Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (19517)

Vierailija
221/19517 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää. Aloittelen työpäivääni ja mietin vielä eilistä iltaseksiäni minulle aivan liian nuoren tyttöystäväni kanssa. Elämä on ihmeellistä ja kevätaurinko paistaa.

Vierailija
222/19517 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N62 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niinkin, että kuulumisten kyselyn kohteena voi olla tosi ahdistavaa olla, kun voi olla niin rankkaa ja vaikeaa elämässä, ettei siitä voi toiselle kertoa. Eikä muuta kuulumisia ole.

Vastattava vaan tyhjänpäiväistä esim. säästä. Että nythän on kevät jo edenny, hiekat kun saatas teiltä pois.

Jää valju olo.

No mutta. Kysymyshän jättää just vastaajalle valinnan, miten haluaa vastata:

No siinähän se

Koronasta just toivuin

Eipä kurjuutta kummempaa

Kiitos kysymästä, mites itelläs menee

Sääkommentit, bensan/sähkön/ruoan hinta

Jne

Useimmat kuitenkin on mielissään, että joku on kiinnostunut

Aika hassua, että tästäkin saadaan negatiivinen asia. Ei ole pakko hypellä tasajalkaa ylipirteänä ja heliumäänellä livertää hunajaisena "mitä sinulle tänään "? vaan antaa toiselle mahdollisuus vaikka sanoa, ettei jaksa puhua nyt. Sekin kertoo oleellisen ja äänensävyllään ja kehonkielellään voi ilmaista paljon. 

Minulla ihan tavallinen aamu, työkyvyttömyyseläkeläisen päivä alkaa isolla pillerikourallisella ja pienellä verryttelyllä ja kilon punttien nostolla sängyn laidalla. Siitä se sitten lähtee. Hain just viime vk:lla pari kyynärsauvaa lainaamosta ja johan helpottaa könkkäämistä.

Jaksoin muutaman narsissin laittaa piharuukkuun, aivan ihanaa keltaista iloa silmälle. Sinnitellä pitää. Lämmintä kevättä kaikille!

Tämä. Se ameriikkalainen smool took ei välttämättä suomalaiselle sovi. Mutta se sopii, että välittää läheisestään, ja vieraammastakin. Joskus varmaan joudun hankaluuksiin empaattisuuteni kanssa. Kerrankin eräs kuolemansairas kertoi tarinaansa terkkarin odotushuoneessa. Olen hyvä kuuntelija. Usein keskustelut vieraiden kanssa alkaa säästä tai bensanhinnasta yms. Sitten saatetaankin jutella läheisen sairaudesta, lasten vaikeuksista tai omasta työttömyydestä, mistä vaan. Monella on tarve puhua, useinkin vieraammalle voi olla helpompi avautua. Rautatieasema on joskus oiva paikka syvällisille keskusteluille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/19517 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, juuri tänään kuuluu aivan parasta: illalla pääsen mieleiseen harrastukseen. Torstaina myös, toinen harrastus.

Vierailija
224/19517 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä! Aika huonoa. Lääkärikäynnillä lääkäri lähti kesken pois ja joudutaan antamaan uusi aika. Lisäksi pitäisi labrassa käydä johon meneminen on hankalaa koska on liian helppo pyörtymään kun näkee tai aistii verta. Aika pitäisi varata, mutta katsotaan nyt.

Lisäksi talvikiloja on tullut melko runsaanlaisesti, joten laihdutusprojekti on aloitettava.

Se on taas koko kesän kestävä karkki -ja herkkulakko edessä. Onneksi säät suosii ulkoliikuntaa.

Toki tämä työttömyys ja sinkkuus vaivaa myös, mutta ne on vain kestettävä. 

Vierailija
225/19517 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan poikki olen. Valvoin lähes koko yön. Mennyt palaa aina mieleen. Ahdistaa...

Vierailija
226/19517 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potuttaa ihan sairaasti kun ei tullut käytyä piikillä kertaakaan. Useimmat piikittömät tuttavat ovat laillani nyt todella huonossa hapessa!

Saako niitä piikkejä vielä ilmatteex?

Vierailija
227/19517 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,terve vuan.Suattaaha tuo olla jotta männöö hyvinnii tae suattaaha se olla että männöö huonommi.

Ee se mitte haettoo mänköön sitten vuan kun männöö.

Vierailija
228/19517 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin jaksaako vielä yrittää uuden päivän vai eikö

Vierailija
229/19517 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N62 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N62 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niinkin, että kuulumisten kyselyn kohteena voi olla tosi ahdistavaa olla, kun voi olla niin rankkaa ja vaikeaa elämässä, ettei siitä voi toiselle kertoa. Eikä muuta kuulumisia ole.

Vastattava vaan tyhjänpäiväistä esim. säästä. Että nythän on kevät jo edenny, hiekat kun saatas teiltä pois.

Jää valju olo.

No mutta. Kysymyshän jättää just vastaajalle valinnan, miten haluaa vastata:

No siinähän se

Koronasta just toivuin

Eipä kurjuutta kummempaa

Kiitos kysymästä, mites itelläs menee

Sääkommentit, bensan/sähkön/ruoan hinta

Jne

Useimmat kuitenkin on mielissään, että joku on kiinnostunut

Aika hassua, että tästäkin saadaan negatiivinen asia. Ei ole pakko hypellä tasajalkaa ylipirteänä ja heliumäänellä livertää hunajaisena "mitä sinulle tänään "? vaan antaa toiselle mahdollisuus vaikka sanoa, ettei jaksa puhua nyt. Sekin kertoo oleellisen ja äänensävyllään ja kehonkielellään voi ilmaista paljon. 

Minulla ihan tavallinen aamu, työkyvyttömyyseläkeläisen päivä alkaa isolla pillerikourallisella ja pienellä verryttelyllä ja kilon punttien nostolla sängyn laidalla. Siitä se sitten lähtee. Hain just viime vk:lla pari kyynärsauvaa lainaamosta ja johan helpottaa könkkäämistä.

Jaksoin muutaman narsissin laittaa piharuukkuun, aivan ihanaa keltaista iloa silmälle. Sinnitellä pitää. Lämmintä kevättä kaikille!

Tämä. Se ameriikkalainen smool took ei välttämättä suomalaiselle sovi. Mutta se sopii, että välittää läheisestään, ja vieraammastakin. Joskus varmaan joudun hankaluuksiin empaattisuuteni kanssa. Kerrankin eräs kuolemansairas kertoi tarinaansa terkkarin odotushuoneessa. Olen hyvä kuuntelija. Usein keskustelut vieraiden kanssa alkaa säästä tai bensanhinnasta yms. Sitten saatetaankin jutella läheisen sairaudesta, lasten vaikeuksista tai omasta työttömyydestä, mistä vaan. Monella on tarve puhua, useinkin vieraammalle voi olla helpompi avautua. Rautatieasema on joskus oiva paikka syvällisille keskusteluille.

Pidä tuo minuutesi. Itse olin viimeksi labraan jonottamassa puolitoista tuntia, ja siinä ajassa käytiin läpi useamman kävijän vointi. Oli varsin mielenkiintoista ja mikä vertaistuki!!! Lähdin nauraen kotiin, kun oli joillain niin hyvät tarinat, vaikka huumorintajuakin on varmaan koeteltu monesti, sitä mustaa huumoria.

Vierailija
230/19517 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyväää tuulinen sää mutta aurinko paistaa. Mitenkäs täällä muilla? toki päivän tunnelmaa hieman pilasi kun vanutuppo jäi pyllynreikääni jumiin... tässä nyt miettinyt millä sen saisi pois mutta alkaa olla keinot vähissä pian on pakko lähteä sairaalan päivystykseen.  mutta eikös se niin ole että tekevälle sattuu asiat kannattaa aian ottaa huumorinkautta mutta vanutuppoa ei persereiän kautta siinä teille päivän motivaatio lause. olikos ap n61? kiinnostus heräsi

Vierailija
231/19517 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ikävän kuuluinen tapahtuma sattunut :O. osaisitko avata yhtään kuinka näin pääsi käymään?

Vierailija
232/19517 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahvenet pilkitty, perkattu fileeksi laitettu, perunamuusia kylkeen.

Mukavia ihmisiä on tulossa käymään.

Ihan hyvää kuuluu siis, välillä väsyttää mutta koitetaan jaksaa, aurinkoa kaikkien

elämään

Vierailija
233/19517 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahvenet pilkitty, perkattu fileeksi laitettu, perunamuusia kylkeen.

Mukavia ihmisiä on tulossa käymään.

Ihan hyvää kuuluu siis, välillä väsyttää mutta koitetaan jaksaa, aurinkoa kaikkien

elämään

Voi vaude, toukkia meilki viel jäljellä, pitäis päästä pilkille. Voissa paistetut ahvenet...N A M

Vierailija
234/19517 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää. Aloittelen työpäivääni ja mietin vielä eilistä iltaseksiäni minulle aivan liian nuoren tyttöystäväni kanssa. Elämä on ihmeellistä ja kevätaurinko paistaa.

:') nauti elämästä.

Vierailija
235/19517 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin haikea olo. Pitäis vaan myöntää olevansa vanha ja elämän olevan ohitse, mutta kevään valo ja maailman herääminen saavat miettimään levottomia juttuja. Positiivista, sillä siitä huomaa olevansa hengissä kuitenkin vielä. Surullista, koska asioille ei voi tehdä mitään enää

Vierailija
236/19517 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kevätaurinko. Linnut tsirkuttaa. Pullataikina kohoaa ja illemmalla pihasauna lämpiää.

Kyllä maalla on mukavaa

Vierailija
237/19517 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahti Pontisia kuuluu. Vieläkö vesi liplattaa?

Vierailija
238/19517 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun kysyit. Minulle kuuluu itse asiassa hyvää tällä hetkellä vaikka viikko on ollutkin raskas. Paistaa se aurinko risukasaankin - muistakaa se.

Vierailija
239/19517 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun kysyit. Minulle kuuluu itse asiassa hyvää tällä hetkellä vaikka viikko on ollutkin raskas. Paistaa se aurinko risukasaankin - muistakaa se.

Tsemppiä!

Muista aurinkorasva... risukasassasi. Kyllä elämä koettelee toisinaan...

Kevätterkkuja sulle

Vierailija
240/19517 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaaseen sattuu. Pelkään että se joudutaan poistamaan. Kipu johtunee kovaan palaseen puraisemisesta ja hampaan mikrohalkeamasta. Ei ole rahaa hammaslääkäriin. Ahdistaa ja vituttaa. Siinäpä tiivistettynä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme