Kuvaile vaatekappale, jonka olet ostanut mutta et ole kertaakaan käyttänyt
Minulla ohut villakangastakki. Sitä ei voi Suomessa käyttää milloinkaan.
Entä teillä?
Kommentit (7)
Valkoinen kauluspaita.
Ostin joskus varalle virallisempia tilaisuuksia varten. Ikinä en ole käyttänyt kun en muutenkaan oikeastaan valkoista väriä käytä ja tuollainen peruskauluspaita on omaan tyyliin täysin sopimaton ja pliisu vaatekappale muutenkin.
Kaksi neuletakkia. Toinen pohjepituinen, viininpunainen, toinen napiton peppuun ylttävä. Aprikoosin värinen.
Käärmeennahkaa jäljittelevä haalari , olisiko biletykseen vai perunannostoon, en ole varma. On merkkitavaraa , maksoi paljon mutta oli alessa. Ehkä joskus naamiaisiin?
Ohut villakangastakki menisi just nyt? Kylmemmälläkin voi laittaa paksun villatakin sen alle.
Minulla pyörii kaapissa pitsinen neuletakki. En ole keksinyt sen alle mitään sopivaa ja toisekseen se saa minut näyttämään liian laihalta.
Monen sadan euron tanssiaismekko korsettiyläosalla
Ihana Twiggy-tyylinen mekko joka oli jo ostaessani sen tosi nafti ja liian lyhythelmainen, mutta jonka toiveikkaasti ajattelin sopivan minulle täydellisesti kunhan vain pudottaisin muutaman kilon, mikä sujuisi taatusti tuosta noin vaan. Mekko on edelleen käyttämättömänä kaapissa kaksi vuotta myöhemmin.