Miksi mies ei noteeraa mua enää ollenkaan työpäivän aikana?
Miesystäväni laitteli aina ennen pitkin työpäivää tekstareita/meilejä mulle ja joskus jopa soitti. Nyt ei mitään. Jos laitan jonkun tekstarin/meilin, jossa vaikka kysyn jotain, niin ei vastaa siihen, ennen kuin illalla. Tiedän, että hänellä on kiirettä töissä, niin on minullakin, mutta ei kai nyt yhden viestin kirjoittaminen niin hirveän kauan kestä, ettei sitä voisi tehdä. Varsinkin kun vastailee työtekstareihin/meileihin jatkuvasti ja istuu lähes työkseen puhelimessa.
Ei myöskään juttele enää tunteistaan jne. Ennen kertoi joka päivä rakastavansa mua. Nyt hyvin satunnaisesti tai silloin, jos on ollut esim. riitaa.
Kommentit (4)
Kuitenkin tulee joka päivä töitten jälkeen mun luo ja puhuu paljon yhteenmuuttamisesta, joten ehkä tässä ei nyt vielä mistään vakavasta kiinnostuksen lopahtamisesta oo kyse..
ap
Yritä hyödyntää loma-aikoja romantiikan virittämiseen.
Kun mulla on lapsikin edellisestä suhteesta, niin muutti tän uuden suhteen aika pian arkiseksi... Mutta se nyt oli arvattavissa jo etukäteenkin.
ap
Meillä on ainakin mun miehen kanssa kausittaista tuo yhteydenpito. Välillä laitellaan paljonkin tekstareita/meilejä pitkin päivää ja sitten taas on hiljaisempaa. Sen tiedän ettei kiinnostus ole lopahtanut kuitenkaan ;)