Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostajalla on takuulla reippaita hoikkia ulkoilmanaisia grillikota täynnä. Siellä on hirvennahkavällyt, jolle voi mennä retostelemaan, kun on ensin nokipannukaffit juotu. Ap ei tiedä nautinnoista mitään. Siksi onkin panta kireellä ja piipaa-auto tulossa, toivottavasti. Saahan ap unelmoida suukoista, raukka kun ei muuta elämää ole. Ei edes niitä lapsia. Eikä työtäkään siellä kaljakuppilassa.
Suosittelen kaikille mummoikäisille oman ikäistä miesseuraa oikeassa elämässä. Tulee sisältöä elämään ja joutuu menemään oman mukavuusalueen ulkopuolelle.
Jaksat muistuttaa, että täällä sinä viihdyt, RAKKAUDESTA, totta kai!! MUMS MUMS, PUS PUS💏💋💕💕💕💖
Nyt käy ankean piilaaksohäirikkövalehtelijan keinot vähiin. Sekoittaa täysin kirjoittajat keskenään. Valehtelee, herjaa, solvaa.
Mitä vikaa on mummoissa? Hehän tämän ketjun loi!
Kerro hieno ammattisi ja urakehityksesi. Kerro toki, kun oikeutat itsesi arvostelemaan jatkuvasti muita.
Sori vaan, mummot oli täällä ensin.
Viimeksi tullut lähtee ensin.
Hyvä mummot ja muut!
Ap ei ole mummo! Hän ei ole saanut, onneksi, lapsia eikä lapsenlapsia. Hän häpäisee meidän oikeiden mummojen arvonimen. En ole kuin Ap. Neljän mummo, kahden äiti.
Minä otan oman papan mukaan, mutta makkariin. Mummoissa on seksimyönteisiäkin. Siksihän me mummoja ollaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt käy ankean piilaaksohäirikkövalehtelijan keinot vähiin. Sekoittaa täysin kirjoittajat keskenään. Valehtelee, herjaa, solvaa.
Kerro hieno ammattisi ja urakehityksesi. Kerro toki, kun oikeutat itsesi arvostelemaan jatkuvasti muita.
Hyvä mummot ja muut!
Ap ei ole mummo! Hän ei ole saanut, onneksi, lapsia eikä lapsenlapsia. Hän häpäisee meidän oikeiden mummojen arvonimen. En ole kuin Ap. Neljän mummo, kahden äiti.
Ohis tähän: milloin ap on kirjoittanut lapsia/ei lapsia. En muista tämmöistä!
Eipäs haukuta väärää puuta!
Neljä vuotta sitten! On vain kummilapsia, ei omia, niin on itse kirjoittanut ja laittanut nimensä alle.
Vierailija kirjoitti:
Neljä vuotta sitten! On vain kummilapsia, ei omia, niin on itse kirjoittanut ja laittanut nimensä alle.
4 vuotta sitten! Ihailen/inhoan tätä antaumusta? En osaa päättää :(
Vierailija kirjoitti:
Nukuin melkein kellon ympäri, nyt on ihan töttöröö-olo. Joskus näinkin päin.
Hyvää loppiaista!
Kiitos samoin! Minäkin olen jo pari viikkoa nukkunut univelkoja pois. Sain sentään pari kertaa käytyä lenkillä vaikka on ollut aika kylmää. Joulua en vielä raaski purkaa pois. Olkoon tammikuun loppuun asti. Kiva tunnelmavalaistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mummot ja muut!
En saata uskoa yhdenkään mummon kirjoittavan ventovieraasta näin ilkeästi. Tietämättä henkilöstä yhtään mitään.
Sivusta tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on jo pilalla. Ap on seonnut. Tai
Häirikkö: Perusta 'miestesi' kanssa vaikka 10 ketjua, muista mainita, ettei hyasinteistä saa kirjottaa!
Ei ap:llä ole miestä, sekin on valetta ja harhaa. Puhumattakaan miehistä, väistivät luodin. Onneksi ei lapsiakaan kärsimässä epävakaasta narsistiäidistä.
Onneksi ei!
SINUN onneksesi! Saat edes ajatuksissasi kokonaan hänet täällä palstalla itsellesi. RAKKAUTTA se on palstarakkauskin ja kestänyt jo puolivuotta! RAKKAUTTA, RAKKAUTTA vain! 💏💋💕💕💕💕💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostajalla on takuulla reippaita hoikkia ulkoilmanaisia grillikota täynnä. Siellä on hirvennahkavällyt, jolle voi mennä retostelemaan, kun on ensin nokipannukaffit juotu. Ap ei tiedä nautinnoista mitään. Siksi onkin panta kireellä ja piipaa-auto tulossa, toivottavasti. Saahan ap unelmoida suukoista, raukka kun ei muuta elämää ole. Ei edes niitä lapsia. Eikä työtäkään siellä kaljakuppilassa.
Suosittelen kaikille mummoikäisille oman ikäistä miesseuraa oikeassa elämässä. Tulee sisältöä elämään ja joutuu menemään oman mukavuusalueen ulkopuolelle.
Jaksat muistuttaa, että täällä sinä viihdyt, RAKKAUDESTA, totta kai!! MUMS MUMS, PUS PUS💏💋💕💕💕💖
Keneksi minua luulet? Olen nainen enkä täällä mistään rakkaudesta. Ketjun korjaantumista odotin, ilmeisen turhaan.
En saata uskoa yhdenkään mummon kirjoittavan ventovieraasta näin ilkeästi. Tietämättä henkilöstä yhtään mitään.
Sivusta tämä
Minä olen niin väsynyt tähän valehtelijaan, että kirjoitan niin kuin kirjoitan. Ei mummous sulje järjen käyttöä pois.
Tulin juuri kaupasta ja onneksi sain perunakeitto tuotteet, 2 kpl jotka on k-sovellus tarjouksessa 1e pussi, 75Og. Ei jäånyt laariin kun 3-4 pussia. Nyt kahvit ja La Promesan lopun katson.
Vierailija kirjoitti:
Sivusta tämä
Minä olen niin väsynyt tähän valehtelijaan, että kirjoitan niin kuin kirjoitan. Ei mummous sulje järjen käyttöä pois.
Sivusta taas: mitä sinulle on valehdeltu? Kai osaat suodattaa totuuden täältä sekamelskasta?
Vierailija kirjoitti:
Sivusta tämä
Väsynyt olen minäkin häneen. Mummo olen myös kahdelle ja äiti kahdelle. Ei se älyä vie.
Vierailija kirjoitti:
Yäk. En halua piilaakson valehtelijahäiriköstä yhtään lisää yksityiskohtia.
Tahdon hänet vain pois.
Ilmoitetaan viesteillä ylläpitoon, siis vielä lisää.
Täällä on rikollisia herjauksia. Kunnianloukkauksia. Solvausta.
Moni mukaan :)
Kaikki nyt ilmoittelemaan !
Ei jumankauta te vaan jaksatte jatkaa tuota valittamista. Tehkää oikeasti oma topikki tolle shaiballe ja antakaa meidän muiden keskittyä kivaan kuulumisten vaihtamiseen!!
Vierailija kirjoitti:
No jopas se sattui somasti: kaksi mummoa kahden lapsen ja kahden lapsenlapsen kanssa. Ei saa kirjoittaa samaa, täällä kiellettiin! Pitää peukuttaa viis sivua sitten ollutta samaa viestiä!
Tätä jankutettiin kynttilöistä.
Ja eihän tuo voi olla tottakaan. Korjatkaa heti. Ei voi olla kahta naista kahdella lapsella + kahdella lapsenlapsella. Ei voi. Yksi ja sama. Ja tämä vielä on Doris ja häirikkö samalla.
Tälläistä jankutusta luin yksi päivä. Ensin hymyilytti, mutta pahoin pelkään, että piilaakson häirikköjankkari kirjoitti tosissaan.
Niin innokkaasti niputtaa eri kirjoittajat samaan. Hän ei ainakaan voi mensalla ja älynlahjoillaan ylpeillä. Ei todellakaan.
Naurattais jos ei säälittäis :)
Wikipedia:
Mummo on isoäiti tai vanha nainen
Vierailija kirjoitti:
Tuo ap:n "Kuluuhan se nuoruus näinkin" on niin kulunut ja raskas ilmaisu. Etkö muuta keksi?
Ja tuo itselle vastaaminen ja omien viestien kehuminen on niin läpinäkyvää. Eihän täällä ole kuin muutama kirjoittaja enää. Väisty emännöimästä. KUKAAN ei sitä halunnut. Sinä inhotat muita.
Kuulin savossa tämän sanonnan. Nauratti, kun oli kasikymppinen sanojana.
Muutenkin tykkään vanhoista sannonnoista, sananlaskuista, arvoituksista. Suomen kieli on niin rikas, kiva leikitellä, loruilla, runoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 vuotta sitten! Ihailen/inhoan tätä antaumusta? En osaa päättää :(
Voit päättää vapaasti. Totuus tuli julki kuitenkin. Harmittaako?
Oi, ja silti sinä viihdyt täällä jo monetta kuukautta! RAKKAUDESTA, tietenkin! 💏💋💕💕💕💕💕💖MUMS MUMS, PUS PUS!!