Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20488)

Vierailija
1081/20488 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä viimeisen kerran kommentoin tähän ainoaan mukavaan ketjuun, että mä lähden tältä palstalta kokonaan pois. Mä sain tarpeekseni tästä inhottavasta ilmapiiristä mitä muissa ketjuissa on.

On aikani keksiä muuta palstailun sijaan, että nyt se viimeistään on moro.

M30

Moro 😊 ja samalla myös hö. Jotenkin ikävää, että lähdit mutta toki oma päätöksesi - kaikkea hyvää Sinulle elämääsi. Vaikutat todella mukavalta ihmiseltä, pidät itsestäsi huolta ja arvostat läheisiä rakkaitasi. Sujuvia työpäiviä Sinulle ja elämyksellisiä hemmotteluhetkiä elokuvien parissa. Kantavia fribaliitoja unohtamatta.

Vierailija
1082/20488 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää. Kaikki kiva sammahti, kun luotettu ihastukseni toi salaa näkyville ihan uuden tuttavuuden. Olen puhki, tyhjää täynnä.

Sydämenasiat, ihmissuhteet osaavat olla vaikeitakin. Vaikka nyt tuntuu pahalta ja turralta, niin muista rakastaa itseäsi nyt kaikista eniten. Koska sinä olet hyvä ja rakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/20488 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteenpäin. Päivä kerrallaan.

Vierailija
1084/20488 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyspäivän tasaus tänään -> talvea kohti... raturitiralla

N62

Vierailija
1085/20488 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko päivän tehnyt koulutehtäviä. Kävin kirjastossa ottamassa kopioita. Vähän ahdistaa. Ei siinä mitään.

Vierailija
1086/20488 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa tämän päivän ruokailuni pikaruokalassa, kun yksi pikkupoju juoksi kainaloni alta ja osui mun käteen, jossa oli juomani. Siitä sitten tipahti juomaani tämän pojan niskaan 😂

Kävin katsomassa Kiiruna leffan elokuvissa ja kirppikselläkin kävin sitä aikaisemmin.

Näin ihastuksenikin tänään kaupoilla.

Harmittaa, kun en osaa lähestyä häntä mitenkään, mutta muuten tämä päivä on mennyt mukavasti.

Vierailija
1087/20488 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetillinen ludesavotta. Matkoilta tuli salamatkustajana, kertaalleen kämppä jo myrkytetty. Saan lohtua siitä, että minulla on vain kaksio. Tuttavallani oli neljän huoneen parvekkeettomassa kerrostaloasunnossa sama sirkus, mutta eräänä kesänä 30 asteen helteessä, ja samaan aikaan hänen kerrostalonsa oli kokonaan julkisivuremontin takia paketissa. Turhasta tavarasta tässä tilanteessa pääsee eroon kyllä aika nopeasti. Niin vain tuli, vaikka olen ns. kokenut matkailija. Saunaa ei ole, talopesula vain.

Vierailija
1088/20488 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa tämän päivän ruokailuni pikaruokalassa, kun yksi pikkupoju juoksi kainaloni alta ja osui mun käteen, jossa oli juomani. Siitä sitten tipahti juomaani tämän pojan niskaan 😂

Kävin katsomassa Kiiruna leffan elokuvissa ja kirppikselläkin kävin sitä aikaisemmin.

Harmittaa, kun en osaa lähestyä häntä mitenkään, mutta muuten tämä päivä on mennyt mukavasti.

Kiva M30, kun palasit linjoille👀

Vierailija
1089/20488 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulta kysyit, niin ei tässä kaaosta kummempaa taas. Toivottavasti sinulla menee paremmin.

Vierailija
1090/20488 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös hänellä ollut sydänsuruja, vai onko löytänyt uuden ihastuksen kohteen?

Vierailija
1091/20488 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin olevani ylikuormittunut todellisista ja itse keksityistä vaatimuksista. Tänä päivänä olen yrittänyt levätä ja tuntenut samaan aikana syyllisyyttä kun en ole vanhempien kanssa maalla hääräämässä (koska koko ajan on pakko saada aikaan jotain). Kävin lenkillä ja olen kuunnellut sateen ropinaa ja katsonut sarjoja.

Vierailija
1092/20488 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole. Eipä hän ole ainut joka käy elokuvissa.

Vierailija
1093/20488 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole. Eipä hän ole ainut joka käy elokuvissa.

Sori jos erehdyin, vaikutat häneltä

Vierailija
1094/20488 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahistaa mennä töihin kiusattavaks.

tsemppiä sulle, tiedän tunteen. Kyllä helpotti kun sain jäädä pois töistä ja kiusaaminen loppui, oli yhtä helvettiä.

Vierailija
1095/20488 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuuluu kun ei valita. Aamukahvi ristikon kanssa. Mies ja poika katsovat formuloita, aurinkokin paistaa sateen jälkeen. Radiosta kuuluu Jumalanpalvelus 🎶

Vierailija
1096/20488 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minulle kuuluu?

Olen työorientoitunut 51v asuntovelallinen ja juuri tuli korvanappiin tieto tilausten vähentymisestä, irtisanomisista.

Olen aina pitänyt työntekoa perusoikeutena jolla teen oman elämäni, tulen köyhistä oloista.

Olen pitänyt itseni fyysisesti kunnossa ja kouluttautunut lisää.

Ysärin laman nähnyt ja nyt näyttää samalle. Pelottaa. Kauhusta kankea kuinka tässä tulee käymään. Kun ei jäisi hirveästi velkaa niin kaipa sitä pienessä vuokrasolussa hanttihommilla pärjäisi kitkutellen. Onko se elämää? En ollut tajunnut kuinka onnellinen olin vielä 2019 istuessani ruuhkassa ja miettimällä mitä ruokaa sitä tänään tekisi, siivoanko huomenna vai ylihuomenna kun lähdetään viikonlopuksi perheen kanssa sukujuhliin.

Vierailija
1097/20488 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähen kaupoille, puolukkametsään ja sitten on luvassa grillausta. Poutapäivä tulossa, mutta onhan grillikatoksessa myös katto😉

Mites muut? Miltäs näyttää Sinulla syyskuun viimeinen maanantai?

N62

Vierailija
1098/20488 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kaikki on hyvin, mutta en vaan saa hakemiani työpaikkoja. En pärjää niissä nettihaastatteluissa. Tilasin juuri ihanan valkoisen Barcelona-tuolin raheineen ja minulla on marjapiirakka uunissa paistumassa.

Vierailija
1099/20488 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla nätti ruska, upeita kantarellejä vielä löytyy...

Vierailija
1100/20488 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olla nätti ruska, upeita kantarellejä vielä löytyy...

...joopa, 4 löysin just. Puolukoita on, voi mahoton

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä