Mihin maahan muutamisesta haaveilet, edes vähäkis aikaa?
Tuli mieleen tosta aina sataa -keskustelusta...Mä haaveilen et voisin muuttaa Kreikkaan vaikka puoleksi vuodeksi, samoin Thaimaassa voisin asustella ainakin yhden talven. Jotain töitäkin voisin tehdä, ja perheen ottaisin tietysti mukaan...
Kommentit (13)
Ei ole ihme et Suomessa on niin paljon juoppoja jne ja muita ihme tyyppejä, täällähän normaalikin ihminen masentuu jatkuvasta pimeydestä ja sateesta (Joo, muutama kiva päivä välissä, joista pitäis äkkiäheti ottaa kaikki irti...)
Mä voisin lähteä vaikka New Yorkiin muutamaksi kuukaudeksi, ja talven tullessa jatkaa siitä Floridaan nauttimaan valosta ja lämmöstä...
En ole tosin varma, sopeutuisinko enää... Luulen, että äkkiä tulis ikävä takaisin, mutta haaveilepahan kuitenkin aina välillä :)
sitähän on aina kehuttu yhdeksi maailman parhaaksi paikaksi asua
Suomeen palaaminen on paaaaaljon vaikeampaa kuin täältä lähteminen... kaukaa tää maa alkaa näyttää Onnelalta, mitä tää maa ei todellakaan ole! Ei silti, arki tulee vastaan joka maassa, mutta sitä arkea olis paljon kivempi elää jossain missä on valoisampaa ja lämpimämpää kuin täällä...
Olisi ihanaa palata Suomeen. Mies on luvannut etta elakkeella sitten mutta en tieda voinko odottaa niin kauan. Haaveilen jo joulusta kun taas menemme Suomeen.
siellä voisin viihtyä vuoden, ehkä kauemminkin. Tokaksi haluaisin asutella noin puoli vuotta Italiassa ja petrata italiankielen taitoani.
Sitten kolmas maa olisi Libanon, sillä ehdolla että siellä olisi rauhallista. Kävin maassa vuosia sitten ja se vei kyllä sydämeni... kauniit maisemat, mukavat ihmiset ja hyvä ruoka. Maassa voisi asustella talven yli, kesällä siellä on liian kuuma.
n 6 vuotta sitten hankki asunnon Suomesta, ja viettää noin puolet ajastaan Suomessa. Mies on jäämässä eläkkeelle, ja lapset asuu kotimaassaan. Yllättävän hyvin kuulemma on sopeutunut taas Suomeen, aikovat jatkossakin viettää noin puolet ajasta Suomessa ja tosen puolen miehen kotimaassa.
mä rakastan Tukholmaa, olisi ihana asua siellä
Ei ole ihme et Suomessa on niin paljon juoppoja jne ja muita ihme tyyppejä, täällähän normaalikin ihminen masentuu jatkuvasta pimeydestä ja sateesta (Joo, muutama kiva päivä välissä, joista pitäis äkkiäheti ottaa kaikki irti...)
Mä voisin lähteä vaikka New Yorkiin muutamaksi kuukaudeksi, ja talven tullessa jatkaa siitä Floridaan nauttimaan valosta ja lämmöstä...
T: sadekeskustelun ap
kanssa autiollesaarelle vuodeksi ilman kelloa.
Haluaisin asua ainakin jonkun aikaa Irlannissa, ja sateen suhteenhan se on kuin hyppäis ojasta allikkoon:-)