Kun olette kännissä pitäkää huoli kavereista! Olin viime yönä tupakalla partsilla ja näin miten mäkeä ylös ryömi nainen pelkkä toppi päällä
Oli pakko mennä katsomaan oliko hänen kimppuunsa käyty mutta oli vaan kännissä ja takkikin hukassa. Mieleen tuli,missä puoliso tai ystävät?
Kävi ilmi ettå asui samassa taloyhtiössä mutta eri rapussa ja kun avaimet löytyi niin katsoin, että pääsee sisälle rappuun. En tiedä nukkuiko hississä mutta ainakin oli sisällä lämpimässä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ihana ap. :)
Todella monet nuorten naisten katoamisista = raiskaus ja tappo on johtunut tästä että on annettu kännisen lähteä omin nokkinensa hoipertelemaan kohti kotia.Hyvä että pääsi rappuun.
"On annettu kännisen lähteä..."
Mitään vastuuta ei ole nuorilla NAISILLA koskaan mistään. Ei ikinä. Kun eihän niille sais sanoakaan, et älä juo liikaa. Sekin on syyllistämistä. Ja sit ne mokomat päästetään vielä vapaasti liikkumaankin!
Vierailija kirjoitti:
Tii tu kirjoitti:
Kaikilla ei ole ystäviä. Mä olin viime yönä yksin baarikierroksella ja kävelin yksin kotiin siinä 03 maissa. Oli ihana lämmin yö lokakuuksi.
Pikkukaupunki ja olen melkein 50v läski,vaikea kuvitella että joku olisi kiinnostunut minusta pahoissa aikeissa. En edes keskustan ulkopuolella nähnyt yhtään ihmistä!
Ei ristinsielua missään. Kävelin osan matkasta vielä katuvalotonta ns rantatietä venesataman ohi. Istuin hetkeksi penkille ja poltin tupakan.Mutta joo,jos juo yksin niin pitää huolehtia että tolkku säilyy ja jalat kantaa. Mäkään en juonut enempää kuin 6 tai 7 tuoppia.
Voi kuule. Tietyille Suomeen tulleille diskopojille kelpaa myös 50v läski. Oulussa kelpasi se pyykkituvassa asioinut yli 80-v mummokin.
Et ole turvassa.
Niin, aattele! 85 v mummo... Hirveä juttu. Paljon tuki vammojakin kun heiveröinen vanhus kyseessä.
Mua kiinnostaisi että jos mimmillä oli pelkkä toppi päällä, missä taskussa hän piti avaimia?
Hmmm 🤔🤤
Aika paradoksaalinen toteamus tuo kun olette kännissä, huolehtikaa...
Kavereista voi myös eksyä. Humalainen pää ei toimi normaalisti. Itse aikoinaan sanoin kaverille meneväni vessaan niin eihän se sitä enää kohta muistanut ja lähti etsimään minua toisista baareista,soittaa ei voinut kun akku oli loppu.
Ja minä ihmettelin vessasta tultua ettå mihin se hävisi. Onneksi pääsi kotiinsa turvallisesti.