Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olette kännissä pitäkää huoli kavereista! Olin viime yönä tupakalla partsilla ja näin miten mäkeä ylös ryömi nainen pelkkä toppi päällä

Vierailija
08.10.2022 |

Oli pakko mennä katsomaan oliko hänen kimppuunsa käyty mutta oli vaan kännissä ja takkikin hukassa. Mieleen tuli,missä puoliso tai ystävät?
Kävi ilmi ettå asui samassa taloyhtiössä mutta eri rapussa ja kun avaimet löytyi niin katsoin, että pääsee sisälle rappuun. En tiedä nukkuiko hississä mutta ainakin oli sisällä lämpimässä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan niin rasittava känniraivoaja/-itkijä ettei kenenkään pää kestä seurassaan.

Vierailija
2/26 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle tuntematon auttaja. En ole asianomainen, mutta kiva lukea tälläistä empatiaa tällä palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne voi olla myös se, että on lähtenyt omin nokkinensa sanomatta kenellekkään, tai kenties vetänyt kalsarikännit ja käynyt pikaisesti kaupassa. Joten turha syytellä kavereita ja muita kun et tiedä kokonaistilannetta. Ja itsekkin vain katsoit, että pääsee rappuun etkä vienyt sisälle kotiin asti.

Vierailija
4/26 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne voi olla myös se, että on lähtenyt omin nokkinensa sanomatta kenellekkään, tai kenties vetänyt kalsarikännit ja käynyt pikaisesti kaupassa. Joten turha syytellä kavereita ja muita kun et tiedä kokonaistilannetta. Ja itsekkin vain katsoit, että pääsee rappuun etkä vienyt sisälle kotiin asti.

Kello oli 1 yöllä joten tuskin tuli kaupasta 😁

Ja kyllä,saatoin vain rappuun asti kun sopersi että pärjää. Jos sammui niin ainakaan ei ollut ulkona sateessa.

Ap

Vierailija
5/26 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kun autoit, mutta olisit nyt vienyt perille asti. Ihan hyvin on voinut häippästä kavereiden tietämättä.

Vierailija
6/26 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit todennäköisesti ihan samassa kunnossa.

Vierailija
7/26 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä,saatoin vain rappuun asti kun sopersi että pärjää. Jos sammui niin ainakaan ei ollut ulkona sateessa.

Ap

Kännissä ei ajatus kulje ja on olettanut, että kauppa on auki. Nykyään on 24/7 auki olevia kauppoja.

Vierailija
8/26 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ap. :)

Todella monet nuorten naisten katoamisista = raiskaus ja tappo on johtunut tästä että on annettu kännisen lähteä omin nokkinensa hoipertelemaan kohti kotia.

Hyvä että pääsi rappuun.

Vierailija
9/26 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asumme ok-talossa mäen päällä. Kerran olin kilometrin päässä baarissa laulamassa karaokea ja join muutaman oluen . Kävelin kotiin, kun matka oli lyhyt ja ilma hyvä enkä tuntenut olevani kovin kännissä. Mutta ylämäessä hävisi kaikki voimat! Jouduin lähes konttaamaan.

Ehkä sillä naisella oli sama juttu,ylämäki yllätti uupuneen juhlijan.

Vierailija
10/26 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan niin rasittava känniraivoaja/-itkijä ettei kenenkään pää kestä seurassaan.

ET silti jätä pulaan, nyt on jo kylymä yöllä. Entäs jos kaverisi paleltuu hengiltä, tai joku tekee sulle saman kun ei kestä sun vikinää kännissä? TAi olet turhan räkättäjä...

Vierailija
11/26 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki on noin lärvit, niin kuka siinä kenestäkin huolta sitten pitää.

Vierailija
12/26 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi edes pyörinyt hautakuoppaan.

Käyppäs sanomassa tuo itsellesi peilin edessä.

Vierailija
13/26 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala kyllä yhtäkään känniläistä raahaamaan perässä. Itse kun on juonut tohon jamaan niin eiköhän myös sitten itekseen pärjää. Elämä on valintoja.

Vierailija
14/26 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tollakin naisella oli jossain känninen kaveri, joka olisi kaivannut huolenpitoa.

Vierailija
15/26 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me asumme ok-talossa mäen päällä. Kerran olin kilometrin päässä baarissa laulamassa karaokea ja join muutaman oluen . Kävelin kotiin, kun matka oli lyhyt ja ilma hyvä enkä tuntenut olevani kovin kännissä. Mutta ylämäessä hävisi kaikki voimat! Jouduin lähes konttaamaan.

Sinulla kävikin tuuri sillä olet saanut niitä huumeita mitä nyt lasiin laitetaan aiheuttaa lievää halvaantumista. Onni että lähdit pois.

Vierailija
16/26 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole ystäviä. Mä olin viime yönä yksin baarikierroksella ja kävelin yksin kotiin siinä 03 maissa. Oli ihana lämmin yö lokakuuksi.

Pikkukaupunki ja olen melkein 50v läski,vaikea kuvitella että joku olisi kiinnostunut minusta pahoissa aikeissa. En edes keskustan ulkopuolella nähnyt yhtään ihmistä!

Ei ristinsielua missään. Kävelin osan matkasta vielä katuvalotonta ns rantatietä venesataman ohi. Istuin hetkeksi penkille ja poltin tupakan.

Mutta joo,jos juo yksin niin pitää huolehtia että tolkku säilyy ja jalat kantaa. Mäkään en juonut enempää kuin 6 tai 7 tuoppia.

Vierailija
17/26 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gamma huumeet kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla kävikin tuuri sillä olet saanut niitä huumeita mitä nyt lasiin laitetaan aiheuttaa lievää halvaantumista. Onni että lähdit pois.

En usko sillä kun olin mäen päällä tasaisella maalla, pystyin taas kävelemään normaalisti. Kotona myös lämmitin ruokaa ja kävin suihkussa (lapsi ei ollut kotona ja puoliso sikeäuninen). Se pitkä ylämäki oli vain jotenkin liikaa olutta nauttineelle.

Vierailija
18/26 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin se on sopertanut näille kavereilleenkin että pärjää ja kaverit ovat uskoneet. Et ole sen parempi kuin nämä kaverinsa kun jätit heitteille.

Vierailija
19/26 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin kannattaa pitää huolta siitä, ettei koskaan juo niin paljon, ettei kykenisi itse huolehtimaan itsestään. Jos ei osaa tai pysty rajoittamaan juomistaan niin, ettei saa itse huolehdittua itseään turvallisesti kotiin, ei ehkä kannata juoda lainkaan.

Vierailija
20/26 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tii tu kirjoitti:

Kaikilla ei ole ystäviä. Mä olin viime yönä yksin baarikierroksella ja kävelin yksin kotiin siinä 03 maissa. Oli ihana lämmin yö lokakuuksi.

Pikkukaupunki ja olen melkein 50v läski,vaikea kuvitella että joku olisi kiinnostunut minusta pahoissa aikeissa. En edes keskustan ulkopuolella nähnyt yhtään ihmistä!

Ei ristinsielua missään. Kävelin osan matkasta vielä katuvalotonta ns rantatietä venesataman ohi. Istuin hetkeksi penkille ja poltin tupakan.

Mutta joo,jos juo yksin niin pitää huolehtia että tolkku säilyy ja jalat kantaa. Mäkään en juonut enempää kuin 6 tai 7 tuoppia.

Voi kuule. Tietyille Suomeen tulleille diskopojille kelpaa myös 50v läski. Oulussa kelpasi se pyykkituvassa asioinut yli 80-v mummokin. 

Et ole turvassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme