Np-ultrasta
Huomenna olisi np-ultra ja en edellisestä raskaudesta millään muista, että pitäisikö virtsarakon olla tyhjä vai täysi? Vai onko sillä merkitystä? Terveydenhoitajaa en päivällä saanut kiinni. Onko merkitystä tehdäänkö ultraus sisä- vai ulkokautta? Viimeksi ainakin ultrattiin vatsan päältä. Kiitos jo etukäteen, jos joku viitsii vastaillaa....
Kommentit (5)
ja silloin piti ainakin olla rakon tyhjä.
Kävin esikoisesta rakenneultrassa yksityisellä ja siellä piti taas rakossa olla tavaraa, jotta erottui paremmin kun ultra tehtiin vatsan peitteiden päältä.
Täälläkin jännitetään huomista np-ultraa ja itse menen ainakin vessan kautta...
Onnea huomiseen ultraan!
Onnipapunen rv 13+1/13+4 & " iivari" 1v1kk
oli suositeltavaa, että rakko ei täynnä. Jos näkymät olisi olleet huonot niin olisi ultrattu alakautta.
ja ennen ultraa olen antanut virtsanäytteen, joten rakko tyhjänä sit ultrauksessa.
Rakenneultrassa, siellä rv20 paikkeilla, sai olla rakko " täys" , siis ei nyt mitään monen tunnin pidättelyä, mut ei ihan tyhjällä rakolla. =)
Minni rv 24+3
Aamulla sitten siellä ultrassa käytiin ja suhteellisen tyhjällä rakolla... :)
Mahan päältä tehtiin niin kuin viimeksikin ja hyvin näkyi ja mitat saatiin. Siellä se pikkuinen kovasti liikuskeli ja kaikki oli hyvin. oli se vaan taas jännää katseltavaa...
Aurinkoista talven alkua kaikille!
-Niiskuneiti78-
Itse olin ainakin niin jännittynyt (ensimmäinen tuloillaan) että oli pakkokin käydä vessassa ennen ultraa. Ja ultrattiin alateitse ja kun jotain mittaa ei meinattu tiitiäisen vilkkauden takia saada niin kokeiltiin vatsan päältä ja onnisti. Ihanaa huomista päivää!!! :)
Mammanalku + tiitiäinen 17+5