Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
341/2376 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää kirjotella tänne, ei tässä oikeesti vain ole mitää järkeä, ihmiset haukkuu vain.

Vierailija
342/2376 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikinä hauku sinua.

En tietty ole varma miten olet tulkinnut.

Kirjoitan harvoin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/2376 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mä kerta olen sitte vammainen ja lapsen tasolle jäänyt, en voi asialle mitään piste.

Vierailija
344/2376 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa ihmisten haukkua ja olettaa että mä olen sekopää.. kuuluisin hoitoon, että mä olen vammainen ja vajaa.. mitä mua liikuttaa tommonen. elämä on rankkaa.

Vierailija
345/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää kirjotella tänne, ei tässä oikeesti vain ole mitää järkeä, ihmiset haukkuu vain.

Sanot noin aina, mutta sitten teet taas uuden ruikutus ketjun ja samat asiat uudestaan ja uudestaan. Porukkaa ärsyttää ja kyllästyttää tuo sun jatkuva ulina ja kun et edes kuuntele muita vaan ruikutat itseksesi. Kukaan ei jaksa sua kun asiat ei vaan edisty vaan rullaa paikoillaan. Tajuatko?

Vierailija
346/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mun pitäs sanoa, en voi sille mitää jos mä olen heikkolahjainen, senkaa pitää vaan elää elämä, kyllä mäki haluaisin parisuhteen.

Vierailija
347/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä on sekasin, on niin pahasti velkaa. ei huvita baarit ku on velkaantunut, ei oo kavereita, ei saa naisia ollenkaa.. mä elän omassa kuplassani yksin.

Vierailija
348/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haukun ihmisiä ja oon ilkee ja voin huonosti.. ruikutan. en saa kumppania. mitä mun pitäs tehdä?

Vierailija
349/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa ihmisten haukkua ja olettaa että mä olen sekopää.. kuuluisin hoitoon, että mä olen vammainen ja vajaa.. mitä mua liikuttaa tommonen. elämä on rankkaa.

Vierailija
350/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mun pitäs tehdä.. yksin mä kirjotan vaan.

Vierailija
351/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa niin kovasti ettei jaksa enää tätä yksinäistä elämää.. tekis mieli kuolla pois

Vierailija
352/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita enää baarit.. en tiedä kauanko jaksaa käydä töissä.. masentaa joka päivä ku ei löydä kumppania ja tää on tätä tää elämä

Vierailija
353/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt riitti koko sivusto lähden töihin, en jaksa tämmösiä sekopäitä.

Sinä se sekopää ruikuttaja olet. Et tule koskaan saamaan naista tuolla ulinalla ja ruikutuksella. Mene kehittämään itseäsi ennen kun alat miettimään edes parisuhdetta. Sinun kohdallasi sekään ei kyllä onnistu kun sama touhu vaan jatkuu ja jatkuu.

Kuule en mä jatkuvasti ruikuta ja ulise, aika monet muutki ihmiset valittaa, katsoppa ihmisten kirjotuksia, vai ootko sä ite sekasin?

Kukaan itse ruikuttamaton ei jaksa ketään ainaisruikuttajaa. Muiden oletettu ruikutus ei kompensoi/vähennä omaasi.

Vierailija
354/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. pitäs kai ostaa playstation varmaan.. että olisi jotain tekemistä elämässä.

Vierailija
355/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EHKÄ PAREMPI KUN EI OLISI OLEMASSA PISTE.

Vierailija
356/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tarvin apua kovasti elämääni. viimesetki tutut ja ystävät ja kaikki kaverit on lähteny elämästä kukaan ei halua pitää yhteyttä,., naiset juoksee karkuun.. ei tuu tinderissä osumia, kaipaisin juttelua naisille treffejä. ei mulla oo ku vakituinen työ postilla.

Vierailija
357/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parempi ku ei kirjota näitä asioita. hommaa apua, ei ketään oikeesti kiinnosta, heido.

Vierailija
358/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä tarvin apua kovasti elämääni. viimesetki tutut ja ystävät ja kaikki kaverit on lähteny elämästä kukaan ei halua pitää yhteyttä,., naiset juoksee karkuun.. ei tuu tinderissä osumia, kaipaisin juttelua naisille treffejä. ei mulla oo ku vakituinen työ postilla.

Propsit Itellalle sentään siitä, että palkkaavat ja siten tukevat heikkolahjaisia alluja.

Vierailija
359/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Propsit Itellalle sentään siitä, että palkkaavat ja siten tukevat heikkolahjaisia alluja.

Mulla on sentää vakituinen työ hyvällä palkalla.. mitä sulla on?

Vierailija
360/2376 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla tuskin on mitään sairas paska.. ei tarvi haukkua toista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme