Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jatkan kaikkiin ap:n ketjuihin. Olen piikkinä kaikissa. Loppuelämäni. Kostan. Ei selviä rangaistuksetta kiusaaja. Ei.
RAKKAUDEN Soturi ei häviä koskaan. Suurin on RAKKAUS! MUMS MUMS PUS PUS!💏💋💕💕💕💕💖
Tuleeko tuo ääntely penetraatiosta vai sitomisesta vai onanoinnista? Valaise vähän, rakkauden lähettiläs-Doris! Kuvaile tarkemmin, kaikkia mummoja kiinnostaa.
Ääntelyäkin kuulet jo! RAKKAUTESI on noussut jo asteikolla niin korkealle, että kuulet ääniä. Älä pelästy omia tuntemuksiasi. se on RAKKAUTTA vain💏💋💕💕💕💖 MUMS MUMS PUS PUS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi hävisi välittömästi viestini tavallisista kuulumisistani.
Ehkä siksi kun tulin maininneeksi salaliittoteoreetikon riehumisen täällä?
Mies pedanttina on meillä imurointivastaava joten hän nyt innostui siihen hommaan. Minä pesin vessat ja kohta kopistelen pikkumaton lumessa. Iso painava villamatto saa jäädä toiseen kertaan.
Leppoisampaa loppiaista teille muille.
Sä kirjoitit loppiaisen oikein. Doris hermostuu siitä ja poistaa.
Kukas hermostuu? Kukas poistaa?
Suukkoja ja sydämiä - mut ei sulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jatkan kaikkiin ap:n ketjuihin. Olen piikkinä kaikissa. Loppuelämäni. Kostan. Ei selviä rangaistuksetta kiusaaja. Ei.
Tuleeko tuo ääntely penetraatiosta vai sitomisesta vai onanoinnista? Valaise vähän, rakkauden lähettiläs-Doris! Kuvaile tarkemmin, kaikkia mummoja kiinnostaa.
Ääntelyäkin kuulet jo! RAKKAUTESI on noussut jo asteikolla niin korkealle, että kuulet ääniä. Älä pelästy omia tuntemuksiasi. se on RAKKAUTTA vain💏💋💕💕💕💖 MUMS MUMS PUS PUS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muissakin paikoissa kiusaaja paljastetaan
Nyt se tapahtuu täällä. Ap on kiusaaja, pitkäaikainen kiusaaja, joka saa nyt kärsiä itsekin.
Kiitos sinulle, joka aloitit tämän paljastuksen. Kiitos muille jotka jatkavat. Minäkin jatkan. Kosto on oikea rangaistus vuosien sensuroinnista, itsekehusta, kiusaamisesta, valehtelusta ja varkaudesta.
Huomio on edelleen taattu, kun vastailee omiin viesteihinsä. Kannattaa huhuilla, niin RAKKAUDEN kutsuusi vastataan MUMS MUMS PUS PUS! 💏💋💕💕💕💕💕💖
Katsokaas peukut pusuviesteille, sensaatiotykkäys :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pedanttina on meillä imurointivastaava joten hän nyt innostui siihen hommaan. Minä pesin vessat ja kohta kopistelen pikkumaton lumessa. Iso painava villamatto saa jäädä toiseen kertaan.
Hän haluaa kaikkiin juhlapyhiin ison alkukirjaimen ja mistään, minkä voi edes tulkita sivuavan seksuaalisuutta, ei saa kirjoittaa ollenkaan. Hänen omat säännöt - muitten noudatettava.
Mihin täällä aloittajaa tarvitaankaan? Sinä sanelet säännöt, rajoitat poistamalla! Olet tuhannesti pahempi kuin yksikään Doris koskaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni paistaa pitkästä aikaa lettuja, keittää kahvit. Poljin muutaman kilometrin kuntopyörällä, niin saan hyvällä omalla tunnolla syödä pari lettua kera lakkahillon.
Pakkasta -21 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän haluaa kaikkiin juhlapyhiin ison alkukirjaimen ja mistään, minkä voi edes tulkita sivuavan seksuaalisuutta, ei saa kirjoittaa ollenkaan. Hänen omat säännöt - muitten noudatettava.
Mihin täällä aloittajaa tarvitaankaan? Sinä sanelet säännöt, raj
Erehdyt kirjoittajasta. En ole sanellut sääntöjä enkä poistanut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on jo pilalla. Ap on seonnut. Tai
Häirikkö: Perusta 'miestesi' kanssa vaikka 10 ketjua, muista mainita, ettei hyasinteistä saa kirjottaa!
Ei ap:llä ole miestä, sekin on valetta ja harhaa. Puhumattakaan miehistä, väistivät luodin. Onneksi ei lapsiakaan kärsimässä epävakaasta narsistiäidistä.
Luetunymmärtäminen?
Ymmärtäkää häntä! Eihän se luetunymmärtäminen RAKKAUDEN sekoittamalla aivotoiminnalla toimi normaalisti. RAKKAUTTA vain!💏💋💕💕💕💖
En tiedä onko joku mahatauti, mutta olen nyt kolmatta kertaa kakalla tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Automaattipoistot vpn-spämmäämisellä. Tämä. Muuhun ei pysty, kun pusut ja sydämet valtaa palstan:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häirikkö: Perusta 'miestesi' kanssa vaikka 10 ketjua, muista mainita, ettei hyasinteistä saa kirjottaa!
Ei ap:llä ole miestä, sekin on valetta ja harhaa. Puhumattakaan miehistä, väistivät luodin. Onneksi ei lapsiakaan kärsimässä epävakaasta narsistiäidistä.
Luetunymmärtäminen?
Ymmärtäkää häntä! Eihän se luetunymmärtäminen RAKKAUDEN sekoittamalla aivotoiminnalla toimi normaalisti. RAKKAUTTA vain!💏💋💕💕💕💖
Yritetään kyllä. Kuuluminen joka päivä:Ap
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei!
Täälläpä luullaan tarkasti tiedettävän muitten asiat. Vähän, pienen osan elämästään kukaan tänne jakaa.
Joskus täällä halveerataan jopa joidenkin ammatteja, sivistyksen tasoa ym. Sehän kertoo vain kirjoittajan älystä. Onkin varmaan hieno ura ja ammatti jollain mörrikällä, aamusta iltaan viihtyy ketjussa.
No halvat huvit.
Kahville nyt ja sit odottaa muut puuhat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on jo pilalla. Ap on seonnut. Tai känni jatkuu.
Eikö olekaan enää hauskaa? HAUSKAA, HAUSKAA, HAUSKAA! 🤠💥💥💥💥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetunymmärtäminen?
Yritetään kyllä. Kuuluminen joka päivä:Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetunymmärtäminen?
Vierailija kirjoitti:
Ei mode ole armahtanut mitään. Huomenna bannit ap;lle, ketjun lukitus tai lopullinen poisto. Tänään ei ole töissä väkeä. Automaattipoisto vain. Odottakaa, päästään eroon hänestä.
Pakko sanoa, että bannit olisi ketjun pelastus. Rauhoittuisi normaaliksi. Onhan niitä muita ketjuja, joita voi sitten emännöidä. Eikä lukituskaan pahaa tekisi. Jospa ap vihdoin ymmärtäisi häipyä.
Tuo edellinen viesti oli minun, mutta joku on lisännyt siihen sanan "häipyä". Miten se on mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei!
Täälläpä luullaan tarkasti tiedettävän muitten asiat. Vähän, pienen osan elämästään kukaan tänne jakaa.
Joskus täällä halveerataan jopa joidenkin ammatteja, sivistyksen tasoa ym. Sehän kertoo vain kirjoittajan älystä. Onkin varmaan hieno ura ja ammatti jollain mörrikällä, aamusta iltaan viihtyy ketjussa.
No halvat huvit.
Kahville nyt
Mitä ammatteja täällä on halveerattu? Lammas kertoi hoitoalan laajaasta työpaikkakiusaamisesta. Minä vastasin tuohon. Siitä on julkisuudessa ollut paljon juttua. Naisvaltaisten alojen ongelmien taustoja on tutkimuksilla kartoitettu. Ei se tarkoita, että kenenkään ammattia halveerattaisiin. Paljonhan hoitoalalta on poistunut ihmisiä juuri mainituista syistä. Todetaan vaan alan yleiset epäkohdat. Ei suljeta silmiä ja teeskennellä, että kaikki on hyvin.
Mitä tarkoitat sivistyksen tasolla? Miten sitä on halveerattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mode ole armahtanut mitään. Huomenna bannit ap;lle, ketjun lukitus tai lopullinen poisto. Tänään ei ole töissä väkeä. Automaattipoisto vain. Odottakaa, päästään eroon hänestä.
Pakko sanoa, että bannit olisi ketjun pelastus. Rauhoittuisi normaaliksi. Onhan niitä muita ketjuja, joita voi sitten emännöidä. Eikä lukituskaan pahaa tekisi. Jospa ap vihdoin ymmärtäisi häipyä.
Tuo edellinen viesti oli minun, mutta joku on lisännyt siihen sanan "häipyä". Näin tänne väliin voi kuka tahansa kirjoittaa... Miten se on mahdollista?
Luetunymmärtäminen?