Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20697)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläkeikäisetkö täällä simputtaa nuorempia vai mikä ongelma täällä on?
Ainakin henkisesti muumion tasolla olevat. Harrastuksena puutarhan hoito, ruuanlaitto, kirjeiden kirjoitus (!) ja sukkien neulominen. Taustalla soi radio (!) ja uutiset pitää ehtiä katsomaan televisiosta. Säätilaa seurataan ahkerasti. Joskus piipahdetaan rauhallisella kävelyllä luontoa ihailemassa. Tämä on sketsiketju. Puolukkkana puuron päällä extarjoilijatar, joka pitää komentoa.
Saa kivittää. Mikä meni väärin?
Miehiä, ei edes miesmuumioita, ei päästetä ketjuun, ehkä joku sivurooliin kanssakävelijäksi tai kauppakaveriksi. Mutta ei toimijoiksi. Voisivat toimia väärin.
No kun tämä mun elämä on ihan tavallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollit, olette tosi, tosi kipeitä. T. psyk.alan työntekijä, joka seuraa tätä ketjua.
Mulla on lääkitus jo menossa. Kiitos arviostasi kuitenkin. Ihan kaikilla meillä ei ehkä vielä ole. Mutta mitä ihmettä sinä terve (?) ihminen teet tässä ketjussa? Hus!
Ylläolevan ap viesti katosi hupsusti:) ???
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän täällä viihdytään päivästä toiseen, kerätään listoihin aiheet, mistä täällä kirjoitetaan, kateuttako?
Miksi näistä tavallisista kuulumisista nousee tuommoinen haloo?
Toiset on tyytyväisiä elämäänsä, harmi että jankkaaja ei ole. Mutta: ei kai se toisille ilkkumalla paremmaksi muutu? Eihän?
Lainailee omia kommenttejaan, jotta näyttäisi useammat olevan samanlaisia höhliä. Minuuttien välein jankkaa. Raasu.
Jatkoa: miksi vastailet itsellesi? Miksi jankkaat? Onko se mielestäsi ihanaa keskustelua???
Rauhoitutaanpas nyt taas.
Doris
Jaaha taas viestini poistunut. Joku inhoaa näköjään niitäkin niin paljon, että ne pitää poistaa.
Pitää näköjään ottaa kopio viesteistään ja kirjoittaa aina ne uusiksi tänne. Tulkoon tästä tapa nyt eli jos joku viestini poistattaa niin laitan sen tänne, vaikka satoja kertoja uudestaan. Koska minä voin tehdä niin. "Kivaa" kissa hiiri leikkiä voin itsekin harrastaa jos joku asiallisen viestini poistaa. Ja tiedän, että te jotkut vihaatte minua täällä, mutta vihatkaan vaan niin p*rkeleesti jos siitä teille iloa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jess! Saatiin jäänmurtajadiili.
En vaan ymmärtänyt, miksi vain osa tehdään Suomessa. Miten ne Amerikassa tehtävät? Matkustaako siis suomalaiset sinne?
Tätä minäkin ihmettelin. No, nyt jännitetään rauhanpalkinnon saajaa
Jenkit ottavat tietty oppia suomalaisesta laivan/murtajanrakennuksesta. Eiköhän tämäkin ole jo sopimuksessa. Suomalaisia lähetetään valvomaan tuotantoa, ettei sähelletä.
Ois kiva tietää, mitä muuta noin muuten sopimus sisältää. Suuri yleisö ei saa tietää kuin osan asioista. Trumppihan tekee diilejä.
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitutaanpas nyt taas.
Doris
Tämä ei ollut ap Doris! On kiellettyä esiintyä toisena.
Poistun nyt tältä päivältä, en siis ole minä, jos joku vielä nimissäni toilailee...
Doris
Trolli ilmiantaa asiallisia, mukavia viestejä. Ilmoitetaan ylläpitoon alhaalta Ota yhteyttä kohdasta, mainitse ketjun nimi ja tieto, että asiallisia viestejä taas poistunut. Mitä useampi ilmoittaa, sen pikemmin viestit palaa.
Kahtena päivänä poistuneet on palanneet jo. Ilmoitetaan taas :)
Vierailija kirjoitti:
Trolli ilmiantaa asiallisia, mukavia viestejä. Ilmoitetaan ylläpitoon alhaalta Ota yhteyttä kohdasta, mainitse ketjun nimi ja tieto, että asiallisia viestejä taas poistunut. Mitä useampi ilmoittaa, sen pikemmin viestit palaa.
Kahtena päivänä poistuneet on palanneet jo. Ilmoitetaan taas :)
Minä ilmoitin äsken jo. Tehkää samoin.
Eri
Tämä elämäänsä tyytyväinen muumio kävi tänään ostoksilla ruoka- ja lankakaupassa; mm. uuteen sukkamalliin ostamassa langat :)
Aurinkoisessa säässä tein pyörälenkin, välillä kuvasin ruskanväristä maisemaa ja yksityiskohtia.
Pitsaperjantai oli meilläkin; tein suppispitsaa.
Kirjeitä en tänään kirjoitellut; jääköön toiseen päivään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan hyvää. Olen menossa yhden aikaan lenkille uuden tuttavan kanssa.
Olin lenkillä tänään ja luultavasti suden kohtasin lenkillä ja elämäni ensi kerran.
Mä näin kerran karhun. Huuuiii. Useammankin kerran olen nähnyt jälkiä ja jätöksiä.
Kirjoitin eilen vastaavaa eli lähetin nyt viestiä jos henkilö viitsisi opintoihini liittyen vastata kysymyksiin. Lupasi osallistua tehtäviini ja antaa lisätietoa aiheeseen ja sitten, kun viimein kysymykset lähetin niin pelkää hiljaisuutta vastineeksi. Aika ikävää ja toivon nyt vielä varaisi, mutta aika kuluu. Opinnot pitäisi saada nyt eteenpäin muutenkin. Viikkoja on jo mennyt tämänkin jutun kanssa. Yhden toisen tehtävän sain valmiiksi sentään.
Äitiäni ei kiinnosta mitkään asiani oikein yhtään ja juttukaveria kaipaan todella paljon monesti. Ei voi puhua mistään ja mietin joskus mitä tämäkin elämä on siinä mielessä. Omenapuu on sidottuna ja tuettuna nyt paikoillaan. Muuten ulkoilua tänäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin eilen vastaavaa eli lähetin nyt viestiä jos henkilö viitsisi opintoihini liittyen vastata kysymyksiin. Lupasi osallistua tehtäviini ja antaa lisätietoa aiheeseen ja sitten, kun viimein kysymykset lähetin niin pelkää hiljaisuutta vastineeksi. Aika ikävää ja toivon nyt vielä varaisi, mutta aika kuluu. Opinnot pitäisi saada nyt eteenpäin muutenkin. Viikkoja on jo mennyt tämänkin jutun kanssa. Yhden toisen tehtävän sain valmiiksi sentään.
Äitiäni ei kiinnosta mitkään asiani oikein yhtään ja juttukaveria kaipaan todella paljon monesti. Ei voi puhua mistään ja mietin joskus mitä tämäkin elämä on siinä mielessä. Omenapuu on sidottuna ja tuettuna nyt paikoillaan. Muuten ulkoilua tänäänkin.
Tosi harmi, että opintosi junnaa. Toivotaan, että saat vastauksia pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran ihmettelen:
Miksi pitää olla ketjussa, josta ei tykkää? Miksi? Miksi pitää moittia ketjua, päivästä toiseen. Ketjuja piisaa jokaiselle omanlaisensa.
No, kuluuhan se nuoruus näinkin (sanoi seittenkymppinen tuttuni aina turhaa tehdessään :) )
Tätä minäkin aina ihmettelen, myös muissa ketjuissa. En minä vaan availe otsikoita, mitkä ei kiinnosta. Saati sitten, että päivästä toiseen lukisin ja kommentoisin moittien sisältöä. Mulla on kivenpaakin tekemistä vapaalla.
Tänään oli kiva päivä. Ulkoilua, ruskamaisemissa pururadalla. Viikonloppu onkin sitten töitä.
Minunkin aikani riittää vain mukaviin juttuihin, ketjuihin, miksi availisin niitä, mitkä ei kiinnosta. Mitä saisin siitä, että vielä moittisin ketjua, kirjoittajia, häiriköisin, tyhmäili
Tämä on siis sinusta mukava ketju :D
Vai hupsutteletko?
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa omaa laatuaikaa. Puoliso lähti isolle kirkolle, jäin maaseudun rauhaan. Huomenna Naistenpäivänä haen pitsan ja herkuttelen😊🥂
Juuri ilmestyneen tutkimuksen mukaan pienikin alkoholimäärä aiheuttaa muistisairauksia. Viinilasillinen tai kalja on vaarallista päivittäin tai edes viikoittainkin juotuna. Tämä on suuri syy valtaviin muistisarauksien lisääntymisiin. Lähde Yle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin henkisesti muumion tasolla olevat. Harrastuksena puutarhan hoito, ruuanlaitto, kirjeiden kirjoitus (!) ja sukkien neulominen. Taustalla soi radio (!) ja uutiset pitää ehtiä katsomaan televisiosta. Säätilaa seurataan ahkerasti. Joskus piipahdetaan rauhallisella kävelyllä luontoa ihailemassa. Tämä on sketsiketju. Puolukkkana puuron päällä extarjoilijatar, joka pitää komentoa.
En kivitä, mutta ihan oikeastiko jos seinänaapurisi , lapsesi luokkakaverin vanhempi tai joku muu puolituttu kysyy sulta, mitä sulle kuuluu, vastaat kertomalla seksielämästäsi? Vaikka en vielä eläkkeellä olekaan, myönnän olevani sen verran vanha, että omaan sekä käytöstavat että häveliäisyyden tietyistä asioista. Rehellisesti sanottuna en haluaisi kutsua kotiini illalliselle ihmistä, joka alkaisi kertoa mulle dildoistaan tai ukkonsa pelitaidoista. Mutta ei mua haittaa, jos täällä joillain on tarve kertoa just seksijutuista.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kivitä, mutta ihan oikeastiko jos seinänaapurisi , lapsesi luokkakaverin vanhempi tai joku muu puolituttu kysyy sulta, mitä sulle kuuluu, vastaat kertomalla seksielämästäsi? Vaikka en vielä eläkkeellä olekaan, myönnän olevani sen verran vanha, että omaan
Varmaan on eroja ihmisten ja eri alueiden välillä. Meidän suku on hyvin ronskipuheista, olen lapsesta lähtien tottunut siihen. Riippuu työpaikastakin, omassani kerrottiin kyllä panopuuhat ja orgasmivaikeudet siinä kuin nuhat ja lomamatkatkin.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kivitä, mutta ihan oikeastiko jos seinänaapurisi , lapsesi luokkakaverin vanhempi tai joku muu puolituttu kysyy sulta, mitä sulle kuuluu, vastaat kertomalla seksielämästäsi? Vaikka en vielä eläkkeellä olekaan, myönnän olevani sen verran vanha, että omaan
:)
Viestit palasi.