Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä näyttää mummoutunut henkilö?

Vierailija
08.10.2022 |

Minä yhdistän mummoutumisen mummopermikseen tai "siistiin" miestukkaan.
Muita tuntomerkkejä?

Kommentit (157)

Vierailija
121/157 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummot on sexyjä ja kokeneita. Löytäisinkö täältä oman mummelini?

mies54v

Vierailija
122/157 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hämmentävää kun muotiin tuli mummosilmälasit, potterlasit, kasarityyli nuorilla, sitten vanhustyyli eli miehillä iso parta (tai kalapuikkoviikset) ja naisilla harmaahius, mummolasi ja joku paita. Tädeillä tätimekot ja paksut sukkahousulegginssit, korkokengät. Liekö etsin alitajuisesti jotain tulevaisuuden avaruustyyliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/157 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli hämmentävää kun muotiin tuli mummosilmälasit, potterlasit, kasarityyli nuorilla, sitten vanhustyyli eli miehillä iso parta (tai kalapuikkoviikset) ja naisilla harmaahius, mummolasi ja joku paita. Tädeillä tätimekot ja paksut sukkahousulegginssit, korkokengät. Liekö etsin alitajuisesti jotain tulevaisuuden avaruustyyliä.

Mitä on mummosilmälasit, mummolasi, tätimekot? En kyllä tiedä myöskään, mitä on paksut sukkahousulegginssit. Onko ne leggingsit vai sukkahousut? Voisi aina laittaa vaikka linkkejä kuviin näistä, kun ainakin mulle nämä termit on ihan outoja. 

Vierailija
124/157 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää Marimekon vaatteita

Vierailija
125/157 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuomat

Vierailija
126/157 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoilla on lapsenlapsia.

Vierailija
127/157 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Permis.

Vierailija
128/157 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alkoi  seisomaan kun 52v vaimoni laittoi farkut jalkaan.

Vierailija
129/157 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pese hampaitaan. Henki haisee vanhalta wiinalta aamuin illoin. Tisuttelee ja se näkyy kasvoista.

Vierailija
130/157 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumara ryhti, 60-luvulle lukkiutuneet mielipiteet, aina vihainen, töykeä, valikoivasti rahoillaan leveilevä mutta tilanteen mukaan rutiköyhän eläkeläisen esittämistä, varmaan nuorena ja nättinä on saanut kamalan luonteensa anteeksi, mutta kun ulkonäkö on mennyt, kamala luonne on pysynyt.

Vierailija
131/157 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumara ryhti, 60-luvulle lukkiutuneet mielipiteet, aina vihainen, töykeä, valikoivasti rahoillaan leveilevä mutta tilanteen mukaan rutiköyhän eläkeläisen esittämistä, varmaan nuorena ja nättinä on saanut kamalan luonteensa anteeksi, mutta kun ulkonäkö on mennyt, kamala luonne on pysynyt.

ja pihtari mä en anna kellekkään.onneks nuoremmat antaa.

Vierailija
132/157 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiljuu työssä kollegoille "Mutku mä en osaa käyttää näitä uusia ohjelmia!!!" . Pasianssi peluulle koneella löytyy aikaa muttei ohjelmien opiskeluun.

Vierailija
133/157 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pese hampaitaan. Henki haisee vanhalta wiinalta aamuin illoin. Tisuttelee ja se näkyy kasvoista.

Ap, kuvasit juuri osuvasti itsesi.

Vierailija
134/157 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiljuu työssä kollegoille "Mutku mä en osaa käyttää näitä uusia ohjelmia!!!" . Pasianssi peluulle koneella löytyy aikaa muttei ohjelmien opiskeluun.

Tollanen saa työskennellä duunissa?!!!

Vierailija
135/157 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai mummoutuminen on sitä ettei enää välitä ulkonäöstään. Mutta miksi pitäisi välittää? Miksi pitäisi enää yrittää tehdä vaikutusta?

Tehdä vaikutusta? Kehen? Eikös laittautuminen ole vain ja ainoastaan ja pelkästään itseä varten?

Minuun tekee vaikutuksen hyvin pukeutuneet ja hyvältä tuoksuvat vanhemmat naiset ikäluokassa 50-100 vuotta. Niissä on karismaa, elämänkokemusta ja minusta upeita tyylikkäällä tavalla, kun nuoriso on tylsän näköistä. Joskus näkee vanhempia naisia jotka on ihan pysäyttävä ilmestys ja miettii, että minä haluan olla tulevaisuudessa yhtä tyylikäs kuin hän. Sitten tajuaa, että ei minun luonteella, olemuksella ja lompakolla sitä tehdä, mutta haaveita pitää olla.

Vierailija
136/157 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä Marimekon tai muu tunika, lyhyt tukka, pyylevä

Niskassa vielä emännänkyhmy.

Ja kävelytyyli alkaa olla vaappuva.

Vierailija
137/157 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkis mummotyyliä? Ei vissiin kaikilla. Tuntemani 25 vuotias nainen käyttää vanhaa pitkää turkkia, hän on sen verran kaunis että miehet ympärillä hölmistyy, niin nuoret kuin vanhatkin. En usko että sillä turkinretkulla on osaa tai arpaa tässä asiassa. 

Vierailija
138/157 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptistä noita on kaivettu esiin. Tutankhamonin mummoja yms.

T: Urpo

Vierailija
139/157 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Marimekko kyllä tekee mummoksi.

Marimekko vaateko tekee ihmisestä mummon vaikka vaatteen alta paljastuu 27-35 vuotiaan kasvot, näetkö harhoja?

Ai että menee tunteisiin. Kyllä se maritunika mummouttaa. Ulkomailla kyllä tunnistaa suomalaisryhmän muodottomista printtikaavuista. Ihmettelen sitä kaavoittamisen vaikeutta. Suosin niitä kotimaisia valmistajia, jotka osaavat tehdä istuvia vaatteita. 

Vierailija
140/157 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tisuttelu on aina kiva juttu!

t. keski-ikäinen lepakko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi