Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22529)
Siinä leffassa oli lopussa ilmeisesti se tyttö aikuisena pienissä kohtauksissa?
Oli kyllä loistava lapsinäyttelijä.
Tänään täytyy käydä kävelyllä kunhan katotaan ensin Antiikkikaksintaistelu.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin aamulla valon kajastukseen rullaverhon alta, luulin kellon olevan jo enemmänkin, muutta sehän ei ollut vielä seitsemääkään. Valoisa aika on pidentynyt ihan varkain, auringon noususta laskuun on jo melkein 10 tuntia ja aamun ja illan kajastukset siihen päälle.
Avasin makuuhuoneen tuuletusikkunan ja sieltä suorastaan ryöpsähti elämä sisään: talitintin laulu, katolta räystäskouruihin ropiseva vesi, se ihana ihan oma tuoksunsa, mikä tulee sulavasta lumesta. Tämä on ihanaa aikaa, lohdullista. Murheet unohtuu edes hetkeksi.
Hyvin kuvasit, kevään tuoksu, linnut, räystäät tippuu, huima auringonvalo...
Herään keväällä kuin myyrä kolostaan, intoa riittää.
Vielä hörpin kahvia ja ihastelen ikkunasta nättiä maisemaa
Tulkoon tästä mahdollisimman hyvä päivä kaikille
N64
Ihan hyvää.Liukasta varovasti sai mennä nastoilla.
Tunti ulkona piristi mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Siinä leffassa oli lopussa ilmeisesti se tyttö aikuisena pienissä kohtauksissa?
Oli kyllä loistava lapsinäyttelijä.
Tänään täytyy käydä kävelyllä kunhan katotaan ensin Antiikkikaksintaistelu.
Näin minäkin tulkitsin. Ne välähtelevät kuvat häiritsi kyllä, liian nopeat (migreenitaipumus)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin tapaamassa muistisairasta sukulaista ja olen itsekin masentunut niinkuin aina näiden käyntien jälkeen. En tiedä kauanko jaksan tätä. En ole hoitovastuullinen, mutta muita sukulaisia ei paljonkaan kiinnosta. Asuu vielä kotona, mutta kuinka kauan pärjää, ja tässä maassa kun ei hoitopaikoista ole tietoakaan.
Mitäs kävit, ei oo sun vastuulla.
Muista kirjoittamasi sitten kun et vielä !! ole ihan muistisairas. Sitten kun olet, niin älä ihmettele jos kukaan ei käy sinua katsomassa ja missä kaikki kaverisi ja sukulaisesi ovat!!! Vanhuus se tulee sinullekin, etkä voi tietää vaikka olisit muistisairas jo 50 - vuotiaana..!! "Sen edestään löytää..."
Muistan, en ole vielä
Luetun ymmärtäminen täysi nolla? No ON! Ja perässähiihtäjät peukuttaa, siispä jatkan tänään.
Kuuntele minua, kuuntelen sinua, äääääni kun on nyt kansanradion !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin tapaamassa muistisairasta sukulaista ja olen itsekin masentunut niinkuin aina näiden käyntien jälkeen. En tiedä kauanko jaksan tätä. En ole hoitovastuullinen, mutta muita sukulaisia ei paljonkaan kiinnosta. Asuu vielä kotona, mutta kuinka kauan pärjää, ja tässä maassa kun ei hoitopaikoista ole tietoakaan.
Muista kirjoittamasi sitten kun et vielä !! ole ihan muistisairas. Sitten kun olet, niin älä ihmettele jos kukaan ei käy sinua katsomassa ja missä kaikki kaverisi ja sukulaisesi ovat!!! Vanhuus se tulee sinullekin, etkä voi tietää vaikka olisit muistisairas jo 50 - vuotiaana..!! "Sen edestään löytää..."&n
Ette sitten eilisistä kirjoituksista mitään oppineet kun reagoitte? Kiitos kannatuksesta! Ja kannustuksesta!
Täytin just lomakkeen varhaiseläkkeelle pääsyä varten. Saa nähdä. En jaksa odottaa 67 ikävuoteen mikä täällä Ruotsissa on nykyään tavallinen alin eläkeikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista kirjoittamasi sitten kun et vielä !! ole ihan muistisairas. Sitten kun olet, niin älä ihmettele jos kukaan ei käy sinua katsomassa ja missä kaikki kaverisi ja sukulaisesi ovat!!! Vanhuus se tulee sinullekin, etkä voi tietää vaikka olisit muistisairas jo 50 -
Kysyn nyt ihan ystävällisesti:
Miksi ja millä valtuuksilla yrität ohjailla käytöstä täällä? Samasta ohjailusta moitit toisia :)
Eikö kaikki, hyvän maun rajoissa, saa kirjoittaa kuulumisiaan? Peukuttaa halutessaan?
Mitä diktaattoria yrität esittää? Ei kyl kannata, ketju elää ihan omaa elämäänsä
Ystävällisesti
Nimim. Ihmettelevä
Vierailija kirjoitti:
Täytin just lomakkeen varhaiseläkkeelle pääsyä varten. Saa nähdä. En jaksa odottaa 67 ikävuoteen mikä täällä Ruotsissa on nykyään tavallinen alin eläkeikä.
Onko teillä OVE 25% / 50% mahdollinen 62 vuotiaille niinkuin Suomessa. Siis jokainen saa halutessaan. Vai millainen 'varhaiseläke' kyseessä? Minkä ikäinen olet?
Itse jäin heti, kun mahd. Teen jotain kivoja, itse valitsemiani töitä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele minua, kuuntelen sinua, äääääni kun on nyt kansanradion !!!
I h a n a... kuuntelin just, porkkanat vaan heilumaan... :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista kirjoittamasi sitten kun et vielä !! ole ihan muistisairas. Sitten kun olet, niin älä ihmettele jos kukaan ei käy
sinua katsomassa ja missä kaikki kaverisi ja sukulaisesi ovat!!! Vanhuus se tulee sinullekin, e
Kiitos kannatuksesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista kirjoittamasi sitten kun et vielä !! ole ihan muistisairas. Sitten kun olet, niin älä ihmettele jos kukaan ei käy
sinua katsomassa ja missä kaikki
???
pitkiä lainauksia, enää ei näy, mitä kannatetaan...:)
Hei
Huomenissa olis lihapullien teko, pitkästä aikaa:
Kyssäri, mulla on luomuruishiutaleita, siskon omasta myllystä. Tahtosin käyttää näitä taikinaan, vähän niinkuin korppujauhon tilalla. Normiresepti on se ranskalaisen sipulikeiton ohje.
Pitääköhän hiutaleet liottaa? Kauanko? Ei ole siis mitään 'höytytettyjä' vai mitä ne kaupan hiutaleet on, esikypsytettyjä kai.
Onko paikalla köksäopea?
Pannulla ajattelin paistaa, tulee mulla kauniimmat niin
Iiiikkkk, päivä hupenee käsistä, innostuin kutomaan ja ulkoilu??? Joooo joskus sitte :)
Oli aivan ihana ulkoilusää.
Luulin, että olisi liukasta pikku tiellä, mutta olikin pieni lumikerros tien reunassa, keskemmällä oli se liukkaus, joten ei haitannut.
Aamulla tein vähän "kirjallisia töitä".
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu kenellekkään
Ja silti avasit ketjun ja kommentoit??? Tämä on asia, jota en varmaan koskaan ymmärrä. Itse ohitan ketjut, mitkä ei millään tasolla kiinnosta, ei niitä pakko ole avata, saati kommentoida :)
hyvää kuuluu mutta ei täydellistä
Joo, minä täällä jo aiemmin kyselinkin, onko joku nähny? Miespääosa Oscar/ehdokkuus, mutta mielestäni tyttö olisi ansainnut sen palkinnon.
Samaa ihmettelin lopusta, mikä oli ovi, minkä taa meni? Ennemminhän mies käveli mereen yöllä, eikä näytetty paluuta... varmaan tarkoituskin oli, että leffa jää mietityttämään. Ja jossain vaiheessa mies itki lohduttomasti hotellissa, jäi vähän sellainen olo, että viimeinen yhteinen loma tyttären kanssa.
Ihmettelin myös, mitä aikaa eletään, ei kännyköitä. Puhelinkopista soitettiin kotiin pitkä puhelu, kuitenkin oli 'vaatimaton' loma. Puhelut oli ennen tosi kalliita muihin maihin.
Kyllä, tykkäsin. Elokuvakerhoarvostelu 0-4, nelonen tuli:)