Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22490)
Odottelen ensi viikolla alkavaa talvilomaa.
Vierailija kirjoitti:
Odottelen ensi viikolla alkavaa talvilomaa.
Osuukohan lakko haittaamaan elämääsi? Tai siis jos reissaa pohjoisempaan/ asuu siellä...
No hyvää lomaa joka tapauksessa :)
Arvelein että rupean pesemään ikkunoita kun ei ole pakkasta. Kannattaako näin aikaisin keväällä?
Vierailija kirjoitti:
Arvelein että rupean pesemään ikkunoita kun ei ole pakkasta. Kannattaako näin aikaisin keväällä?
Just eilen kyläpaikassa enäntä kertoi pesseensä ikkunat. On muutenkin tosi ahkera - aina touhuaa aamusta iltaan...
Tämä Päijät-Hämeessä, jos tieto auttaa päätökseen...
Mitenkähän suusuosiossa on "räväkämmät kuulumiset", vai mikä se nyt oli se uusi kaivattu ketju?
Levottomasti, heräillen meni yö. No onneksi nukuin useamman yön hyvin että eipä haittaa näin eläkeläisenä.
Ankea ilma, räntää satelee. Onneksi ei tarvitse lähteä minnekään. Mies pesee liesituulettimen ritilöitä ja suunnittelee omenapiirakan leipomista. Toinen meistä on ahkera!
Hyvää päivänjatkoa kaikille💐
Vierailija kirjoitti:
Levottomasti, heräillen meni yö. No onneksi nukuin useamman yön hyvin että eipä haittaa näin eläkeläisenä.
Ankea ilma, räntää satelee. Onneksi ei tarvitse lähteä minnekään. Mies pesee liesituulettimen ritilöitä ja suunnittelee omenapiirakan leipomista. Toinen meistä on ahkera!
Hyvää päivänjatkoa kaikille💐
Mukavaa päivää myös Sinulle. Joskus on lupa laiskotella, eikö?
Mulla on kohta lihapullien teko, sain ystävänpäivälahjaa semmoset 'pihdit', millä saa puristettua pyöreät, tasakokoset pullat, testaan niitä. Siinäpä päivälle ohjelmaa, osan pakastan. Keitän potut ja pilkon porkkanaa.
N64
Hassua
'Kommenttisi on lähetetty' teksti tulee mulle mustana, aiemmin oli oranssi :)
Vierailija kirjoitti:
Hassua
'Kommenttisi on lähetetty' teksti tulee mulle mustana, aiemmin oli oranssi :)
Oranssi oli maailmasodan aikana Alankomaissa Hitlerin toimia vastustaneen ja juutalaisia pelastaneen järjestön tunnus ja salasana. "Oranssi voittaa aina." Luen juuri Buzzy Jacksonin kirjaa Punatukkainen tyttö.
Kyllä on taas ulkona liukasta.En tiedä uskallanko lähteä lenkille etten taas murra nilkkaani.Ei ollut mukavaa silloin kun se tapahtui.Pitkä toipuminen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas ulkona liukasta.En tiedä uskallanko lähteä lenkille etten taas murra nilkkaani.Ei ollut mukavaa silloin kun se tapahtui.Pitkä toipuminen.
Sama
Tai siis pelkään liukkautta, vaikken oo luita murtanu... kahtelen ikkunasta kaunista lumisaetta :)
Sateinen, synkkä päivä täällä Lontoossa. Nyt tapan aikaa kahvilassa kun saavuin vähän liian aikaisin lääkärin vastaanottoa varten.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pitkänomainen kukkupöytä ikkunan edessä, kaksi tasoa. Alahyllyssä kauniita vanhoja emaliastioita, eipä valokaan sinne ulotu. Ylätasolla on pöytälamppu, kaksi - kolme kukkaa..
Minun kukkupöytäni on eteisen penkki, alhaalla kolme koria ja päältä otettu istuinpehmuste pois. Koreissa säilytän kynttilöitä ja koriste-esineitä, jotka eivät juuri nyt ole päässeet esille. Pienihän se on, ei mahdu kuin kaksi isoa kasvia ja koristeita. Ehkä ajastetun kukkuvalon vois jo sammuttaa, päivönvaloa on jo riittävästi?
Mulla on olohuoneessa ikkunan edessä kolmitasoinen kukkupöytä, jossa kaktuksia (kissa ei ole kiinnostunut niistä) sekä sohvan sivupöydällä peikonlehti (kissa on kiinnostunut siitä) ja lisäksi telkkarin yläpuolella on hylly, jossa kaksi kultaköynnöstä (kissa on kiinnostu
Perseileekö se? :D
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pitkänomainen kukkupöytä ikkunan edessä, kaksi tasoa. Alahyllyssä kauniita vanhoja emaliastioita, eipä valokaan sinne ulotu. Ylätasolla on pöytälamppu, kaksi - kolme kukkaa..
Minun kukkupöytäni on eteisen penkki, alhaalla kolme koria ja päältä otettu istuinpehmuste pois. Koreissa säilytän kynttilöitä ja koriste-esineitä, jotka eivät juuri nyt ole päässeet esille. Pienihän se on, ei mahdu kuin kaksi isoa kasvia ja koristeita. Ehkä ajastetun kukkuvalon vois jo sammuttaa, päivönvaloa on jo riittävästi?
Mulla on olohuoneessa ikkunan edessä kolmitasoinen kukkupöytä, jossa kaktuksia (kissa ei ole kiinnostunut niistä) sekä sohvan sivupöydällä peikonlehti (kissa on kiinnostunut siitä) ja lisäksi telkkarin yl
Täällähän on oma ketjukin semmoiselle per... peikonlehdelle, hauska...
Jos ootte joskus lukenu ja ihmetelly, niinkuin minä: vinoilua, kun joku siivoaa ja sillä on 'norpat ja emättimet' välineinä ?
Tänään näin ap ketjun, olikohan vuodelta 2013. Alkuperäisessä tekstissä oli 'mopit ja rätit', joku typo -> tulikin ihan hassuja
Näin se selvis mulle, vuosien ihmettelyn jälkeen
Tänään olen laiskotellut kotona, huomenna lähden liikenteeseen. Söin kirjolohikiusauksen ja katon tähtiarpaa ajankuluksi.
Mä pelaan korttia siskon kaa, joka 45km päässä... joo, jaan molemmille kortit js pelaan hänen vuorollaan, niinkuin hän pelaisi :)
On sisko perkule voitolla...
Omenapiirakasta tuli hyvää. Minä sentään toimerruin silittämään eiliset
lakanat ja tiskasin käsitiskit leipomisen jäljiltä. Siinäpä taitaa tämän päivän ahkeroinnit olla.
Märkää lunta näkyy satelevan edelleen, välillä suuria hiutaleita.
Iso tilhiparvi pyrähtelee pihan yli, kaksi kaurista kävi naapurin pihalla.
En tiedä tarkkaan, minkä ikäinen olet. Todella, kumppani voi löytyä vanhemmallakin iällä, vaikkei nuorena kohdalle osuisi. Aika paljon sattumaa, sanoisin. Ja toisaalta, Suomessahan on hirmuinen määrä sinkkutalouksia. Niinkin voi elää.
Muisteluja:
Nuorempana olin meneväinen, kuin iloinen villivarsa. Reissasin paljon, ihastumisia oli, rakastumisiakin. Sydänsuruja. Kerran rakastuin niin, että sattui. Sattui olla lähellä, huima tunne, oli kipeää olla erossa. Sanoin ystävälleni: tätä en kestä. Koko elämä pyöri tuon rakkauden ympärillä, yöt men valvoessa. En mitenkään voinut uskoa hänen rakastavan yhtä paljon. Erotessamme sanoi, nyt itkisin jos osaisin.
Vuosien varrella yhteiltiin, nähtiinkin joskus. Kuultuaan naimisiin menostani laittoi viestin: syöpä on palannut, veikin hänet kohta. Tyttäreltä kuulin ja sain hautapaikan osoitteen. Jätin hyvästit.
Mieheni on myös paras ystäväni. Rakastan kyllä, se on erilaista, tuttua ja turvallista. Yhteisiä vuosia 30. Naimisissa toki paljon vähemmän.
Summa summarum
Koskaan ei voi tietää, mitä nurkan takana odottaa, ei koskaan. Hyvässä tai pahassa, elämä tuppaa yllättämään.