Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
221/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Kambodza, Filippiinit, Thaimaa, Brasilia ja Kolumbia esimerkkejä maista, joissa niin ulkoisesti kuin sisäisesti viehättävälle naiselle kelpaisi monesti oikein hyvin myös vähän autistisemmat tapaukset

Kunhan maksaa. Sokerideittailu ei tarkoita rakkautta.

Vierailija
222/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle ei mikään neuvo kelpas. Sitten vain jankutat, että miksei kelpaa. Tyhmää miestä ei vaan jaksa.

En ole kovin tyhmä. ihmisillä voi olla sairauksia toiset istuu rullatuolissa, miten he kelpaavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpais yksinkertainen nainen jos senkaa synkkaa ja toinenkin haluaa nähä ja on oikeesti kiinnostunut, muttakun ei niitä löydy mistään? Ihmettelen vaan miten toiset pariutuu.

Vierailija
224/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Kambodza, Filippiinit, Thaimaa, Brasilia ja Kolumbia esimerkkejä maista, joissa niin ulkoisesti kuin sisäisesti viehättävälle naiselle kelpaisi monesti oikein hyvin myös vähän autistisemmat tapaukset

Samalla tavoin se perheen perustaminen ja pyörittäminen maksaa myös suomalaisen kanssa.

Vierailija
225/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle ei mikään neuvo kelpas. Sitten vain jankutat, että miksei kelpaa. Tyhmää miestä ei vaan jaksa.

En ole kovin tyhmä. ihmisillä voi olla sairauksia toiset istuu rullatuolissa, miten he kelpaavat?

Koska ovat älykästä ja hauskaa seuraa. Sinä et vaikuta sellaiselta.

Vierailija
226/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavoin se perheen perustaminen ja pyörittäminen maksaa myös suomalaisen kanssa.

En halua mitää perhettä enkä lapsia. olenko sen takia sinkku?

Vierailija
227/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ovat älykästä ja hauskaa seuraa. Sinä et vaikuta sellaiselta.

Ai kun olen masentunut ja yksin.. no ei mulla kavereita vain ole.

Vierailija
228/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti naiset on jatkuvasti kehunut mua että komea mies ja pitkä. sitten saa olla jatkuvasti yksin. ihmeellistä

Vierailija
229/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs naiset teitä oikein vaivaa? 

Vierailija
230/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?

ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA

HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT

MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???

mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?

HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN

OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA

Haluaisin mielelläni tappaa itsein.. en uskalla sitä tehdä

Niin mitä vikaa mussa on naiset?

Vierailija
231/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?

HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT

MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???

mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?

HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN

OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA

Sairas sekopää

Vierailija
232/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole mikää sairas sekopää, vaan mies joka käy töissä ja tienaa hyvin ja kaipaa naista, en tajua näitä ihmisiä.

Vierailija
233/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuleej os on tullakseen en jaksa enään.. täytyy varmaa alkaa menemään baareihin.

Vierailija
234/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei muakaan kiinnosta mies joka on ilmeisen epätoivoinen, ja joka silmäilee ympärilleen arvostellen kuin olisi lihatiskillä sulkemisaikaan ja rahaa vain vitonen.

Vierailija
235/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas sekopää

Sulla nettovarallisuus siis ilmeisesti pakkasen puolella? Iso ongelma sen naisen löytymisen kannalta.

Vierailija
236/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei muakaan kiinnosta mies joka on ilmeisen epätoivoinen, ja joka silmäilee ympärilleen arvostellen kuin olisi lihatiskillä sulkemisaikaan ja rahaa vain vitonen.

Haha.. ei mulle kaikki kelpaa ja rahaa on enempikin kun 5 €:D

Vierailija
237/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas sekopää

Sulla nettovarallisuus siis ilmeisesti pakkasen puolella? Iso ongelma sen naisen löytymisen kannalta.

Paljonko pitäs olla rahaa, mulla on sentää työpaikka :D

Vierailija
238/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei vaan ole niitä kiinnostavia tyyppejä ja jotkut tosiaan jää yksin. Valitettavaa, mutta totta.

Joo sitte menen maksullisiin vaikka otan tonnin lainaa.

Voit olla varma että se näkyy susta myös.

Tuollaiset naisia halveksivat äkäiset valittajat on just niitä joita kukaan ei vilkaise kahdesti.

Vierailija
239/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole mikää sairas sekopää, vaan mies joka käy töissä ja tienaa hyvin ja kaipaa naista, en tajua näitä ihmisiä.

Töissä ne monet muutkin sekopäät käy. Olet ihan kamala. Pelottaisi joutua pimeällä samalle lenkkipolulle tuollaisen kanssa.

Vierailija
240/2376 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei vaan ole niitä kiinnostavia tyyppejä ja jotkut tosiaan jää yksin. Valitettavaa, mutta totta.

Joo sitte menen maksullisiin vaikka otan tonnin lainaa.

Voit olla varma että se näkyy susta myös.

Tuollaiset naisia halveksivat äkäiset valittajat on just niitä joita kukaan ei vilkaise kahdesti.

No miten ihmeessä ne valittavat naiset sitten löytää miehiä.. tuskin heitä ketään haluaa?