Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eino Grön Jukka Laaksonen ohjelmassa.

Vierailija
07.10.2022 |

Grööni oli , kun seipään nielly, tympeä, Nipan läsnäollessa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis missä ohjelmassa tämä Eino Grön Jukka Laaksonen on esiintynyt?

Vierailija
2/14 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Eino Grön Jukka Laaksonen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on vaimon kuolemaa odotellessa, jotta ehtisi vielä vitukkaan kanssa avioon ennen kuolemaa. Kuvottava vanhus.

Vierailija
4/14 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on vaimon kuolemaa odotellessa, jotta ehtisi vielä vitukkaan kanssa avioon ennen kuolemaa. Kuvottava vanhus.

Mitä ihmettä sä selität? Hyvä jos ikäihmisellä on kaveri, puolison muistisairaus on todella kurja juttu.

Vierailija
5/14 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää Einosta. Kun otti sen avovaimon,kun oma vaimo on dementiakodissa. Mun äitini oli dementikko 10v ja isä kävi joka päivä häntä katsomassa. Ei ollut hänellä muita naisia. On nyt ollut leskenä jo 5v ja toki olisi vielä voinut ottaa jonkun naisen mutta ei ole halunnut. Naimisissa oli äidin kanssa 56v ja yhdessä 60v.

Vierailija
6/14 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet kuvottava kun tuollaista kirjoittelet.

Vierailija
7/14 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt tosissasi. Einokin on jo ikäihminen, tuskin tuossa on kyse mistään kiihkeästä sek sisuhteesta. Ja Eino ei ole hylännyt vaimoaan.

Vierailija
8/14 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grön käy edelleen katsomassa vaimoaan vaikka vaimonsa ei enää tässä maailmassa olekaan. Eiköhän he ole sopineet asioista silloin kun Grönin vaimolla sairaus todettiin. Minä ainakin haluaisin että puolisoni jatkaisi elämäänsä jos en enää itse tietäisi missä olen tai keitä muut ihmiset ovat.

Vierailija
9/14 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sä selität? Hyvä jos ikäihmisellä on kaveri, puolison muistisairaus on todella kurja juttu.

Ai, olet siis islamisti, suosittelet miehille useita vaimoja? Samaa kannatat myös naisille, eikö?

Vierailija
10/14 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet kuvottava kun tuollaista kirjoittelet.

Sinä olet vastenmielinen kakkonen tai pettäjä, halveksin.

Vierailija
11/14 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt tosissasi. Einokin on jo ikäihminen, tuskin tuossa on kyse mistään kiihkeästä sek sisuhteesta. Ja Eino ei ole hylännyt vaimoaan.

Eikö? Miksi pitää olla nimenomaan naisystävä? Eikö lapset, lastenlapset ja miesystävät käy ystäviksi? Älä lässytä kun tiedät vastauksen itsekin. Kaksinnaiminen on Suomessa lailla kielletty ja kaikilla on kuitenkin on lupa julkisesti halveerata pettäjää.

Vierailija
12/14 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grön käy edelleen katsomassa vaimoaan vaikka vaimonsa ei enää tässä maailmassa olekaan. Eiköhän he ole sopineet asioista silloin kun Grönin vaimolla sairaus todettiin. Minä ainakin haluaisin että puolisoni jatkaisi elämäänsä jos en enää itse tietäisi missä olen tai keitä muut ihmiset ovat.

Joka keskiviikko Floridasta? Onko vituke mukana? Sinä et tiedä kenenkään sopimuksista mitään.

Vierailija
13/14 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ensin hoitaa vuosia vakavasti sairasta puolisoaan ja sitten tämä joutuu hoitokotiin, kai sitä ihmisellä  oikeus   omaankin elämään joskus vielä.  Kai se entinen omaishoitaja on oikeutettu omiin ystäviin ja kaverin pitoon. Hän olisi jopa 20 vuotta yksin ja sitä ennen dementikon kanssa jo vuosia, omia juttujaan hopisten yksin. Ei ole ihmisen hyvä olla yksin. Omaishoito on muutekin ihan vankina oloa. Elävillä on oikeus elää jopa velvollisuus.

Vierailija
14/14 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pariskunnan, jonka vaimo sairastui alle 60 v muistisairauteen ja joutui sitten laitokseen. Ei mennyt monta vuotta kun mies otti avioeron ja meni naimisiin vaimonsa sukulaisen kanssa, oisko syynä viralliseen avioitumiseen ollut "vakaumus". Vasta monien vuosien päästä vaimo kuoli. Tuskin lie tiennyt tai ymmärtänyt avioeroa. En tiedä kävikö mies enää häntä katsomassakaan.

Grönin Eikka on näin ulkopuolisin silmin katsottuna toiminut hienosti. Käy vaimoaan katsomassa, mutta samalla jatkaa omaa elämäänsä ja on naisystävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän