Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22529)
Vierailija kirjoitti:
hyvää kuuluu mutta ei täydellistä
Hyvä arki on parhautta, juhlat ja täydelliset osuu kohdalle harvemmin :)
Kun on ollut murheita ja haasteita, huomaa kyllä tavallisen arjen pienet ilot.
Ha vanha viisaus: Voisi olla huonomminkin kuin on. Koska niin ei ole, on hyvin.
Tätä liputan
Nyt en ymmärrä, korjatkaa, jos olen väärässä: tämän päivän ilkeilijä, onko siis sama kuin se eilinen fiksu palapelin harrastaja, joka sai varmaan uusia harrastajia palojen maailmaan, niin osaavasti kirjoitti pelien maailmasta, säilytyksestä yms, mahdollisesta seinille ripustuksesta. Joo, olen nähnyt upeita palapelejä seinillä.
Mitä minä nyt missaan?
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärrä, korjatkaa, jos olen väärässä: tämän päivän ilkeilijä, onko siis sama kuin se eilinen fiksu palapelin harrastaja, joka sai varmaan uusia harrastajia palojen maailmaan, niin osaavasti kirjoitti pelien maailmasta, säilytyksestä yms, mahdollisesta seinille ripustuksesta. Joo, olen nähnyt upeita palapelejä seinillä.
Mitä minä nyt missaan?
Huoh. Mistä näistä tietää. Minä en ainankaan anna draamahakuisen vaikuttaa mitenkään. Tässä ketjussa on muutamia kivoja kuulumisten kertojia, joiden kuulumisia seuraan.
Tekisi kyllä mieli ilmoittaa törkeyksien laukojan viestit poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä nyt missaan?
Kiitos, kunniaksesi korkkaan kaljan!
Tänään olen aika väsynyt. Tytär, 10 vuotta, sairastui yöllä oksennustautiin ja yhdessä sitten valvottiin 3.30-8. Sitten alkoi oksennustahti rauhoittua ja päästiin vähän lepäämään. Katselin yön hiljaisina tunteina vastapäisen kerrostalon ikkunoita ja ihmettelin erästä asuntoa, jossa oli kaikissa huoneissa valot päällä ja asukas tassutteli huoneistossa -liekö unettomuudesta kärsinyt.
Seitsemän pinnassa alkoi muihinkin asuntoihin ilmestyä valoja ja taas ihmettelin, miksi ihmeessä joku herää sunnuntai aamuna niin aikaisin.
Mies pyysi lounaan jälkeen, että tekisin pannarin. Nyt on massut pullollaan pannaria, jäätelöä ja vaahterasiirappia. Voisihan elämä huonomminkin sujua.
Iloa teidän sunnuntai päiväänne!
Ohhoh. Just sain runokirjaani täydennystä... pitäiskö panostaa kolmanteen?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuli lottovoittaja!
Tuliko 10€?
Join apinaviiniä pastan kanssa, olipa hyvää, maukasta kerrassaan... molemmat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko 10€?
Mistä arvasit?!?
Pitkäveteinen päivä ollut joten taidan leipoa pitkästä aikaa peltileivän niin ei tarvitse huomenna kaupassa käydä ja tarpeet on kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko 10€?
Mistä arvasit?!?
Ooo. Olisiko minulla tulevaisuutta selvännäkijänä? Olet varmaan nainen, elämässäsi vaihtelua arjen ja juhlan välillä, pohdit ehkä seuraavan viikon ruokalistaa
Osuiko nämäkin oikeaan :)
Eikö kellään ohjeita lihapullakyselyyni? Liotan sit varmaan puolisen tuntua, katsotaan mitä tulee...
Vierailija kirjoitti:
Pitkäveteinen päivä ollut joten taidan leipoa pitkästä aikaa peltileivän niin ei tarvitse huomenna kaupassa käydä ja tarpeet on kotona.
Nappaisin mielelläni ohjeen, ei kai leivinjauheella? Kahdesti meni sämpylät jostain syystä mönkään. Littanat!!!
Vierailija kirjoitti:
Eikö kellään ohjeita lihapullakyselyyni? Liotan sit varmaan puolisen tuntua, katsotaan mitä tulee...
*tuntia, ei tuntua
Vaikka varmaan pitää tutkiskella taikinan 'tuntua' myös...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko 10€?
Mistä arvasit?!?
Ooo. Olisiko minulla tulevaisuutta selvännäkijänä? Olet varmaan nainen, elämässäsi vaihtelua arjen ja juhlan välillä, pohdit ehkä seuraavan viikon ruokalistaa
Osuiko nämäkin oikeaan :)
Ihan selvästi selvännäkijäainesta:)
Ainakin 30km ja enemmänkin oon liikkunut tänään. Otti voimille tulla takaisin kirpputoreilta ja Hesessä tuli syötyä. Pyöräiltyä tuli ja osittain myös kävelinkin puutumisten takia.
Kokeilin itsekin tämmöistä. Ihan hiestä märäksi tulin pyöräillessäni. Kova urheilumuoto toi pyöräily. Upea sää oli ja aurinkokon paistoi. Animea löysin kirppikseltä ja vähän muutakin. Väsyttää ihan kivasti nyt.
Joku kyseli toisen kirjoittajan erilaisia kirjoituksia ilkeitä/fiksuja... täällähän on vaikea tietää kirjoittajien taustaa, varsinkin kun ilman nimimerkkiä kirjoitellaan. Nimimerkkikään ei takaa mitään. Kuka vaan voi olla nimen takana.
Siispä: en ymmärrä raivoa ja ilkeyttä, miten voi mennä tunteisiin joku random kirjoittelu tai peukuttelu.
Yläpeukut, jeee minusta tykätään
Alapeukut, prkle, /ccstä kaikki, nyt kyllä haistatan pitkät
Molemmat peukut on vaan jonkun yksittäisen, randomin sen hetkinen painallus, ei kai kukaan voi luoda omaa minuuttaan, tärkeyttään sen mukaan, eihän?
Ne on ihan muut arvot, mitkä määrittää Sinut ja Minut.
Sama, kun Murhe iskee, kysytään: miksi Minä, miksi Minulle?
Mutta kun tulee Arpajaisvoitto, Onnenpotku, kuka silloin kysyy: miksi Minulle?
Miettimistä Sunnuntaiehtooseen
N64
Ja nyt: 9000, tsättädää
Hyvä Me Kaikki :)