Hei sinä nainen jonka mies
Hei sinä nainen jonka mies on käynyt tänään aamusta treeneissä ja sen jälkeen lähtenyt käyttämään lapset pikaruokaravintolassa. Sinun miehelläsi on suhde minun kaveriin, ollut jo monta vuotta. Mies viestittelee koko ajan kaverilleni ja tapaavat aika usein myös. Ajattelin vain että haluaisit tietää.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on valitettavasti tositarina. Istun kaverini vieressä sohvalla ja mietin pitäiskö itse narauttaa kumppanille. Tätä on jatkunut monta vuotta. Tiedän tarinan kaikki osapuolet jollain tasolla.
Ja sinun persettä tää polttelee miks?
Koska tämä kaveri uskoo tämän rakastajattaren juttuja että pettävä mies olisi hänelle ihana puoliso, ja luulee tekevänsä oikein, kuin järjestää tilanteen niin, että vaimo jättäisi miehensä.
Niinhän ei siis käy, vaan noissa aina rakastaja jää kuin nalli kalliolle, koska hyppäsi ulos laatikostaan. Vaikka eroaisivat, mies tuskin lähtisi rakastajan mukaan, koska tämän kaksinaamaisuus selvisi
Ohis. Kuka haluaa pettäjän omakseen?
Ei kai kukaan. Ehkä vaan halutaan että tilanne laukeaa ja pettäjä saisi ansionsa mukaan.
Näinhän ei toki käy niin kauan kuin petetyt eivät suostu uskomaan tai näkemään mussukkansa kieroiluja.
Tässä petetyillä tatkoitan sekä kotona odottavasta rouvasta että siitä toisesta rakkaimmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään, petän itse miestäni myös. T. Se lasten äiti
Siitä sit lapsille mallia miten tässä elämässä eletään. Loistavaa suorittamista.
Ps teidän tuttavapiiri ja läheiset kyl tietää ton myös joten voitte lopettaa esittämisen ja niitä somepostauksia perhe-aktiviteeteista on noloa laitella tuossa tilanteessa. 🥴
Myös miehen treeniporukan ja harrastusporukoiden (vai pitäiskö sanoa työ koska saahan siitä rahaakin joskus) somepostauksista tykkäily kannustusmielessä on noloa. Kaikki tietää jo.
Mitäpä se sinulle kuuluu, miten muut elää? Voihan sitä olla kivaa perheenä, vaikka olisi muutakin seksikumppaneita vanhemmilla.
Ei kuulu mutta on noloa. Ja se kumppanin kehuminen ja seuraavassa käänteessä känniriidat johtuen näistä. Eikö vain voi avata silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä sit lapsille mallia miten tässä elämässä eletään. Loistavaa suorittamista.
Ps teidän tuttavapiiri ja läheiset kyl tietää ton myös joten voitte lopettaa esittämisen ja niitä somepostauksia perhe-aktiviteeteista on noloa laitella tuossa tilanteessa. 🥴
Myös miehen treeniporukan ja harrastusporukoiden (vai pitäiskö sanoa työ koska saahan siitä rahaakin joskus) somepostauksista tykkäily kannustusmielessä on noloa. Kaikki tietää jo.
Mitäpä se sinulle kuuluu, miten muut elää? Voihan sitä olla kivaa perheenä, vaikka olisi muutakin seksikumppaneita vanhemmilla.
Joo. Parasta elämää ja kivaa perheenä ja petetään ympäriinsä. Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulle tekee noin pahan olon? Ei normaalisti ihmiset jaksa välittää toisten asioista näin paljon?
Ohis
Toiset välittää ystävistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietää jo? Taidat olla niitä, jotka nauttii toisten häpäisystä julkisesti.
En nauti, ajattelin vain kertoa kun kumpikin käyttäytyy kuten toinen tai muut ei tietäisi tai ei saisi tietää. 🤷🏼 Sitä vaan että se on aika turhaa.
Mitäs sen sun persettäs kaivelee, haahka?
Kolahtiko? 😁🤷🏼🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulle tekee noin pahan olon? Ei normaalisti ihmiset jaksa välittää toisten asioista näin paljon?
Ohis
Toiset välittää ystävistään.
Ap:n kaltainen kyylä nyt ei todellakaan välitä ystävästään.
En jaksa ymmärtää näitä Ap:n kaltaisia ihmisiä, jotka haluavat leikkiä jumalaa ja oikeuttaa itsensä puuttumaan muiden elämään. Mut ku minäminäminä haluan sorkkia, ronkki, juoruta, satuttaa. Mut hei ihan vaan ystävänä hyvää hyvyttäni minäminäminä. Hanki Ap oma elämä.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa ymmärtää näitä Ap:n kaltaisia ihmisiä, jotka haluavat leikkiä jumalaa ja oikeuttaa itsensä puuttumaan muiden elämään. Mut ku minäminäminä haluan sorkkia, ronkki, juoruta, satuttaa. Mut hei ihan vaan ystävänä hyvää hyvyttäni minäminäminä. Hanki Ap oma elämä.
Että teille ok jos mies pettää viisi vuotta ja on suhteessa toisen kanssa? Ette haluaisi tietää ennenkuin yllätyksenä sit joskus koska ilmihän nämä kyllä tulevat, kysymys on vain milloin. Itse haluaisin ehdottomasti tietää ja mitä pikemmin sitä parempi.
-ei aloittaja
Mikäs saippuasarja oli kyseessä....