Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
1701/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kummasti miten naisista on tullut niin vaikeita. Mäki kaipaan joskus seksiä

Vierailija
1702/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä naisia vaivaa kun ei kiinnosta läheisyys?

Kiinnostaa, mutta ei minkään miesvauvan läheisyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisia niinku mikää kiinnosta. muutama sana netissä ja sit karataan pois kun ei mikää kiinnosta. Sellasta se on

Vierailija
1704/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika törkeetä.. no etsi sitte komea chad joka pettää sua ja panee muita naisia, onnea.

Vierailija
1705/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika törkeetä.. no etsi sitte komea chad joka pettää sua ja panee muita naisia, onnea.

Mä en oo sori mikää miesvauva, olet aika sairas tyyppi, toivon sulle pelkkää paskaa elämässä.

Vierailija
1706/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on kyllä niin ilkeitä että riitti kirjottelu tänne.

Vierailija
1707/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

Vierailija
1708/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo sori mikää miesvauva, olet aika sairas tyyppi, toivon sulle pelkkää paskaa elämässä.

Hyvin on mennyt 😊

Vierailija
1709/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?

ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA

HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT

MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???

mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?

HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN

OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA

Haluaisin mielelläni tappaa itsein.. en uskalla sitä tehdä

Niin mitä vikaa mussa on naiset?

Ja jälleen kerran taas lähti Allulla psykoosit laukalle. Tuhannet kerrat sanottu missä vika, mutta ei tajua ei. Ihmettelee miksi nuorena sai eikä tajua elää nykyhetkessä. Kaljuuntunut kaljamaha jolla vakavia henkisiä ongelmia agressiivisuudesta puhumattakaan ja jaksaa ihmetellä miksi kukaan ei halua. Ilmeisesti Allun mielestä naisten pitäisi vaan arvostaa häntä ja olla kiitollisia että on edes kiinnostunut..

Allu oot idiootti jankkaaja.

Tajuan kyllä olen muuttunut mies, enkä ole enää agressiivisinen syön lääkkeeni ja voin paremmin.. mitä sitte jos on kaljamaha, en mäkää halua hoikkaa naista.

Mistäs sitten aiemmat ruikutukset ja raivari johtui? Puhut hyvin ristiriitaisesti jatkuvasti.

Join alkoholia ja olin baarissa ja sain raivareita kun en kkiinnostanu naisia.

Sulla tai kellään ei ole oikeutta saada raivareita vaikkette kenellekään kelpaa. Ette voi pakkotyrkkyillä.

Vierailija
1710/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo täälä on ihan sairasta porukkaa, en mä jaksa enää, parempi tyytyä olemaa yksin ja käymää töissä ja elää näillä korteilla mitä on.

Millä tavalla muut ovat "sairaita"? Senkö takia että sanovat niin kuin asia on etkä siedä sitä kuulla? Ei kukaan muukaan saa tahtoaan läpi jankuttamalla ja parkumalla kuin pieni lapsi. Allu olet jo lähemmäs 40v. Olet aikuinen niin ala käyttäytymään sen mukaan. Sen jos teet niin alkaa jo parisuhteen saanti helpottaa. Naisia ei yleisesti kiinnosta ryhtyä miehelle äidiksi vaan haluavat tasavertaisen parisuhteen. 

Niin kai sitte, olen ollut kuitenki nuorempana erilainen ja kiinnostanut naisia, olen rupsahtanut mutta niin se vaan on. No ehkä sitten ei pitäisi etsiä mitään, antaa naisen itse kiinnostua

Parempi antaa naisen itse kiinnostua, mutta sun täytyy sitten myös hyväksyä ja kestää se kun ei kiinnostu.

Vierailija
1711/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse aloitit jankkaketjun ja kyselet. Tämän kylvämäsi myrkyn takia et tule saamaan naista etkä ystäviä, jämpti on.

Vierailija
1712/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata valittaa ihmisten ilkeyttä, jos itse on ilkeä muille. Asiat voi ilmaista toisellakin tapaa kuin olla itse ilkeä muille.

Vierailija
1713/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse aloitit jankkaketjun ja kyselet. Tämän kylvämäsi myrkyn takia et tule saamaan naista etkä ystäviä, jämpti on.

Aha no asia on sitten selvä

Vierailija
1714/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha no asia on sitten selvä

Olen kyllä saanut naisia että sori vaan.

Vierailija
1715/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä tod rupee olemaan ikisinkku en todellakaan ja maksullisiin en mene.

Vierailija
1716/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata valittaa ihmisten ilkeyttä, jos itse on ilkeä muille. Asiat voi ilmaista toisellakin tapaa kuin olla itse ilkeä muille.

Sori vain käyn töissä ja hyvin pyyhkii en ole mitenkää alimman tason mies.

Vierailija
1717/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vielä sen oikeen naisen löydän, se on varmaa.

Vierailija
1718/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vielä sen oikeen naisen löydän, se on varmaa.

Ei ole. Suomi on vapaa länsimaa, jossa jokainen nainen voi olla halutessaan allutta/valitsemansa kanssa/yksin.

Vierailija
1719/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet se "pitkä komea Chad" joka panee muita naisia heti jos oma muija ei anna. Oot jo kertonut satoja kertoja että on oltava joko oma vakipillu tai vaihtoehdoksi käy maksullinen. Tai jopa väkisinmakuu. Nainen ihmisenä ei merkitse sulle yhtiskä mitään. (Paitsi rahansäästöä kun ei tarvitse mennä sille maksulliselle.) Sä et arvosta naisia ollenkaan. Ja se tulee ilmi kaikessa mitä suollat. Onneksi olkoon, olet entinen naistenmies joka on pilannut maineensa. Kukaan ei sun tautiseen dikkiis halua enää koskea😆

Vierailija
1720/2376 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo aika valetta ja törkeetä paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi