Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla G-pistettä?

Vierailija
07.10.2022 |

Vastaus on, että ei. https://yle.fi/aihe/a/20-10003396
Paitsi että on. En kehtaa kaveripiirissäni kysellä asiasta, joten kyselen anona täällä, miten selkeästi muut ovat löytäneet / olleet löytämättä oman g-pisteensä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se on viuluni matalin kieli.

Vierailija
2/19 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, tosin vähän erilainen.

T. M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja löytäjänä on mies. Niitä pisteitä on sitten monta, onnea etsimiseen.

Vierailija
4/19 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se semmonen G piste on????

En oo ikinä kuullutkaan.

Onko se silmässä ?

Vierailija
5/19 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

G = Gravitaatio

Vierailija
6/19 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on F.

Vierailija
7/19 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin oli sitten vain lopulta juutalaisten metkuja

https://en.wikipedia.org/wiki/Ernst_Gr%C3%A4fenberg

Vierailija
8/19 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikyselyt seksipalstalle, kiitos!

https://www.vauva.fi/keskustelu/alue/seksi

Vierailija
9/19 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-piste on paras ja sehän sijaitsee ulkosynnyttimissä = klitoriksen kärki, mutta G on vaikeammin tulkittava. G on varmaankin klitoriksen hermotuksen tyviosaa vaginan sisällä.

Jotkut kohdat tuntuvat paremmilta kuin toiset. Navan eli myös klitoriksen puoleinen osa vaginan seinää, siitä eniten alueelta, joka on  3-4 cm sisään on herkempää.  Kodunkaulani on myös herkkä ja siihen riittää yltämään, mutta ei joudu vielä varomaan satuttamista,  miehen 12-13 cm ulottuvuudella.

Vierailija
10/19 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole. Tai ainakaan en ole löytänyt sitä ikinä, vaikka olen yrittänyt etsiä :D Siellä alueella missä sen pitäisi löytyä, ei ole minkäänlaista tuntoa. 

N35 

Vierailija
11/19 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

G-piste tai ei, mutta saan orgasmin hieromalla käyräpäisellä dildolla vaginan yläreunaa.

Ensimmäinen poikaystävä, joskus muinoin teki tutkimusmatkaa minuun(ihan vain sormin) ja löysi minusta paikan jota hieromalla sain orgasmin, ilman klitorisstimulaatiota siis.

Ja en saa siis sitä muutoin kuin juuri kuvatulla dildolla(yksin) tai suuseksillä tai sooloillen ominsormin

Vierailija
12/19 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G-piste tai ei, mutta saan orgasmin hieromalla käyräpäisellä dildolla vaginan yläreunaa.

Ensimmäinen poikaystävä, joskus muinoin teki tutkimusmatkaa minuun(ihan vain sormin) ja löysi minusta paikan jota hieromalla sain orgasmin, ilman klitorisstimulaatiota siis.

Ja en saa siis sitä muutoin kuin juuri kuvatulla dildolla(yksin) tai suuseksillä tai sooloillen ominsormin

Jep. Käyrä, muodoltaan kuin pieni banaani, on paras.

Vierailija
13/19 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole. Tai ainakaan en ole löytänyt sitä ikinä, vaikka olen yrittänyt etsiä :D Siellä alueella missä sen pitäisi löytyä, ei ole minkäänlaista tuntoa. 

N35 

Täällä ei hyväksytä tuollaista vastausta.

Oikea vastaus olisi: kun vaan saan kalun sisään, alan kiljumaan nautinnosta ja saankin heti ilman minkäänlaista muuta virittelyä.

Varsinkaan klitorikseen ei saa koskea, se pilaa kaiken!

Vierailija
14/19 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla ilmeisesti on ja toisille ei. Tai sitten kaikilla on kun sen vain löytää.

Sormettanut vaimolla satoja orgasmeja g-pisteestä. Ekoja kertoja varmaan 80-luvulla kun tuskin tiesin g-pisteen olemassa olosta. Mutta löytyi kokeilemalla mikä vaikuttaa.  Vaimoni ei ole saanut koskaan pelkällä klitoriksen nuolemisella, vaan aina on tarvittu sormetusta pillussa ja useimmiten g-pisteessä.  Pelkällä klitoriksen sormetukselle ei ole koskaan ollut edes lähellä orgasmia. Sitä käytetty lähinnä siinä vaiheessa aivan alussa kun pilluun ei ole vielä voinut työntää edes yhtä sormea.  Nuorempana sai hyvän  klitoriksen nuolemisen ja sormettamisen jälkeen yhdynnässä orgasmeja. Ilman edellisiä ei olisi saanut pelkällä yhdynnällä.  Tai no, oli sellaisiakin vuosia, varsinkin yhden synnytyksen jälkeen, jolloin ei saanut laittaa sormia sisään. Nuolemista ja  melko nopeasti yhdyntää, jossa sitten taas sai tavallista helpommin.  Minun kokemukseni mukaan naisen halut ja tyydyttämisen tavat ja tarpeet muuttuvat koko ajan vuosien mittaan. Mikään ei ole pysyvää, joten miehen pitää olla hereillä. 

Vierailija
15/19 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla ilmeisesti on ja toisille ei. Tai sitten kaikilla on kun sen vain löytää.

Sormettanut vaimolla satoja orgasmeja g-pisteestä. Ekoja kertoja varmaan 80-luvulla kun tuskin tiesin g-pisteen olemassa olosta. Mutta löytyi kokeilemalla mikä vaikuttaa.  Vaimoni ei ole saanut koskaan pelkällä klitoriksen nuolemisella, vaan aina on tarvittu sormetusta pillussa ja useimmiten g-pisteessä.  Pelkällä klitoriksen sormetukselle ei ole koskaan ollut edes lähellä orgasmia. Sitä käytetty lähinnä siinä vaiheessa aivan alussa kun pilluun ei ole vielä voinut työntää edes yhtä sormea.  Nuorempana sai hyvän  klitoriksen nuolemisen ja sormettamisen jälkeen yhdynnässä orgasmeja. Ilman edellisiä ei olisi saanut pelkällä yhdynnällä.  Tai no, oli sellaisiakin vuosia, varsinkin yhden synnytyksen jälkeen, jolloin ei saanut laittaa sormia sisään. Nuolemista ja  melko nopeasti yhdyntää, jossa sitten taas sai tavallista helpommin.  Minun kokemukseni mukaan naisen halut ja tyydyttämisen tavat ja tarpeet muuttuvat koko ajan vuosien mittaan. Mikään ei ole pysyvää, joten miehen pitää olla hereillä. 

Onko tämä teksti sulla jossain copypaste-jemmassa, vai joka kertako näpyttelet ihan alusta uudelleen?

Vierailija
16/19 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä teksti sulla jossain copypaste-jemmassa, vai joka kertako näpyttelet ihan alusta uudelleen?

Miksen naputtelisi. Ei tarvitse keksiä mitään tarinoita, kun vain kirjoittaa kuten asiat on.  Klitoriksen hieromiskommetti oli vain KH:ta varten.  Mutta faktaa sekin.

Vierailija
17/19 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35 

Täällä ei hyväksytä tuollaista vastausta.

Oikea vastaus olisi: kun vaan saan kalun sisään, alan kiljumaan nautinnosta ja saankin heti ilman minkäänlaista muuta virittelyä.

Varsinkaan klitorikseen ei saa koskea, se pilaa kaiken!

Ootpa lapsellinen

Vierailija
18/19 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä väliä, onko sitä virallisesti vai ei? Jos se ns. toimii, eikö se riitä 8)

Vierailija
19/19 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mies löysi sen ja neuvoi minullekin. Kun keskisormen pistää sisään toista niveltä myöten ja taivuttaa napaa kohden, siellä tuntuu, kun olen kiihottunut, sellainen noin euron lantin kokoinen kovempi alue, joka on karhea, kuin kananlihalla. Se on ympäristöään herkempi kosketukselle. Penis on usein liian pehmeä, mutta käyrä silikonisauvan pää on sopiva sormen lisäksi. Vibra on minulla liian voimakas. Uskon, että se on joku osa klitoriksesta. Klitorishan ympäröi emätintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän