Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä mieltä Andy Mc Coyn lausahduksesta?

Vierailija
08.10.2022 |

"Rakkaus on vain nussimista"

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä saa olla mielipiteensä. Luulen että osalle miehistä nussiminen ei ole rakkautta, vaan ajanvietettä/kassien tyhjentämistä. Osalle rakkauteen kuuluu ko. toiminnan lisäksi muutakin.

Vierailija
2/12 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mua haluttu kovasti rakastaa kun olin vielä nuori ja nätti. Itse luulin miesten vaan haluavan yöseuraa, mutta väärässä olin. Rakkautta ne kaikki oli vailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se narsisteilla menee.

4/12 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa en ole koskaan rakastanut ketään.

Vierailija
5/12 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oneksi mulla on ollut parempia miehiä.

Mutta kyllähän se lisää tyytyväisyyttä itselläkin. Mies on ehkä romanttisempi kuin minä...

Vierailija
6/12 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Ei Kai sillä enää edes seiso

Vierailija
7/12 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha eläkeikää lähestyvä alkoholistinarkkari yrittää esittää coolia tajuamatta, että tuollaiset lausahdukset ovat tunkkaista 80-lukua. Lähinnä ihmettelen, miksi Andyn kaltaiselle sössöttäjälle annetaan toistuvasti mediatilaa, koska hän ei koskaan sano mitään järkevää (toisin kuin entinen bändikaverinsa Michael Monroe) ja käyttää saamansa julkisuuden lähinnä tuollaiseen 80-lukulaiseen provosointiin.

Vierailija
8/12 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andy McCoy ei kai menenkään mielestä ole mikään Suuri Ajattelija, eikä hänellä ole mitään fiksun ihmisen imagoa. Joten mitä väliä hänen lausunnoillaan?

Vierailija
9/12 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/12 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta jostain syystä unohtui se Andyn sitaatin toinen puolisko, sielunkumppanuuteen liittyvä.

Olen Andyn kanssa aivan samaa mieltä siitä, että miehen ja naisen välistä kiintymystä on kahta lajia. Itse kyllä kutsun rakkaudeksi sitä toista kuin Andy.

Vierailija
11/12 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tätä aivonsa tuhonnutta jamppaa edelleen puoliväkisin pidetään julkisuudessa. Hanoi Rocks meni 40 vuotta sitten.

Vierailija
12/12 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kommenttia hänestä koskaan ole ollut kuin YÖK!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme