itse elämäsi, olet siitä itse nyt vastuussa. Käy terapiassa juttelemassa ensin ja sitten saat elää omaa elämääsi. Kokemuksesta tiedän.

Vierailija
12640/21952 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako sorsa olla tehnyt perinteisen pesän kerrostalon parvekkeelle tänäkin kesänä Turkuun? Hellyttävää, kun asukas kantoi maailmalle valmiit lähtemään sorsan pojat joen rantaan ja emo odotti ulko-ovella rauhallisesti poikasiaan. Eihän ne poikaset sieltä korkeuksista olisi voineet hypätä alas kadulle. Ja vai vielä linnut muka tyhmiä! Ne ovat viisaampia kuin tiedämmekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi