Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautisiin menee rahaa 6 euroa kuukaudessa

Vierailija
08.10.2022 |

pitää ostaa 2 sidepakettia siteitä. Paljon sinulla?

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 €, koska käytän pestäviä kestositeitä.

Kai nekin jotain maksoi, vai ootko hampailla repinyt sinne jonkun vanhan t-paidan? Miten usein muuten vaihdat siteen, että ei vuoda yli?

Vierailija
82/101 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tena Pants 12 kpl 18,40 euroa

Rainbow pikkuhousunsuoja 28 kpl 1.50 euroa

Tramal kipulääke 20 kpl 4,80 euroa

Parikymppiä menee kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 sidettä ja pari pikkuhousunsuojaa.... Varmaan 50-80 snt.

Sulla on sitten varmaankin joku hormoonikierukka tms käytössä?

Vierailija
84/101 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

40€ tampax, yöhousut ja siteet+lääkkeet ja juu minulla on kierukkakin+ pyykki yms.

Kuukuppi on omalla kohdalla tule kyseeseen ja kyllä olen allerginen.

Vierailija
85/101 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeinpä 12€/kk pelkkiin siteisiin + alushousujen, kuukautishousujen sekä lakanoiden pesu, sillä välillä tulee silti yli tunnissa vaikka mitä yrittäisi. Lisäksi vielä reilusti kipulääkkeitä. Pääsisinkin 6 eurolla/kk!

Vierailija
86/101 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon teiän toosat oikeen vuotaa kun noin paljon menee kuukaudessa? Mulla menee max 6 tamponia/kk. Yhden Buranan vedän ekana aamuna.

Montako päivää sun menkat kestää? Mun täytyy vaihtaa aluksi muutaman tunnin välein. Ja hei, ei tamponia voi pitää vuorokautta, vaikka ei läpi tulisikaan!

Vierailija
87/101 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi vanhin voitehista kirjoitti:

Eihän niitä verenvuotoja tarvitse peittää. Nainen voi antaa kuukautisveren tulla luonnollisesti pois. Eihän se haittaa vaikka reidet ja sääret veressä. Huuhtele veret pois.

Ai jaa? Taidat olla mies, joka luulee että verta tulee kaksi tippaa ja se on siinä.

Mitähän työkaverit, pomo ja asiakkaat olis mieltä, kun hiihtelisin asiakastyössä koko päivän haarat veressä? Tykkäisitkö itse? Olisi myös vähän ikävä olla koko työpäivä taukoja myöten seisoma-asennossa, ettei mikään tahriinnu omien housujen lisäksi. Harva istuin on suunniteltu siihen, että voi luonnollisen miellyttävästi vuotaa joka paikkaan. Firman autoonkin pitäis hommata joku imukykyinen pefletti, toinen sitten repussa mukana, että voi käyttää julkisissa ja kotona siirtää tuolilta toiselle. Pyörän satulan taidan verhoilla vain muovipussilla. Vai suosittelenko sitä luonnollista vesihuuhtelua kaikille tahoille, jotka harmistuu siitä kun joka paikka on sotkettu verellä? Sanon vain että eihän se haittaa, huuhtele pois vain!

Vierailija
88/101 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Normal -kaupassa maksaa Libresse 10 siteen pkt 1€

Noilla ei runsaasta vuodosta kärsivä tee yhtään mitään.

Vierailija
89/101 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän niitä verenvuotoja tarvitse peittää. Nainen voi antaa kuukautisveren tulla luonnollisesti pois. Eihän se haittaa vaikka reidet ja sääret veressä. Huuhtele veret pois.

Ai jaa? Taidat olla mies, joka luulee että verta tulee kaksi tippaa ja se on siinä.

Mitähän työkaverit, pomo ja asiakkaat olis mieltä, kun hiihtelisin asiakastyössä koko päivän haarat veressä? Tykkäisitkö itse? Olisi myös vähän ikävä olla koko työpäivä taukoja myöten seisoma-asennossa, ettei mikään tahriinnu omien housujen lisäksi. Harva istuin on suunniteltu siihen, että voi luonnollisen miellyttävästi vuotaa joka paikkaan. Firman autoonkin pitäis hommata joku imukykyinen pefletti, toinen sitten repussa mukana, että voi käyttää julkisissa ja kotona siirtää tuolilta toiselle. Pyörän satulan taidan verhoilla vain muovipussilla. Vai suosittelenko sitä luonnollista vesihuuhtelua kaikille tahoille, jotka harmistuu siitä kun joka paikka on sotkettu verellä? Sanon vain että eihän se haittaa, huuhtele pois vain!

No älä nyt trollia mene todesta ottamaan, hupsu.

Vierailija
90/101 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän yli 15 vuotta ollut kuukuppi ja maksoin silloin kai 20€ eli kai se noin 10 sentin pintaan on. Siteet on varmaan jo vanhoja. Taitaa vanhimmat olla yli 10 vuotta vanhoja.

Menkat kestää ehkä kolme tai viisi päivää ja vuoto on välillä hyvinkin runsasta (silloin kolme päivää) ja toisinaan hyvin niukkaa (silloin yleensä viisi päivää). Yöllä en yleensä tarvitse kuppia. Päivisinkin laitan vain jos olen johonkin menossa, muuten tulee pönttöön.

Vierailija
91/101 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä nyt trollia mene todesta ottamaan, hupsu.

No ei näistä aina tiedä. Todella moni mies ei tiedä naisen anatomiasta, kropan toiminnasta tai kuukautisista yhtään mitään ja oikeasti luulee, että sitä verta tulee ehkä lusikallinen koko aikana.

Vierailija
92/101 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ostan halvimmat siteet mitkä löydän. Esimerkiksi X-Tra merkkiä s-marketista tai Tokmannin pisara, mitä näitä nyt onkaan. Joskus jostain sekatavara kaupasta löysin bulgarialaisia siteitä. Ei niihin paljoa rahaa mene

Vierailija
93/101 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin kuluu silloin paperit, lääkkeet, sidepaketit, suojat, normaali ruoka +juoma, pesuaineet. Jotkut tarvitsevat pidemmän siteen, pakkaukset sen mukaan.

Vierailija
94/101 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runsaat vuodot ja epäsäännöllinen on syöpä.

Tai bakteerivaginoosi tai vikaa kilpirauhasessa.

Mulla ei ole mitään noista, mutta niagaramenkat ollu aina. Kokeilin hormonikierukkaa siinä toivossa, että se hillitsis, mutta ehei menkat pysyi yhtä runsaana ja bonuksena syntyi vauva "kierukka kädessä".

Vierailija
95/101 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessaton työpaikka, runsaat menkat ja neljän tunnin vessaväli. Painajainen. 2 pitkää ja paksua libresseä peräkkäin ja kolme imukykyisintä ob:ta yhtä aikaa. Auton penkki vuorattava muovisäkillä paluumatkalle ja työhaalarit pyykkiin.

Buranalla saa hillittyä jonkin verran.

Vierailija
96/101 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän x-tra siteitä ekana päivänä ja halvimpia pikkuhousunsuojia pari seuraavaa päivää. Vuoto on aina onneksi ollut niukkaa ja nuo paketit riittää usemmaksi kuukaudeksi. Eli kustannus ei ole kovin montaa senttiä/kk.

Vierailija
97/101 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranapaketti 3.98€, punaiset o.b.:t (3.35€ ja vihreät o.b.:t 3.35€ cittarista)

Vierailija
98/101 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-1 €. Rahat on niin vähissä että käytän enimmäkseen julkisista vessoista saatavaa käsipaperia.

Vierailija
99/101 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 12 e vuodessa. Kotioloissa käytän vain pestäviä kangassiteitä. Muualle lähtiessä käytän joskus tamponia ja roskissidettä.

Vierailija
100/101 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 3 euroa. Tamponipaketista (jossa on 20kpl) menee puolet ja lisäksi pikkuhousunsuojapaketista suunnilleen puolet. Kuukautiseni ovat aika niukat eikä tamponeja tarvitse kuin parina ensimmäisenä päivänä, sen jälkeen riittää pelkät ph-suojat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi