Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
1721/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?

ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA

HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT

MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???

mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?

HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN

OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA

Haluaisin mielelläni tappaa itsein.. en uskalla sitä tehdä

Niin mitä vikaa mussa on naiset?

Ja jälleen kerran taas lähti Allulla psykoosit laukalle. Tuhannet kerrat sanottu missä vika, mutta ei tajua ei. Ihmettelee miksi nuorena sai eikä tajua elää nykyhetkessä. Kaljuuntunut kaljamaha jolla vakavia henkisiä ongelmia agressiivisuudesta puhumattakaan ja jaksaa ihmetellä miksi kukaan ei halua. Ilmeisesti Allun mielestä naisten pitäisi vaan arvostaa häntä ja olla kiitollisia että on edes kiinnostunut..

Allu oot idiootti jankkaaja.

Tajuan kyllä olen muuttunut mies, enkä ole enää agressiivisinen syön lääkkeeni ja voin paremmin.. mitä sitte jos on kaljamaha, en mäkää halua hoikkaa naista.

Mistäs sitten aiemmat ruikutukset ja raivari johtui? Puhut hyvin ristiriitaisesti jatkuvasti.

Join alkoholia ja olin baarissa ja sain raivareita kun en kkiinnostanu naisia.

Eli jos minä lähtisin kanssasi treffeille ja en tuntisi kemiaa, minun pitäisi pelätä raivareita? Hitto, sä olet pelottava jo näin netin välityksellä ton epävakautesi perusteella. Tajuatko sä yhtään miten höllässä naisilla on henki tuollaisissa tilanteissa? Maailma on täynnä näitä tragedioita.

Vierailija
1722/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on kyllä ilkeitä ei voi muuta sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?

HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT

MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???

mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?

HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN

OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA

Ja jälleen kerran taas lähti Allulla psykoosit laukalle. Tuhannet kerrat sanottu missä vika, mutta ei tajua ei. Ihmettelee miksi nuorena sai eikä tajua elää nykyhetkessä. Kaljuuntunut kaljamaha jolla vakavia henkisiä ongelmia agressiivisuudesta puhumattakaan ja jaksaa ihmetellä miksi kukaan ei halua. Ilmeisesti Allun mielestä naisten pitäisi vaan arvostaa häntä ja olla kiitollisia että on edes kiinnostunut..

Tajuan kyllä olen muuttunut mies, enkä ole enää agressiivisinen syön lääkkeeni ja voin paremmin.. mitä sitte jos on kaljamaha, en mäkää halua hoikkaa naista.

Mistäs sitten aiemmat ruikutukset ja raivari johtui? Puhut hyvin ristiriitaisesti jatkuvasti.

Eli jos minä lähtisin kanssasi treffeille ja en tuntisi kemiaa, minun pitäisi pelätä raivareita? Hitto, sä olet pelottava jo näin netin välityksellä ton epävakautesi perusteella. Tajuatko sä yhtään miten höllässä naisilla on henki tuollaisissa tilanteissa? Maailma on täynnä näitä tragedioita.

Ei tarvi sit lähtee ollenkaa treffeille.

Vierailija
1724/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vielä sen oikeen naisen löydän, se on varmaa.

Aika heikot on todennäköisyydet, mutta toisaalta aina paskoilla ihmisillä näyttää olevan kumppani. Että siinä mielessä näen sussa potentiaalia löytää vieläkin joku uusi hölmö joka sinut huolii. Kun jopa näissä keskusteluissa jotkut ovat sinusta olleet kiinnostuneita. Et vaan itse ole ottanut koppia.

Vierailija
1725/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaa lähtee sen komean chadin kans sit treffeille koska se on niin komea ja fiksu.

Vierailija
1726/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika heikot on todennäköisyydet, mutta toisaalta aina paskoilla ihmisillä näyttää olevan kumppani. Että siinä mielessä näen sussa potentiaalia löytää vieläkin joku uusi hölmö joka sinut huolii. Kun jopa näissä keskusteluissa jotkut ovat sinusta olleet kiinnostuneita. Et vaan itse ole ottanut koppia.

Kuka muka ollut kiinnostunut?

Vierailija
1727/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan sun pitää mennä vihanhallintakurssille. Lähti kukaan treffeille tai ei.

Ja kysyit, kuka on ollut kiinnostunut. Minä tarjouduin jossain aiemmassa valivaliketjussa tapaamaan sinua, Flamingossa. Sait pultit ja epäilit mua joksikin hulluksi joka on tulossa hakkaamaan. Eli ihan itse torjuit ehdotukseni. Toisaalta, nyt kun olen sun juttuja enemmän seurannut, väistin luodin.

Vierailija
1728/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava nainen anto äsken pakit että en tajua.

Vierailija
1729/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka ollut kiinnostunut?

Äijä on lukenut koko pitkän keskustelun silleen että: laalaa laalaala lalallaa, la laaba, ai tossaja laaba lallu vittuilua mulle ja laalaalaa, ai toi sanoi noin laalaalaa..

Vierailija
1730/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan sun pitää mennä vihanhallintakurssille. Lähti kukaan treffeille tai ei.

Ja kysyit, kuka on ollut kiinnostunut. Minä tarjouduin jossain aiemmassa valivaliketjussa tapaamaan sinua, Flamingossa. Sait pultit ja epäilit mua joksikin hulluksi joka on tulossa hakkaamaan. Eli ihan itse torjuit ehdotukseni. Toisaalta, nyt kun olen sun juttuja enemmän seurannut, väistin luodin.

Oikein 1 ihminen kiinnostuu vau. No eipä sori kiinnosta. Halun että nainen haluu tavata mut oikeesti.

Vierailija
1731/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaa lähtee sen komean chadin kans sit treffeille koska se on niin komea ja fiksu.

No todennäköisesti se komea ja kouluja käynyt chad onkin ihan oikeasti fiksu. Mitä, eikö me fiksut naiset saada kiinnostua heistä? Pitäisikö tässä olla kiinnostuneempia tuollaisesta helposti räjähtelevästä heikkolahjaisesta miehestä, jolla on pitkä lista mt-ongelmia? Kerro vielä, miksi? Mä ainakin pystyn olemaan yksinkin.

Vierailija
1732/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavakin nainen tinderissä yhtäkkiä poisti mut. Tällästä tämä on. En kiinnosta ketään. Heikkolahjainen ei vaan kelpaa kellekkään..se komea chad kyllä kelpaa. Panee jokaista naista ku on niin komea.

Vierailija
1733/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todennäköisesti se komea ja kouluja käynyt chad onkin ihan oikeasti fiksu. Mitä, eikö me fiksut naiset saada kiinnostua heistä? Pitäisikö tässä olla kiinnostuneempia tuollaisesta helposti räjähtelevästä heikkolahjaisesta miehestä, jolla on pitkä lista mt-ongelmia? Kerro vielä, miksi? Mä ainakin pystyn olemaan yksinkin.

No mua ei kiinnosta fiksu ja liian koulutettu nainen.

Vierailija
1734/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä miettinyt koko yön miten jatkaa jankkausta/provoamista, kun pitää heti aamusta alkaa dorkailee?

Vierailija
1735/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut yön töissä ja otti päähän ton naisen viesti. Ettikööt sitte komean chadin.

Vierailija
1736/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää lähestyä naisia kun melkein ketään ei vaan ikinä kiinnosta ja mua kiinnostais.

Vierailija
1737/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaan kattoo kuvia mut kukaan ei laita viestiä.

Vierailija
1738/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhteet ne on vaikeita asioita. Uskon, että kaikille on joku jos itse on avoimin mielin. Maailmassa onbpaljon ihmisiä ja erinlaisia ja eri näköisiä ja kokoisia. Toisen mielestä kaunis on rumaa ja ruma kaunista. Jotkin muotista poikkeamiset ovat persoonallista ja söpöäkin.

Tsemppiä.

Vierailija
1739/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niim kyllä on. Pitäs panostaa enempi kuviin ja semmoista.

Vierailija
1740/2376 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava nainen anto äsken pakit että en tajua.

No jos ulosanti oli samaa kuin täällä niin en ihmettele: "Kyllä voin tavis pullukan kelpuuttaa" "En halua fiksua ja hyvin koulutettua naista" "Oot aika lihava" "En mitään missiä haluukkaan" yms..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä