Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22529)

Vierailija
9001/22529 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt: 9000, tsättädää

Hyvä Me Kaikki :)

Vierailija
9002/22529 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvää kuuluu mutta ei täydellistä

Hyvä arki on parhautta, juhlat ja täydelliset osuu kohdalle harvemmin :)

Kun on ollut murheita ja haasteita, huomaa kyllä tavallisen arjen pienet ilot.

Ha vanha viisaus: Voisi olla huonomminkin kuin on. Koska niin ei ole, on hyvin. 

Tätä liputan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9003/22529 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä, korjatkaa, jos olen väärässä: tämän päivän ilkeilijä, onko siis sama kuin se eilinen fiksu palapelin harrastaja, joka sai varmaan uusia harrastajia palojen maailmaan, niin osaavasti kirjoitti pelien maailmasta, säilytyksestä yms, mahdollisesta seinille ripustuksesta. Joo, olen nähnyt upeita palapelejä seinillä.

Mitä minä nyt missaan?

Vierailija
9004/22529 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PASKAA

Vierailija
9005/22529 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä, korjatkaa, jos olen väärässä: tämän päivän ilkeilijä, onko siis sama kuin se eilinen fiksu palapelin harrastaja, joka sai varmaan uusia harrastajia palojen maailmaan, niin osaavasti kirjoitti pelien maailmasta, säilytyksestä yms, mahdollisesta seinille ripustuksesta. Joo, olen nähnyt upeita palapelejä seinillä.

Mitä minä nyt missaan?

Huoh. Mistä näistä tietää. Minä en ainankaan anna  draamahakuisen vaikuttaa mitenkään. Tässä ketjussa on muutamia kivoja kuulumisten kertojia, joiden kuulumisia seuraan.

Tekisi kyllä mieli ilmoittaa törkeyksien laukojan viestit poistoon.

Vierailija
9006/22529 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä nyt missaan?

Kiitos, kunniaksesi korkkaan kaljan!

Vierailija
9007/22529 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen aika väsynyt. Tytär, 10 vuotta, sairastui yöllä oksennustautiin ja yhdessä sitten valvottiin 3.30-8. Sitten alkoi oksennustahti rauhoittua ja päästiin vähän lepäämään. Katselin yön hiljaisina tunteina vastapäisen kerrostalon ikkunoita ja ihmettelin erästä asuntoa, jossa oli kaikissa huoneissa valot päällä ja asukas tassutteli huoneistossa -liekö unettomuudesta kärsinyt.

Seitsemän pinnassa alkoi muihinkin asuntoihin ilmestyä valoja ja taas ihmettelin, miksi ihmeessä joku herää sunnuntai aamuna niin aikaisin. 

Mies pyysi lounaan jälkeen, että tekisin pannarin. Nyt on massut pullollaan pannaria, jäätelöä ja vaahterasiirappia. Voisihan elämä huonomminkin sujua.

Iloa teidän sunnuntai päiväänne!

Vierailija
9008/22529 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. Just sain runokirjaani täydennystä... pitäiskö panostaa kolmanteen?

Vierailija
9009/22529 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli lottovoittaja!

Vierailija
9010/22529 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko 10€?

Vierailija
9011/22529 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join apinaviiniä pastan kanssa, olipa hyvää, maukasta kerrassaan... molemmat

Vierailija
9012/22529 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko 10€?

Mistä arvasit?!?

Vierailija
9013/22529 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäveteinen päivä ollut joten  taidan leipoa pitkästä aikaa peltileivän niin ei tarvitse huomenna kaupassa käydä ja tarpeet on kotona. 

Vierailija
9014/22529 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko 10€?

Mistä arvasit?!?

Ooo. Olisiko minulla tulevaisuutta selvännäkijänä? Olet varmaan nainen, elämässäsi vaihtelua arjen ja juhlan välillä, pohdit ehkä seuraavan viikon ruokalistaa

Osuiko nämäkin oikeaan :)  

Vierailija
9015/22529 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ohjeita lihapullakyselyyni? Liotan sit varmaan puolisen tuntua, katsotaan mitä tulee...

Vierailija
9016/22529 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkäveteinen päivä ollut joten  taidan leipoa pitkästä aikaa peltileivän niin ei tarvitse huomenna kaupassa käydä ja tarpeet on kotona. 

Nappaisin mielelläni ohjeen, ei kai leivinjauheella? Kahdesti meni sämpylät jostain syystä mönkään. Littanat!!!

Vierailija
9017/22529 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kellään ohjeita lihapullakyselyyni? Liotan sit varmaan puolisen tuntua, katsotaan mitä tulee...

*tuntia, ei tuntua

Vaikka varmaan pitää tutkiskella taikinan 'tuntua' myös...

Vierailija
9018/22529 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko 10€?

Mistä arvasit?!?

Ooo. Olisiko minulla tulevaisuutta selvännäkijänä? Olet varmaan nainen, elämässäsi vaihtelua arjen ja juhlan välillä, pohdit ehkä seuraavan viikon ruokalistaa

Osuiko nämäkin oikeaan :)  

Ihan selvästi selvännäkijäainesta:)

Vierailija
9019/22529 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 30km ja enemmänkin oon liikkunut tänään. Otti voimille tulla takaisin kirpputoreilta ja Hesessä tuli syötyä. Pyöräiltyä tuli ja osittain myös kävelinkin puutumisten takia.

Kokeilin itsekin tämmöistä. Ihan hiestä märäksi tulin pyöräillessäni. Kova urheilumuoto toi pyöräily. Upea sää oli ja aurinkokon paistoi. Animea löysin kirppikseltä ja vähän muutakin. Väsyttää ihan kivasti nyt.

Vierailija
9020/22529 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli toisen kirjoittajan erilaisia kirjoituksia ilkeitä/fiksuja... täällähän on vaikea tietää kirjoittajien taustaa, varsinkin kun ilman nimimerkkiä kirjoitellaan. Nimimerkkikään ei takaa mitään. Kuka vaan voi olla nimen takana.

Siispä: en ymmärrä raivoa ja ilkeyttä, miten voi mennä tunteisiin joku random kirjoittelu tai peukuttelu.

Yläpeukut, jeee minusta tykätään

Alapeukut, prkle, /ccstä kaikki, nyt kyllä haistatan pitkät

Molemmat peukut on vaan jonkun yksittäisen, randomin sen hetkinen painallus, ei kai kukaan voi luoda omaa minuuttaan, tärkeyttään sen mukaan, eihän?

Ne on ihan muut arvot, mitkä määrittää Sinut ja Minut.

Sama, kun Murhe iskee, kysytään: miksi Minä, miksi Minulle?

Mutta kun tulee Arpajaisvoitto, Onnenpotku, kuka silloin kysyy: miksi Minulle?

Miettimistä Sunnuntaiehtooseen

N64