Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (19520)
Tavallinen päivä, ikkunoita pesin, kaupassa kävin ja PALELIN. Ulkona sataa isoja räntärenttuja vaakatasossa ja ulkona on k y l m ä, asteita vaan +3 ja toukokuu!
Kauhee toukokuu kun on näin kylmää. Huhtikuu on oli lämmin.
Ennen vanhaan usein vapuntienoo oli räntää ja kylmää, kun olis tahtonu kukkakoltun
Työmatkalla, aamuyöllä iski vatsatauti. Koulutuspäivä jää sivu suun, kuten kotimatkakin työkaverin kyydillä. Jään ainakin huomiseen pötköttelemään noin 500 km päähän kotoa, katsotaan jaksaisiko sitten lähteä junalla kolmen vaihdon taktiikalla paluumatkalle.
Odottelen tässä oireiden laantumista sen verran että voisi käydä jotain juotavaa ettei nestehukka iske, baarikaapissa ei ole mitään.
Eli paremminkin voisi mennä, mutta on onneksi katto pään päällä, sänky missä lepäillä ja wc tuossa muutaman metrin päässä...
Hiton kylmä aamu taas. Laitoin takkaan tulen, matot ulos ja kohta kauppaan. Sitten siivoan ja laitan ruuaksi pitsaa pari pellillistä ja nautin kolmen päivän vapaasta.
Lapsille lupasin, että tänään katsotaan yhdessä joku elokuva ja herkutellaan pitsalla ja irttareilla.
Mukavaa viikonloppua!
Huonoo kuuluu, väsyttää, masentaa, ahistaa.
Pitäs lähtee kauppaan mutta jo ajatus saa panikoimaan, elämä on:(
Vierailija kirjoitti:
Flunssa parhaillaan. P-särkyä, nuhaa, vähän yskää, nuutunut ja rähjääntynyt olo. Pahoinvointiakin hieman, mitään ei oikein jaksa tehdä. Mutta muuten ihan hyvää kuuluu.
Mulla ollut sama muutaman päivän, on korona. Nyt alkaa olla parempi olo, sitä toivon sinullekin.
Tappavan tylsää liian monta tuntia viikossa. Pitäisi keksiä jotain parempaa ja virkistävää.
Vierailija kirjoitti:
Huonoo kuuluu, väsyttää, masentaa, ahistaa.
Pitäs lähtee kauppaan mutta jo ajatus saa panikoimaan, elämä on:(
Voi surku. Elämä heittelee. Jaksaisitpa ulos. Kevät näkyy jo
Väsyttää, vaikka ollut lyhyt työviikko. Mies lähdössä tänään viikonlopuksi reissuun, mulla kaksi päivää aikaa itselle ja harrastukselle. Lapsi lupasi lähteä seuraksi kirppiskierrokselle huomenna ja käydään yhdessä syömässä . Loppuis tämä työpäivä, ei jaksa
Vierailija kirjoitti:
Työmatkalla, aamuyöllä iski vatsatauti. Koulutuspäivä jää sivu suun, kuten kotimatkakin työkaverin kyydillä. Jään ainakin huomiseen pötköttelemään noin 500 km päähän kotoa, katsotaan jaksaisiko sitten lähteä junalla kolmen vaihdon taktiikalla paluumatkalle.
Odottelen tässä oireiden laantumista sen verran että voisi käydä jotain juotavaa ettei nestehukka iske, baarikaapissa ei ole mitään.Eli paremminkin voisi mennä, mutta on onneksi katto pään päällä, sänky missä lepäillä ja wc tuossa muutaman metrin päässä...
No pitipäs sattua!
Tsemppiä
Kiitos hyvää kuuluu! Aurinko paistaa, kävin aamu-uinnilla terassilla olevassa altaassa, hain leiipomosta tuoretta leipää ja croissanteja, joita juuri nautittiin aamukahvin kanssa.
Hetken päästä talo täyttyy viikonloppuvieraista ja suunnitteilla on kaikkea kivaa: olen tilannut lounaaksi tapaksia kotiin, illalla mennään ravintolaan syömään. Huomenna päinvastoin, lounas rantaravintolassa ja illaksi taas kotiin paellaa. Muuten vaan chillaillaan uima-altaalla hyvien ystävien kanssa.
Ihan hyvää kuuluu. Olen ollut tosi väsynyt koko kevään töiden takia, aloin ajattelemaan asioista positiivisemmin ja nyt on jo paljon parempi ja energisempi olo. Elämä on sitä mihin mieli keskittyy.
N59 kirjoitti:
Ihan hyvää kuuluu. Olen ollut tosi väsynyt koko kevään töiden takia, aloin ajattelemaan asioista positiivisemmin ja nyt on jo paljon parempi ja energisempi olo. Elämä on sitä mihin mieli keskittyy.
Mukava kuulla/lukea
Kevät herättää meidät usein
Toisille ihanaa luonnon voimaa, toisia ahdistaa
Lakanat ulos kuivamaan, pihan kuopsuttelua. Narsissit kukkii. Orvokkia laittelin jo tuukkuihin. Kevät🌱
Vierailija kirjoitti:
Lakanat ulos kuivamaan, pihan kuopsuttelua. Narsissit kukkii. Orvokkia laittelin jo tuukkuihin. Kevät🌱
*** ruukkuihin, höpsö minä
Uuvuttaa. Katsoin Euroviisuja ja sit en osannu nukahtaa.
Verhot tarttis pestä - sais ulos
Puoliso golfaa-minä lenkkeilen ->laatuaikaa molemmilla😏
Ihana, hauska lumikuuro. Rakeita. Sit taas tosi lämmin auringonpaiste.
Kevät on petollista aikaa