Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako teitä jos puoliso on aina kotona?

Vierailija
08.10.2022 |

Korkeintaan käy töissä ja lähtee johonkin jos on pakko. Muuten ei käy edes pihalla haukkaamassa raitista ilmaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Ite oon samanlainen.

Vierailija
2/11 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks haittais ??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vaikka etrovertti olenkin niin kaipaan säännöllisesti kotona myös yksi oloa.

Vierailija
4/11 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haittaisi. Olen introvertti mutta käyn harrastamassa ja minulla on kavereita. Perässä vedettävä sohvaperuna on ollut kaveripiirissäni jopa syy avioeroon.

Vierailija
5/11 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ns edes "käy" töissä vaan on kotona töissä, ollut niin alkaen maaliskuu 2020 eikä loppua näy.

Olisi kiva jos koti olisi joskus oman työpäivän jälkeen tyhjä tai niin ettei täällä olisi ollut päivällä kukaan. Teinikin luuraa kotona 2-3pv/vkossa, kun oppilaitoksensa lähiopettaa vain 2-3pvänä/vkosta.

Huoh.

Vierailija
6/11 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLisihan tuo kamalaa, ellei syynä olisi sitten jokin sairaus. - Meillä on kotona kuntoiluhuone, jossa cross trainer ja juoksumatto. Lisäksi pistän ukon kävelyttämään koiraa pari kertaa päivässä. 

Vierailija
7/11 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa, haluaisin joskus olla yksin kotona.

Vierailija
8/11 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 5 lisää, että toki miehellä esim.harrastuksiinsa liittyviä menoja, mutta siis kaiket päivät "vain" kotona.

-5-

Vierailija
9/11 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ulos se saamaton sisähiiri

Vierailija
10/11 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Jollei hänellä ole keikkaa tiedossa, lähden itse välillä muualle. Tarvitsen yksinoloa. Ei tosiaankaan vaikuta siihen, että hän on rakastamani ihminen. En vain kestä jatkuvaa yhdessäoloa.

Vierailija
11/11 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Mies on sellainen että ns. valtaa tilan olemuksellaan ja puhuu aivan. koko. ajan. Joka ikinen ajatus ja "minäpäs pesen nyt hiukset, ja pitääpä leikata viikonloppuna pensaat, laitan nyt seuraavaksi evästä tässä...." -höpötys pitää sanoa ääneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi