Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyvätuloinen, akateeminen, johtohomissa - ja ostan vaatteet Prisma, H&M ja Lager157 akselilta

Vierailija
06.10.2022 |

Minulla on hypoteesi että lapsuuden perheen sosioasema periytyy, siis ei tulomielessä (olen hyvätuloinen ja tienaan reilusti enemmän kuin vanhempani yhteensä) mutta siten että aikuisena ei osaa toimia erilailla. Eli jos lapsena tottui siihen että pihistellään ja etsitään tarjouksia, sitä tekee ehkä aikuisenakin.

Onkohan hypoteesini totta vai tarua?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen ja panostan ekologisuuteen ja eettisyyteen. Ostan vain tarpeeseen ja käytän vaatteet ja kengät loppuun asti. Pyrin ostamaan mahdollisimman paljon pellavaa ja luomupuuvillaa ja vaatteita, jotka on ommeltu EU-maissa. Villaa en voi kokonaan välttää ja nahkaa on kengissä mutta ei missään muualla. Turkista ei missään, ei edes tekoturkista.

Pellavavaatteita ostan Baltian maista, yleensä ne on siellä myös valmistettu. Jonkin verran tilaan vaatteita Gudrun Sjödeniltä. En käytä koruja, silmälaseja on pakko käyttää, ne ovat Kalevala korun tuotantoa.

Vanhempani ostivat vaatteita kotipaikkakuntansa vaatekaupasta, joka ei silloin kuulunut mihinkään ketjuun, ehkä myös marketista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme