Miesystävä ei anna tarpeeksi huomiota
Nähään tosi harvoin, jutellaan ja soitellaan harvoin. Mies tokaisi, että mä muka uneksin koko ajan, odotan, että jotain tapahtuu, enkä tee itse mitään elämälläni. Että odotan vaan, että hän olisi kanssani ja sitten tehtäisiin yhdessä asioita. Ei ole totta. En mä nyt koko ajan halua olla toisessa kiinni, mutta eikö seurustelevat pariskunnat ole vähän useammin yhdessä kuin 2-3 x kuukaudessa? :( eikö seurustelu ole sitä, että toisen kanssa haluaa viettää aikaa ja tehdä yhdessä asioita?
Tätäkö tää nyky deittikulttuuri on?
Ja en usko, että mies tapailee muita kun mä olen hänen elämänsä ensimmäinen seurustelukumppani.
Ollaan kumpikin 28-vuotiaita.
Kommentit (84)
Sinä olet oikeassa. Hän ei kai halua seurustella tai osaa, täyttää elämänsä kavereilla ja muulla menolla. Miehen vaihto?
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on koko ajan kaikkea aktiviteettia ja menoa elämässä. Aina kavereiden kanssa suunnitelmia, tai sit on yksin matkustelemassa ja kiertelemässä museoita yms. Eikö hän koskaan edes pyydä sinua mukaan esim noille museokäynneille? Ehdotatko itse hänelle jonnekkin yhdessä menemistä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mmmhe Is just not that into you! Next.
No mä olen ottanut tän useasti puheeksi ja sanonut, että eikö olisi parempi, että menisimme eri teitä kun miestä ei tunnu kiinnostavan. Niin väittää, ettei tuo ole totta ja että olen tullut tärkeäksi osaksi hänen elämäänsä ja hänelle olisi todella vaikeaa mennä eteenpäin ja avautua samalla tavalla toiselle naiselle, jos pistäisimme nyt poikki.
Mä en vaan tajua!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on koko ajan kaikkea aktiviteettia ja menoa elämässä. Aina kavereiden kanssa suunnitelmia, tai sit on yksin matkustelemassa ja kiertelemässä museoita yms. Eikö hän koskaan edes pyydä sinua mukaan esim noille museokäynneille? Ehdotatko itse hänelle jonnekkin yhdessä menemistä?
Ap
Meni nyt oudosti tuo mun vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä olen ottanut tän useasti puheeksi ja sanonut, että eikö olisi parempi, että menisimme eri teitä kun miestä ei tunnu kiinnostavan. Niin väittää, ettei tuo ole totta ja että olen tullut tärkeäksi osaksi hänen elämäänsä ja hänelle olisi todella vaikeaa mennä eteenpäin ja avautua samalla tavalla toiselle naiselle, jos pistäisimme nyt poikki.
Mä en vaan tajua!
Ap
Ei erosta puhuta varmaan. Silloin vaan erotaan. Tai sitten hän viettää kaverin kanssa vähemmän aikaa, näkee sinut. Et ole vastuussa kaikista toisen tunteista, ne menevät ohikin.
Ja olen ehdottanut ja sanonut, että haluaisin tehdä mielelläni yhdessä noita asioita, koska itsekin pidän matkustelusta, museoista, liikunnasta ja tulisin mielelläni viettämään iltaa kaveriporukkansa kanssa (kun siellä on mukana muidenkin tyttöystäviä)
Tähän mennessä olen ollut vain kerran kaveriporukassaan kun mies piti synttärijuhlansa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan tajua!
Ap
Ne sanoo noin, jotta voisivat pitää sinut hyödyllisenä ja helppona lisänä elämässä, ilman että itse laittavat yhtään lisää vaivaa mihinkään.
Rehellisesti kuulostaa myös siltä että tapailee myös muita, terveisin samaan paskaan langennut.
Vaikuttaa epäkypsältä mieheltä parisuhteeseen. Siis on vielä vaiheessa, että kaverit ovat tärkeämpiä ja on kiva saada säännöllisesti seksiä se 2-3 kertaa kuussa, kun tapaatte. Jos olet tyytymätön tilanteeseen (ja se ei vaikuta muuttuvan lähiaikoina), niin ainoa vaihtoehto on todellakin, että lopetat suhteen. Olet siis aivan oikeassa, että normaaliin suhteeseen kuuluu se, että nähdään useammin ja kaverit ovat kakkossijalla. Olet yrittänyt tuoda tämän epäkohdan esiin ja miesystäväsi ei ole kiinnostunut tulemaan asiassa vastaan, joten anna olla. Olet ansainnut parempaa.
Seurustelin kerran tuollaisen miehen kanssa. Olin todella rakastunut häneen, siksi irrottautuminen oli vaikeaa. Mies kyllä ajoi luokseni useana arki-iltana luokseni useamman kymmenen km päästä, mutta kun tuli vkl tai juhlapyhä, ne hän vietti ystäviensä kanssa. Perheelleen hän ei minua esitellyt, vannoi kuitenkin rakkautta. Hän osteli minulle suht arvokkaita lahjoja eikä halunnut erota missään nimessä. Aika ajoin vei minutkin reissuun, mutta vain sen takia että en eroaisi. Oli sviitit ja hienoudet. Naistenpäivänä sain lähetyksenä mahtavan kukkakimpun, suklaata sekä timanttiset sydänkorvakorut, mies itse oli Lontoossa ystävien kanssa. Kun olimme yhdessä, se oli kertakaikkisen mahtavaa. Vieläkin kyynel nousee silmää joskus kun häntä ajattelen. Itselle viimeinen pisara oli juhannus. Sen hän oli sopinut viettävänsä ystävien kanssa festareilla. Ero oli kipeä, mutta ainut oikea ratkaisu. Halusimme elämältä eri asioita. Hänen tapansa elää ei ollut väärä, minun oli vain erilaisempi, eikä ne sopineet yhteen.
Ensimmäinen seurustelukumppani... jaah, jätä se kasvamaan ja harjoittelemaan. Tosin onpa näitä nelikymppisissäkin että kaikki viikonloput vietetään kavereiden kanssa, ja luullaan että se on normaalia.
Et varmaan voi häntä muuttaa, tai jos saat muutosta, katkeroituu vain joten joka tapauksessa suhde loppuu ennemmin tai myöhemmin.
Ja tuokin on aika rumasti sanottu että "sä uneksit vaan ja odotat etkä tee mitään", sieltä on varmaan pahempaakin luvassa jos alussa jo noin sua luonnehtii.
Työ, harrastukset, läheiset, ystävät, jne. Parisuhde ja perhe ei ole enää mikä ihanne ja normi. Tapailen lähinnä ajankuluksi ja tapaan saman henkisiä ihmisiä.
Andy McCoy sanoi hyvin Rakkaus on melkein ruma sana. Mun mielestä sielunkumppanuus on parempi. Sielunkumppanuus on sitä, että te kelaatte samalla tavalla. (is.fi)
Älä jää paskaan parisuhteeseen. Selvästi teillä on erilainen käsitys parisuhteesta ja sitoutumisesta toiseen ja homma ei silloin vain toimi. Olet oikeutettu etsimään sellaisen parisuhteen kuin haluat. On olemassa miehiä, jotka haluavat parisuhteelta samaa kuin sinä.
Olen etäsuhteessa, joten nähdään myös melko harvoin. Mieheni järjestää meille yhteistä aikaa ja tekemistä, ja varaa paljon aikaa näkemiseen. Erossa olessa soitellaan vähintään viikottain, viesteillään päivittäin paljonkin ja joka aamu ja ilta huomenet ja hyvät yöt. Ja jos kerron tarvitsevani jotakin, hän ei vähättele toiveitani vaan joko koettaa toteuttaa sen tai perustelee miksi ei.
Vaihda toiseen. Tässä nähdään kaiken syyllistämisen, rakkauspuheen ja "suhteeseen pitää tehdä työtä" jargonin tulos: ihmiset eivät enää tiedä milloin on kyse suhteen parantamisesta ja milloin siitä, että toinrn on vaan ihan epäsopiva.
Vierailija kirjoitti:
Työ, harrastukset, läheiset, ystävät, jne. Parisuhde ja perhe ei ole enää mikä ihanne ja normi. Tapailen lähinnä ajankuluksi ja tapaan saman henkisiä ihmisiä.
Andy McCoy sanoi hyvin Rakkaus on melkein ruma sana. Mun mielestä sielunkumppanuus on parempi. Sielunkumppanuus on sitä, että te kelaatte samalla tavalla. (is.fi)
Andy sanoi myös, että rakkaus on nussimista. Ap on erehtynyt luulemaan, että nussimnen on = parisuhde
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin kerran tuollaisen miehen kanssa. Olin todella rakastunut häneen, siksi irrottautuminen oli vaikeaa. Mies kyllä ajoi luokseni useana arki-iltana luokseni useamman kymmenen km päästä, mutta kun tuli vkl tai juhlapyhä, ne hän vietti ystäviensä kanssa. Perheelleen hän ei minua esitellyt, vannoi kuitenkin rakkautta. Hän osteli minulle suht arvokkaita lahjoja eikä halunnut erota missään nimessä. Aika ajoin vei minutkin reissuun, mutta vain sen takia että en eroaisi. Oli sviitit ja hienoudet. Naistenpäivänä sain lähetyksenä mahtavan kukkakimpun, suklaata sekä timanttiset sydänkorvakorut, mies itse oli Lontoossa ystävien kanssa. Kun olimme yhdessä, se oli kertakaikkisen mahtavaa. Vieläkin kyynel nousee silmää joskus kun häntä ajattelen. Itselle viimeinen pisara oli juhannus. Sen hän oli sopinut viettävänsä ystävien kanssa festareilla. Ero oli kipeä, mutta ainut oikea ratkaisu. Halusimme elämältä eri asioita. Hänen tapansa elää ei ollut väärä, minun oli vain erilaisempi, eikä ne sopineet yhteen.
Mitä hän sanoi, kun ehdotit, että voisit tulla mukaan? Sanoiko hän ihan suoraan, että ei käy?
Vierailija kirjoitti:
Älä jää paskaan parisuhteeseen. Selvästi teillä on erilainen käsitys parisuhteesta ja sitoutumisesta toiseen ja homma ei silloin vain toimi. Olet oikeutettu etsimään sellaisen parisuhteen kuin haluat. On olemassa miehiä, jotka haluavat parisuhteelta samaa kuin sinä.
Olet oikeutettu etsimään sellaisen parisuhteen kuin haluat. Mutta olet lapsellinen ja epäkypsä kun et halua perinteistä parisuhdetta?
(Tämä ei ole mitenkään suunnattu kirjoittajalle, jota lainasin).
Miehellä on koko ajan kaikkea aktiviteettia ja menoa elämässä. Aina kavereiden kanssa suunnitelmia, tai sit on yksin matkustelemassa ja kiertelemässä museoita yms.
Ap