Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20494)

Vierailija
1141/20494 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa niin tylsää, että palasinpa taas tänne palstalle.

Nyt mä oon porukoitteni luona ja koira nukkuu sylissäni. Pizzaakin tuli hetki sitten syötyä ja vietän nyt seuraavat päivät lomina, kun töitä itselleni ei ole. Varaston täydennys hommia vaan töissä tälle viikolle.

Jalatkin ovat tänään aivan rasittuneen tuntuiset ja johtuu todennäköisesti eilisestä, sillä eilen tuli pari kierrosta heitettyä firsbeetä ja toinen niistä kierroksista oli juoksuvauhtia ja painava frisbeereppu harteilla juostessa. Toissapäivänäkin tuli Ykslammilla heitettyä fribaa. Porukalla tuli eilen ja toissapäivänä heitettyä kierros ja kirkkaasti pidin molempina päivinä voittosijaa.

Elokuvissakin olen viime aikoina käynyt katsomassa Peluri ja Saw X elokuvat ja molemmat olivat rankkoja elokuvia.

Vaikka tänään ei ole mitään erikoista tapahtunut niin viimeaikaiset tapahtumat vielä lämmittää mieltäni.

Voisin tästä lähteä kotiin päin katsomaan jotain elokuvaa, sillä pimeä on laskeutunut jo ylle. Näyttää ihan pilkkopimeältä ja hiihtolatua pitkin kotiin fillaroin. Pitää tällein itseään virittää, kun alkaa kauhuelokuvaa katsomaan. Manaajan tunnaria vielä soimaan kotimatkalle.

Ei huvittaisi fillaroida, sillä kroppa huutaa hoosiannaa, mutta eipä tässä muutakaan voi.

Kyllä se frisbeegolfkin ottaa kropan päälle, kun tarpeeksi kovaa vaan harrastaa.

M30

Vierailija
1142/20494 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ja tänään on vietelty aikaa... Tossa de Mar ja Lloret de Mar. Aurinkoista ja lämmintä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1143/20494 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas tyttäreni pääsi tänään kotiutumaan sairaalasta. Hän oli viikko sitten erittäin vakavassa tapaturmasta. En voi uskoa todeksi vieläkään, että hän selvisi hengissä. Olen helpottunut ja kiitollinen kaikesta.

Vierailija
1144/20494 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin ensimmäistä kertaa vuosiin ulos omalta mukavuusalueelta ja oli tosi mukava päivä :)

Vierailija
1145/20494 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa niin tylsää, että palasinpa taas tänne palstalle.

Nyt mä oon porukoitteni luona ja koira nukkuu sylissäni. Pizzaakin tuli hetki sitten syötyä ja vietän nyt seuraavat päivät lomina, kun töitä itselleni ei ole. Varaston täydennys hommia vaan töissä tälle viikolle.

Jalatkin ovat tänään aivan rasittuneen tuntuiset ja johtuu todennäköisesti eilisestä, sillä eilen tuli pari kierrosta heitettyä firsbeetä ja toinen niistä kierroksista oli juoksuvauhtia ja painava frisbeereppu harteilla juostessa. Toissapäivänäkin tuli Ykslammilla heitettyä fribaa. Porukalla tuli eilen ja toissapäivänä heitettyä kierros ja kirkkaasti pidin molempina päivinä voittosijaa.

Elokuvissakin olen viime aikoina käynyt katsomassa Peluri ja Saw X elokuvat ja molemmat olivat rankkoja elokuvia.

Vaikka tänään ei ole mitään erikoista tapahtunut niin viimeaikaiset tapahtumat vielä lämmittää mieltäni.

Voisin tästä lähteä kotiin päin katsomaan jotain elokuvaa, sillä pimeä on laskeutunut jo ylle. Näyttää ihan pilkkopimeältä ja hiihtolatua pitkin kotiin fillaroin. Pitää tällein itseään virittää, kun alkaa kauhuelokuvaa katsomaan. Manaajan tunnaria vielä soimaan kotimatkalle.

Ei huvittaisi fillaroida, sillä kroppa huutaa hoosiannaa, mutta eipä tässä muutakaan voi.

Kyllä se frisbeegolfkin ottaa kropan päälle, kun tarpeeksi kovaa vaan harrastaa.

M30

Hei M30,

Kiva kun palasit

N62🔆

Vierailija
1146/20494 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle :(

Vierailija
1147/20494 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljuska kirjoitti:

Rakas tyttäreni pääsi tänään kotiutumaan sairaalasta. Hän oli viikko sitten erittäin vakavassa tapaturmasta. En voi uskoa todeksi vieläkään, että hän selvisi hengissä. Olen helpottunut ja kiitollinen kaikesta.

Ihanaa!!! ♥♥

Vierailija
1148/20494 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljuska kirjoitti:

Tosi hienoja kuulumisia Sinulla

N62

Vierailija
1149/20494 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljuska kirjoitti:

Varmasti traumaattinen kokemus.

Voimia!

Vierailija
1150/20494 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin ensimmäistä kertaa vuosiin ulos omalta mukavuusalueelta ja oli tosi mukava päivä :)

Rohkea Rokan Syö....

N62

Vierailija
1151/20494 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että millä rahalla taas selvitään tämäkin kuukausi. 

t. yh 

Harmittaa, kun niin paljon on taloushuolia ihmisillä. Ruoka on tosi kallista.

Toivotan hyvää jatkoa

N62

Vierailija
1152/20494 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1153/20494 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItäs tässä, lomalla. Kaupassa kävin päivällä, muuten ollut kotona yksin ja nauttinut itseni hyvästä seurasta.

Vierailija
1154/20494 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein eka kertaa punajuuripaistosta. Siihen tuli ananasmurskaakin. Hirvee raastaminen. Maku? No joo.

Vierailija
1155/20494 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku pitkästä ilosta.

Vierailija
1156/20494 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolistotulehduksen oireet alkaa vihdoin helpottaa! Ihanaa! Sain tehokkaita lääkkeitä kahden viikon kuurin, ja lääkäri sanoi, että mikäli lääke ei auttaisi oireisiin, joutuisin kuurin jälkeen jälleen paksusuolen tähystykseen. Nyt - viikon jälkeen - lääkkeet alkoivat yhtäkkiä tehota ja oireista katosi yhdessä yössä 90%! Pelkäsin jo että lääke ei toimi, kun ei viikkoon tullut muutosta. Luulin, että lääke olisi pikkuhiljaa vienyt oireita pois, mutta se tapahtuikin sitten näin että hävisi yhtäkkiä lähes kaikki oireet. Arvostakaa ihmiset sitä, että voitte fyysisesti hyvin ja että ei ole kipuja. Tärkeämpää asiaa ei ole. Oli aika helvettiä nuo suolistotulehduksen pahat oireet joita kesti kaksi viikkoa, jolloin en pystynyt oireiden takia juuri poistumaan kotoa.

Vierailija
1157/20494 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskookas tässä!

Vierailija
1158/20494 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lomapäivä menee mukavasti, sillä nukuin pitkään, pelailin sitten kännykällä Netflixiin Asphalt Xtreme peliä kunnes sain päivän saavutukset suoritettua, sitten kävin syömässä Puffet Raxissa itseni täyteen, frisbeegolfasin ja sieltä matkasin kaupoille ja nyt oon kotona. Täällä kotona laitan kohta vaatteet kuivumaan ja voisin imuroida ja sitten matkaan elokuviin katsomaan The Creator leffaa.

Ei sitä pidä lomapäivänäkään vaan lusmuilla.

M30

Vierailija
1159/20494 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että millä rahalla taas selvitään tämäkin kuukausi. 

t. yh 

Sama täällä! Tuli liki 2000€ remppalasku yllättäen, joten loppuvuosi pitää elää säästöillä. Kaurapuuroa ja perunoita, kyllä niilläkin hengissä pysyy.

Vierailija
1160/20494 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi väsynyt, mutta pesukone pyörii. Söin ruokaa, tarvisin kahvikupposen. Purut loppu, en jaksa kauppaan. 3/5.