Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ei anna tarpeeksi huomiota

Vierailija
08.10.2022 |

Nähään tosi harvoin, jutellaan ja soitellaan harvoin. Mies tokaisi, että mä muka uneksin koko ajan, odotan, että jotain tapahtuu, enkä tee itse mitään elämälläni. Että odotan vaan, että hän olisi kanssani ja sitten tehtäisiin yhdessä asioita. Ei ole totta. En mä nyt koko ajan halua olla toisessa kiinni, mutta eikö seurustelevat pariskunnat ole vähän useammin yhdessä kuin 2-3 x kuukaudessa? :( eikö seurustelu ole sitä, että toisen kanssa haluaa viettää aikaa ja tehdä yhdessä asioita?
Tätäkö tää nyky deittikulttuuri on?
Ja en usko, että mies tapailee muita kun mä olen hänen elämänsä ensimmäinen seurustelukumppani.

Ollaan kumpikin 28-vuotiaita.

Kommentit (84)

21/84 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei me ei olla nähty yli viiteen vuoteen! 😴

Vierailija
22/84 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta "miehestä", jolla kaverit meni aina kaiken edelle. Ja minä en mukaan mahtunut, koska oli "jätkien juttuja". Milloin oli Maken luona kisakatsomo, milloin Jaken varpajaiset, milloin Saken kanssa 200 km päähän hakemaan uutta autoa ja siellä vietettiin koko viikonloppu pe-su, milloin koko jätkäporukka lähti laivalle, ulkomaille, pelaamaan jääkiekkoa/höntsää jne. Minun kanssani ei tapahtunut mitään tällaista ja kaiketi nuo Maket ja Saket seurustelivat myös, olivat jopa naimisissa. Ja tätä tapahtui siis joka kuukausi, välillä ihan joka viikonloppu ja arki-iltoinakin oli treenejä ym. Ei vaan jaksanut sellaista. Kyllä minullakin on ystäviä ja harrastuksia, mutta liika on liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta "miehestä", jolla kaverit meni aina kaiken edelle. Ja minä en mukaan mahtunut, koska oli "jätkien juttuja". Milloin oli Maken luona kisakatsomo, milloin Jaken varpajaiset, milloin Saken kanssa 200 km päähän hakemaan uutta autoa ja siellä vietettiin koko viikonloppu pe-su, milloin koko jätkäporukka lähti laivalle, ulkomaille, pelaamaan jääkiekkoa/höntsää jne. Minun kanssani ei tapahtunut mitään tällaista ja kaiketi nuo Maket ja Saket seurustelivat myös, olivat jopa naimisissa. Ja tätä tapahtui siis joka kuukausi, välillä ihan joka viikonloppu ja arki-iltoinakin oli treenejä ym. Ei vaan jaksanut sellaista. Kyllä minullakin on ystäviä ja harrastuksia, mutta liika on liikaa.

Jooh, ja joskus ne Maket ja Saketkin oppii tarpeeksi monen kariutuneen suhteen myötä, ja sitten kun vastaan tulee se Justiina joka sanoo heti että tämä peli ei vetele.

Joku Jake sitten jää loppuiäkseen hokemaan että kun Make ja Sakekin pääsee, niillä on sentään hyvät naiset. (Kunnes ei enää oo)

Justiina-vaiheesta ne ei enää opi, koska siinä vaiheessa Jake joutuu etsimään uudet kaverit, Kaket ja Latet.

Vierailija
24/84 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo viikosta toiseen jatkuvaa, niin hän ei tunne sinua kohtaan romanttisella tasolla tarpeeksi, niin kuin parisuhteessa kuuluu tuntea. Hän haluaa pitää sinut elämässään, jotta hänellä on joku kaiken varalta parisuhdetasolla. Tottakai häntä kirpaisi lopettaa teidän suhde, kun on sinut sellaiseksi kivaksi kaveriksi saanut.

Ajoittain miehet vetäytyvät hetkeksi ja palaavat takaisin entistä vahvemmilla tunteilla. Teillä ei ole selvästikään sellaisesta kyse.

En voi sanoa tätä painavammin. Eroa. Tuo ei tuosta parane. Suhde on mitä on, parempaa päivää on turha odottaa. Lähde.

Vierailija
25/84 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo viikosta toiseen jatkuvaa, niin hän ei tunne sinua kohtaan romanttisella tasolla tarpeeksi, niin kuin parisuhteessa kuuluu tuntea. Hän haluaa pitää sinut elämässään, jotta hänellä on joku kaiken varalta parisuhdetasolla. Tottakai häntä kirpaisi lopettaa teidän suhde, kun on sinut sellaiseksi kivaksi kaveriksi saanut.

Ajoittain miehet vetäytyvät hetkeksi ja palaavat takaisin entistä vahvemmilla tunteilla. Teillä ei ole selvästikään sellaisesta kyse.

En voi sanoa tätä painavammin. Eroa. Tuo ei tuosta parane. Suhde on mitä on, parempaa päivää on turha odottaa. Lähde.

Ketkä miehet vetäytyvät? Ei ainakaan sellaiset, jotka aidosti ovat ihastuneita. Vai mitä tuolla vetäytymisellä meinaat?

Vierailija
26/84 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sillä miehellä ole kaiken varalta joku pillutasolla. Jos mies haluaisi ap kanssa parisuhteen hän rakentaisi sellaista.

Vierailija
27/84 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mmmhe Is just not that into you! Next.

No mä olen ottanut tän useasti puheeksi ja sanonut, että eikö olisi parempi, että menisimme eri teitä kun miestä ei tunnu kiinnostavan. Niin väittää, ettei tuo ole totta ja että olen tullut tärkeäksi osaksi hänen elämäänsä ja hänelle olisi todella vaikeaa mennä eteenpäin ja avautua samalla tavalla toiselle naiselle, jos pistäisimme nyt poikki.

Mä en vaan tajua!

Ap

No niin et tajuakaan. Noi tyypit pitää vaan jättää eikä ehdottaa mitään yhteistä eropäätöstä.

Vierailija
28/84 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko välillänne rakkautta? Se miten kirjoitat ap, ei minusta kuvasta kovinkaan suurta rakkauden tunnetta sinun(kaan) puoleltasi.

Keskustelkaa "tilanteestanne" kasvotusten. Missä mennään? Toiveet? Tulevaisuus? Mitä oikeasti tunnette toisianne kohtaan jne.

Vierailija
29/84 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen seurustelukumppani... jaah, jätä se kasvamaan ja harjoittelemaan. Tosin onpa näitä nelikymppisissäkin että kaikki viikonloput vietetään kavereiden kanssa, ja luullaan että se on normaalia.

Et varmaan voi häntä muuttaa, tai jos saat muutosta, katkeroituu vain joten joka tapauksessa suhde loppuu ennemmin tai myöhemmin.

Ja tuokin on aika rumasti sanottu että "sä uneksit vaan ja odotat etkä tee mitään", sieltä on varmaan pahempaakin luvassa jos alussa jo noin sua luonnehtii.

Näitä miehiä on +40 vuotiaissakin, tapaillaan harvakseltaan, mutta ei haluta sitoutua kunnolla.

Vierailija
30/84 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on ennestään omat ympyränsä ja harrastuksensa, jotka ovat vieneet ehkä kaiken vapaan ajan. Nyt sitten täytyy vielä nainenkin saada jotenkin sovitettua kuvioihin. Vie aikansa ennen kuin hän saa sovitettua mukaan.

Vierailija
31/84 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta parisuhteelta ap: n ja miehen tilanne. En katselis. Nyt ap keskity muihin asioihin. Älä viestittele äläkä vastaa miehelle pitkiin aikoihin. Jonain päivänä sitten kirjoita hänelle viesti jossa kerrot suorat sanat. Että jatkat eteenpäin ilman häntä.

Vierailija
32/84 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutsuisi tuollaista parisuhteeksi. Kyllä parisuhteelta saa odottaa asioita. Jos parisuhde ei tuo elämään mitään lisäarvoa, niin mitä sellaisella tekee. Nyt mies vaan varaa turhan takia sun elämässä seurustelukumppanin paikkaa ja ohi saattaa mennä hyviä tilaisuuksia löytää ihminen, jonka elämään parisuhde oikeasti mahtuu.

Vierailija
33/84 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen seurustelukumppani... jaah, jätä se kasvamaan ja harjoittelemaan. Tosin onpa näitä nelikymppisissäkin että kaikki viikonloput vietetään kavereiden kanssa, ja luullaan että se on normaalia.

Et varmaan voi häntä muuttaa, tai jos saat muutosta, katkeroituu vain joten joka tapauksessa suhde loppuu ennemmin tai myöhemmin.

Ja tuokin on aika rumasti sanottu että "sä uneksit vaan ja odotat etkä tee mitään", sieltä on varmaan pahempaakin luvassa jos alussa jo noin sua luonnehtii.

Näitä miehiä on +40 vuotiaissakin, tapaillaan harvakseltaan, mutta ei haluta sitoutua kunnolla.

On toki, sitten voi tulla jo se uusi "nuoruuskin". Mutta siis nelikymppiset kun elävät usein niitä pahimpia ruuhkavuosia, lapset ja kaikki, niin silti on kusipäämiehiä jotka ovat perheessään tämmöisiä vierailijoita, ja ne oikeat suhteet näyttäisivät olevan niihin kavereihin.

Vierailija
34/84 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi, että hän vedättää sinua muutenkin hän myös todennäköisesti pettää sinua. Ketä muka panettaa niin vähän, että pari kertaa kuukaudessa riittää.

Vierailija
35/84 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v. nainen ja takana kolme pidempää suhdetta. Kaikissa sihteissa kuvio meni näin; heti suhteen alussa mies halusi tavata kokoajan. Kyseli millon seuraavan kerran nähdään ja ehdotteli tapaamisia sinne ja tänne, suunniteltiin yhteisiä menoja. Mies halusi olla kokoajan kanssani. Näin toimii rakastunut mies.

Arvostan miehissä sitä, että ei juokse kavereiden kansssa mökkeilemässä ja kaikenmaailman reissuilla. Toki joskus voi saunailtaan ja synttäerijihliin jne mennä mutta en jaksaisi teinimeininkiä. Itsekin tykkään joskus viettää iltaa kaverieni kanssa mutta tosiaan mies on yleensä mukana, joskus käyn yksinkin.

Nykyäänkin mieheni kanssa kysytään toiselta, ett minulla olisi tuollainen illan istujainen ensi kuun 10.pvä, että sopiiko että sinulle että menisin sinne?

Se on toisen kunnioittamista, en siis jattele asiaa niin että täytyy kysyä kumppanilta lupa.

Ap: n mie on vielä ihan lapsi näissä suhde asioissa. En katselisi enäö yhtään, koska ap on fiksusti koittanut keskustella, mutta mies ei tosiaan tule vastaan eikä yritä toimia niin että ap olisi tyyyväinen. Todella tyhmästi muutenkin puhuu ap:lle, suorastaan ilkeästi. Antaisin pojan kasvaa vielä ja etsisin itselleni miehen.

Vierailija
36/84 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta parisuhteelta ap: n ja miehen tilanne. En katselis. Nyt ap keskity muihin asioihin. Älä viestittele äläkä vastaa miehelle pitkiin aikoihin. Jonain päivänä sitten kirjoita hänelle viesti jossa kerrot suorat sanat. Että jatkat eteenpäin ilman häntä.

Tekisin itsekin just näin!

Vierailija
37/84 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei selvästikkään tunne sua kohtaan hirveästi ja pitää sua varalla. Sori. 

Vierailija
38/84 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen lisäksi, että hän vedättää sinua muutenkin hän myös todennäköisesti pettää sinua. Ketä muka panettaa niin vähän, että pari kertaa kuukaudessa riittää.

Voi olla, että kuvioissa on ap:n lisäksi enemmän kuin yksi nainen. Kaikki naiset ovat ehkä ap:n kanssa samassa asemessa. Miehellä on erittäin iso riski kylläkin, että tällainen kaikkia naisia pettävä touhu paljastuu. Kortteja on vaikea pitää oikeassa järjestyksessä.

Vierailija
39/84 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kyetä asettamaan rajoja? Käyttäydyt jo nyt vaimon tavoin. Mies tajuaa varsin hyvin missä mennään. Naisen suurin virhe on antaa viiden tähden palvelua ennen papin aamenta. Avioliitossakin täytyy ylläpitää terveitä rajoja.

Et jää runkkaamaan eipäs juupas ero kortilla. Jäädytä välit ja blokkaa.

Vierailija
40/84 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin kerran tuollaisen miehen kanssa. Olin todella rakastunut häneen, siksi irrottautuminen oli vaikeaa. Mies kyllä ajoi luokseni useana arki-iltana luokseni useamman kymmenen km päästä, mutta kun tuli vkl tai juhlapyhä, ne hän vietti ystäviensä kanssa. Perheelleen hän ei minua esitellyt, vannoi kuitenkin rakkautta. Hän osteli minulle suht arvokkaita lahjoja eikä halunnut erota missään nimessä. Aika ajoin vei minutkin reissuun, mutta vain sen takia että en eroaisi. Oli sviitit ja hienoudet. Naistenpäivänä sain lähetyksenä mahtavan kukkakimpun, suklaata sekä timanttiset sydänkorvakorut, mies itse oli Lontoossa ystävien kanssa. Kun olimme yhdessä, se oli kertakaikkisen mahtavaa. Vieläkin kyynel nousee silmää joskus kun häntä ajattelen. Itselle viimeinen pisara oli juhannus. Sen hän oli sopinut viettävänsä ystävien kanssa festareilla. Ero oli kipeä, mutta ainut oikea ratkaisu. Halusimme elämältä eri asioita. Hänen tapansa elää ei ollut väärä, minun oli vain erilaisempi, eikä ne sopineet yhteen.

Mitä hän sanoi, kun ehdotit, että voisit tulla mukaan? Sanoiko hän ihan suoraan, että ei käy?

Ei paljon mitään muuta kuin, että kyllä me ehditään yhdessäkin vielä tehdä asioita, en voi odottaa, että hän on koko ajan kanssani. Ja tuo mitä tuolla aloituksessakin kerroin, etten tee mukavia juttuja yksin vaan uneksin niistä tai sitten odotan, että mies vie mut näitä juttuja tekemään.

Kai olen niin hiton sokea, kun uskon aina miestä ja että kyllä hän on kanssani tosissaan.

Oikeesti, nytkin oli lauantain koko päivän museo-ja muilla kaupunkivietoilla ja laittoi viestiä vasta 23:30 ja että oli mukava päivä, laittaa kuvia huomenna.

Oikeestiko muka yksin oli koko päivän, ei kiinnostanut kertoa mulle nähtävyyksistä vaan laittaa vasta yöllä lyhyen viestin?!

Kusetetaanko mua nyt huolella? Mies sanoo olevansa täysin kokematon, ei ole saanut naisilta koskaan huomiota, ei seurustellut eikä harrastanut seksiä kenenkään kanssa ennen minua. Muka olen tullut tärkeäksi osaksi hänen elämäänsä - miksei sitten näytä sitä? Mä turhaudun tähän odottamiseen, milloin mies haluaa olla kanssani.

Pitäisi vaan pistää välit poikki ja mennä eteenpäin, mutta en haluaisi taas aloittaa deittailua alusta jonkun muun kanssa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi