Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (23442)

Vierailija
23401/23442 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua oksettaa tuo narsistinen omakehu!  Kuinka hän kehtaa? Normaali ihminen ei tee tuollaista monesti päivässä vuosien ajan.

Vierailija
23402/23442 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea on kade onnistuneeseen ketjuun, ei voi muuta sanoa. Jokainen voi aloittaa ketjun, mutta saada se kestämään? Vaatii jo taitoa :)

Voi oksetus! Mitä itserakkautta taas! Minä olen Suuri Keksijä Joka Keksin Tämän! Kumartakaa. Tämähän on jo kolmesti ollut lukittuna riitelyn vuoksi ja laittomuuksien. Vaatii taitoa saada kolmesti se. 

Enemmän kunnioitan kivahenkisiä ja vapaamielisiä ketjuja.  Käypä oppimassa Tylsässä ketjussa äikältä, miten saadaan mukava ketju, jossa kaikki viihtyy. Häirikköä ( = sinua ) siedettiin, ei ajettu pois, mutta huomaat itse, ettei sinusta siellä tykätä.  Se vaatii taitoa, jota äikällä on, mutta sinulla ei. Sinä riehut ja kiroilet, käyttäydyt huonosti. Ja sitten kehut itseäsi.  " Jos olet hyvä, muut kehuvat sinua, jollet ole, kehut itse itseäsi." 

Haista huilu äikänopen kanssa! Tuo ketju on loistava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään pitäisi tehdä yhtään mitään! ÄRRINMURRINPURRIN!!!!!! Tein vähän jouluvalmisteluja ja kun astuin keittiötikkailta alas, niin jalka vääntyi. Ei se jalka, missä oli murtuma syyskuussa, vaan nyt toinen jalka ja vähän veikkaan, että tossakin on nyt murtuma. Nyt sitten taas nilkutetaan :(  Voi...sanonko mikä?

Huomenna pitäisi käydä hakemassa siskoni takapihalta joulukuusi ja koristella se. Ja kiva olla tällanen kanantaluttaja, joka ei ylety laittamaan ilman keittiötikkaita latvatähteä joulukuuseen. Taitaa jääädä kuusi ilman latvatähteä.

Mutta noin muuten samaa tavallista arkea mulle kuuluu kuin aina ennenkin. Huomenna oli tarkoitus mennä käymään ruokakaupassa, mutta onneksi Woltin kautta voi tilata tosta kaupasta. Koiran kanssa pitää tietty käydä ulkona, mutta onneksi sekin on jo vanha eikä mitään pitkiä lenkkejä tarvitse. 

Mukavaa joulun odotusta kaikille!

Vierailija
23404/23442 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo saman jankkaus! 

Tämä ketju ei pysy, täällä riidellään ap:n käytöksen vuoksi. Ja koska käytös ei muutu, riita ei lopu. Avaimet on ap:llä.

Älä enää spämmää tätä. Väsyttävää ja oikeasti epäilen jo dementiaa sulla, jos sä et muista mitään.

Vierailija
23405/23442 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut alusta lähtien mukana. Ja ei siellä mitenkään erityinen ilmapiiri alussakaan ollut.  Harvakseltaan kirjoiteltiin, mutta N61 vastasi kaikille jotain teennäistä mukalempeää.  Ohitin ne ja luin ja kirjoittelinkin. Ap sai varmaan itsetunnolleen pönkitystä ja päiviinsä sisältöä ja siksi muistaa ketjun mukavana.  Ihan tavallinen ketju, jossa oli suppea kirjoittajakunta ja vielä suppeampi aihepiiri.  Vähän kuin olisi perheen WhatsApp-ryhmässä kirjoittanut ja iäkäs mummo olisi leperrellyt jokaiselle omiaan. Turha sitä on kaivata. Nyt on laajempaa ja kiinnostavampaa. 

Vierailija
23406/23442 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lähden tästä tiskaamaan. Vaikka laiska olenkin, niin en kuitenkaan niin laiska, että en jaksaisi kahden ihmisen astioita pestä käsin.  Siihen mitään astianpesukonetta tarvitse!

Vierailija
23407/23442 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää kuuluu vaan, kiitti. Oon tässä pakkaillut kun on muutto tulossa, musiikkia kuunnellut ja fiilistellyt.

Mitäs muille kuuluu? 🙂

Kävin ostamassa käpykakun tänään. Muuten olen ollut aika lunkisti. Päivä on ollut täällä päin harmaa ja valoton. Eilen oli vähän aurinkoisempi, oli virkeämpi olo.

Vierailija
23408/23442 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut alusta lähtien mukana. Ja ei siellä mitenkään erityinen ilmapiiri alussakaan ollut.  Harvakseltaan kirjoiteltiin, mutta N61 vastasi kaikille jotain teennäistä mukalempeää.  Ohitin ne ja luin ja kirjoittelinkin. Ap sai varmaan itsetunnolleen pönkitystä ja päiviinsä sisältöä ja siksi muistaa ketjun mukavana.  Ihan tavallinen ketju, jossa oli suppea kirjoittajakunta ja vielä suppeampi aihepiiri.  Vähän kuin olisi perheen WhatsApp-ryhmässä kirjoittanut ja iäkäs mummo olisi leperrellyt jokaiselle omiaan. Turha sitä on kaivata. Nyt on laajempaa ja kiinnostavampaa. 

Jatkan vielä. Mummo tietysti kaipaa sitä, kuten nuoruuttaan tai muuta mennyttä aikaa. Ei se muille ole merkityksellinen. Muistan senkin, kun porukka hyökkäsi erimielisten kimppuun. Nopeasti poistettiin viestit, joista ei tykätty. Silloin oli Puutarhuri, joka poisti paljon Ap:n apuna. Nyt olen tajunnut, että sehän oli Ap:n sivuhahmo sekin. Silloin vielä uskoin, nyt en oikein mihinkään. Ja suorastaan käskettiin poistumaan. Sivustakin se näytti julmalta. En puuttunut silloin siihen, hävettää näin jälkikäteen.   Sekin hävettää, miten paljon olen käyttänyt aikaani tällaiseen turhaan asiaan. 

Vierailija
23409/23442 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin lähden tästä tiskaamaan. Vaikka laiska olenkin, niin en kuitenkaan niin laiska, että en jaksaisi kahden ihmisen astioita pestä käsin.  Siihen mitään astianpesukonetta tarvitse!

Vettä menee enemmän kuin koneella pesten, näin tutkimukset osoittavat.

Vierailija
23410/23442 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan ja kaipaan yhtä varattua keski-ikäistä brunettea. On naisista parhain. Ihan Turja toitottaa että unohda. En nimittäin pysty, hän on elämäni nainen. Ja kyllä hänkin minusta tykkää. Vaikea tilanne ei rakkauttani heikennä. Ainoa ketä voin rakastaa. Naimisissa olen mutta vain hän merkitsee.

Vierailija
23411/23442 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan ja kaipaan yhtä varattua keski-ikäistä brunettea. On naisista parhain. Ihan Turja toitottaa että unohda. En nimittäin pysty, hän on elämäni nainen. Ja kyllä hänkin minusta tykkää. Vaikea tilanne ei rakkauttani heikennä. Ainoa ketä voin rakastaa. Naimisissa olen mutta vain hän merkitsee.

Se on sun tosirakkaus, älä ole niin hullu että kuuntelet muiden epäpätevä neuvoja. Tee omat päätöksesi. Jos joku asia on tarpeeksi tärkeä, ei siitä luovu. Se on jotain liian arvokasta luovutettavaksi.

Vierailija
23412/23442 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todella monessa ketjussa, ei tämä ole ollut yhtään viihtyisämpi kuin muut, päinvastoin, täällä tulee paha olo. Tuli jo vuosia sitten. Jotenkin valheellinen ja näytelty. En osaa paremmin kuvata.  Käyn silti lukemassa joidenkin viestit. Kukkakimpun ja Lampaan.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä. Mummo tietysti kaipaa sitä, kuten nuoruuttaan tai muuta mennyttä aikaa. Ei se muille ole merkityksellinen. Muistan senkin, kun porukka hyökkäsi erimielisten kimppuun. Nopeasti poistettiin viestit, joista ei tykätty. Silloin oli Puutarhuri, joka poisti paljon Ap:n

Mä olen nyt taas hetken ketjua seurattuani huvittuneena miettinyt, että ehkä koko ketjussa ei olekaan muita kuin Doris, Pitkis ja minä. Pitkiksen tunnistaa kirjoitustavasta ja mut rekkautuneesta nimimerkistäni. Kaikki muut saattavat olla dooriksia. Tästä voisi oikeastaan kehitellä jonkun novellinkin, miten joku kehittelee itselleen jatkuvasti uusia sivupersoonia ja keskustelee näiden sivupersooniensa kanssa. Enkä nyt tarkoita sinua vaan oikeastaan tuo olisi aika kiehtova aihe kirjoittaa novelli. 

Joskus aikoinaan mietin, että jahka jään eläkkeelle, alan kirjoittaa sairaalamaailmaan liittyvää dekkaria. Sen dekkarin miljöö olisi ollut Meilahden sairaala, koska olin siellä niin kauan töissä ja osaisin kuvailla niitä paikkojakin tosi hyvin. Varsinkin sitä maan alla kulkevaa tunneliverkostoa. Saisin hyvin ujutettua sinne tunneliin jonkun sarjamurhaajan. Mutta voishan sitä kirjoittaa jonkun psykologisen jännärin, jossa päähenkilöllä olisi lukuisia sivupersoonia. 

Vierailija
23414/23442 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Ei näköjään pitäisi tehdä yhtään mitään! ÄRRINMURRINPURRIN!!!!!! Tein vähän jouluvalmisteluja ja kun astuin keittiötikkailta alas, niin jalka vääntyi. Ei se jalka, missä oli murtuma syyskuussa, vaan nyt toinen jalka ja vähän veikkaan, että tossakin on nyt murtuma. Nyt sitten taas nilkutetaan :(  Voi...sanonko mikä?

Huomenna pitäisi käydä hakemassa siskoni takapihalta joulukuusi ja koristella se. Ja kiva olla tällanen kanantaluttaja, joka ei ylety laittamaan ilman keittiötikkaita latvatähteä joulukuuseen. Taitaa jääädä kuusi ilman latvatähteä.

Mutta noin muuten samaa tavallista arkea mulle kuuluu kuin aina ennenkin. Huomenna oli tarkoitus mennä käymään ruokakaupassa, mutta onneksi Woltin kautta voi tilata tosta kaupasta. Koiran kanssa pitää tietty käydä ulkona, mutta onneksi sekin on jo vanha eikä mitään pitkiä lenkkejä tarvitse. 

Mukavaa joulun odotusta kaikille!

Laita se latvatähti silloin kuusi on vielä (vaikka ulkona) "makuullaan". Eli ennen kun nostat sen pystyyn kuusenjalkaan. 

Vierailija
23415/23442 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa harmillista Lammas jalkasi nitkahdus!

Toivottavasti ei pahemmin käynyt.

Tiskaamisesta- minä en halunnut kakkoskotiimme tiskikonetta ollenkaan. Tykkään pestä astioita käsin kun tulee kuumaa vettä raanasta. Lapsuudenkodissa vesi haettiin kaivosta ja kuumennettiin puuhellalla kunhan oli halkoja haettu liiteristä valmiiksi.

Vadeissa tiskattiin ja vesi heitettiin ulos- ei ollut viemäreitä.

Helppoja on kotityöt nykyään.

Joku mainitsi minutkin💐

Usein vielä tänne kirjoittelen ilman tuota kimppua.

Vierailija
23416/23442 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain muutoksia on tulossa foorumille. Ensimmäinen muutos oli kait tuo lainaaminen  joka mielestäni tehtiin huonoksi. Oli kai tarkoitus rajoittaa spämmäämistä.

Hyvä jos estettäisiin salatuista yhteyksistä lähetetyt viestit. Itsellänikin sellainen on, mutta en käytä sitä väärin. Tänne laitan tavallisesta yhteydestä. Olisi hyvä, jos moni ehdottaisi, että estettäisiin osoitteettomat yhteydet.

Vierailija
23417/23442 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se saman asian jankkaus!  Ei se muutu, vaikka sata kertaa kysytte!

Me jatketaan aina. Ihan turha kysyä. Jankkaatte turhia. 

Vierailija
23418/23442 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei osaa kirjoittaa otsikosta. Lukekaa säännöt. Tuhmeliinitörpöt! Jankataan vaan samaa. Senkin häiriköt!

Vierailija
23419/23442 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kolarissa ja melko tälli. Selvittiin kaikki vähin vammoin. Vieläkin tärisen silti ja pelottava tilanne. Näin en kirjoita tänne nyt ainakaan vähään aikaan. Mietin elämän tärkeitä asioita ja yritän saada rauhan takaisin, kun hyvin pelottava tilanne oli. 

Älkää laittako viestejä aiheeseen pyydän. En käy lukemassa niitä. - P

Vierailija
23420/23442 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi on koristeltuna olohuoneessa, suurin osa joulutöistä tehty ja huomenna saunaan niin voi aattona ottaa rennommin. Hyvää Joulua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi