Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi en löydä kumppania

Vierailija
06.10.2022 |

Olen 42 vuotias hoikka ja huoliteltu nainen. Ammattikorkeakoulututkinto ja hyväpalkkainen työ. Ulkonäöltäni vähintään Ok, usein on kehuttu nätiksi. Lapsia on, mutta ne on isoja, eikä enää ns. Ole haitoiksi. Olen mukava ja työpaikallani esimerkiksi hyvin keskeinen ja tykätty tyyppi. Kumppania Olen etsinyt pari vuotta, eikä käy flaksi.

Mitä multa puuttuu? Mitä voisin kehittää?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet nelikymppiset miehet etsii epätoivoisesti vielä paljon itseään nuorempaa lapsetonta naista, koska ovat jättäneet perheen perustamisen viimetinkaan kuka mistäkin syystä.

Minkä ikäistä miestä etsit? Haittaako jos miehellä pieniä lapsia?

Max 52 ja kyllä pienet lapset haittaisi. En myöskään halua mitään uusperhekuvioita. Haluaisin suhteen missä voitais matkustella yhdessä ja käydä vaikka salilla tai lenkillä iltaisin arkisin ja toki läheisyyttä. Toki karsastan myös lapsettomia miehiä, juurikin tuon heidän mahdollisen lapsitoiveen vuoksi, useat 40+ miehet tosiaan haaveilevat vielä perheestä.

Ap

Vaikeaa on, jos karsastaa sekä lapsellisia että lapsettomia miehiä. Aikuisella miehellä on jo elämää takana, siitä ei pääse mihinkään.

Mä olen 38v, normaalipainoinen, urheilullinen, hyvätuloinen ja yleensä työpaikalla suosittu ja on pitkä aikaisia ystävyyssuhteita jne., mutta tajusin aika pian tinderissä, että pariutuminen on todella hankalaa. Mullakin on lapsia ja siis eronnut. Hetken jaksoin olla tinderissä, mutta poistuin sieltä, kun tajusin, etten kiinnostu oikein kenestäkään.

Eronneisiin isiin suhtaudun todella epäluuloisesti, koska exäni (huolimatta vastuullisesta työstä ja vastuullisuudesta muussa elämässä) sluibasi kyllä ihan tosi pahasti vastuusta lastensa suhteen. Tältä pohjalta en ollenkaan arvosta mitään viikonloppuisiä.

En myöskään halua lisää lapsia, joten nämä mattimyöhäiset, ketkä lähinnä etsii kohtua ja toimivia munasarjoja, ei yhtään kiinnosta. Taas sinkkumiehet, keillä ei ole lapsia, eivätkä sellaisia halua, eivät todennäköisemmin juurikaan pidä lapsista, ja kun mulla niitä on, niin sekään ei oikein toimi.

Onneksi on lapset ja ystävät ja vaativa työ, niin eipä tässä paljoa ehdi miestä kaipaillakaan.

Ei kelpaa miehet joilla on lapsia eikä kelpaa miehet joilla ei ole lapsia. Aika vaikealta yhtälöltä kuulostaa. Löytyisiköhän tuolta kolmannen sukupuolen luokasta yhtään sopivaa?

Haha, kyllä mä olen ihan hetero ja kiinnostun ihan miehisistä miehistä. Eikä tilanne ole mitenkään hankala, kun ihminen voi ihan hyvin elää ilman parisuhdettakin. Toki ihana mies olisi ihana, muttei pakollinen.

t. se, kelle vastasit

Vierailija
62/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakaan en edes kovin menestyneitä naisia yritä edes, koska olen itse ihan normi keskituloinen=persaukinen. Oletan, että menestyjät etsii toista menestyjää.

Olen ihan tavallista naista etsinyt, mutta minusta ei kiinnostu kuin jollain tavalla epävakaat persoonat.

Erosin pitkästä liitosta 5v sitten ja mitään muuta ei ole tarjolla kuin irtosuhteita.

M40

Itse oon normituloinen ja mies hyvinki pienituloinen. Kummallakaan ei ole elämänhallintaongelmia tai rahankateutta kuitenkaan niin mieluusti vaihdan rahaa ja statusta romanttisuuteen ja tunneälyyn.

On niitä ihan tavallisia naisiakin, voi kestää vain hetki löytää.

On varmasti en sitä epäile, ne vaan etsii erilaista miestä.

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet nelikymppiset miehet etsii epätoivoisesti vielä paljon itseään nuorempaa lapsetonta naista, koska ovat jättäneet perheen perustamisen viimetinkaan kuka mistäkin syystä.

Minkä ikäistä miestä etsit? Haittaako jos miehellä pieniä lapsia?

Max 52 ja kyllä pienet lapset haittaisi. En myöskään halua mitään uusperhekuvioita. Haluaisin suhteen missä voitais matkustella yhdessä ja käydä vaikka salilla tai lenkillä iltaisin arkisin ja toki läheisyyttä. Toki karsastan myös lapsettomia miehiä, juurikin tuon heidän mahdollisen lapsitoiveen vuoksi, useat 40+ miehet tosiaan haaveilevat vielä perheestä.

Ap

Vaikeaa on, jos karsastaa sekä lapsellisia että lapsettomia miehiä. Aikuisella miehellä on jo elämää takana, siitä ei pääse mihinkään.

Mä olen 38v, normaalipainoinen, urheilullinen, hyvätuloinen ja yleensä työpaikalla suosittu ja on pitkä aikaisia ystävyyssuhteita jne., mutta tajusin aika pian tinderissä, että pariutuminen on todella hankalaa. Mullakin on lapsia ja siis eronnut. Hetken jaksoin olla tinderissä, mutta poistuin sieltä, kun tajusin, etten kiinnostu oikein kenestäkään.

Eronneisiin isiin suhtaudun todella epäluuloisesti, koska exäni (huolimatta vastuullisesta työstä ja vastuullisuudesta muussa elämässä) sluibasi kyllä ihan tosi pahasti vastuusta lastensa suhteen. Tältä pohjalta en ollenkaan arvosta mitään viikonloppuisiä.

En myöskään halua lisää lapsia, joten nämä mattimyöhäiset, ketkä lähinnä etsii kohtua ja toimivia munasarjoja, ei yhtään kiinnosta. Taas sinkkumiehet, keillä ei ole lapsia, eivätkä sellaisia halua, eivät todennäköisemmin juurikaan pidä lapsista, ja kun mulla niitä on, niin sekään ei oikein toimi.

Onneksi on lapset ja ystävät ja vaativa työ, niin eipä tässä paljoa ehdi miestä kaipaillakaan.

Ei kelpaa miehet joilla on lapsia eikä kelpaa miehet joilla ei ole lapsia. Aika vaikealta yhtälöltä kuulostaa. Löytyisiköhän tuolta kolmannen sukupuolen luokasta yhtään sopivaa?

Mikä tässä nyt kuumentaa kun tätä on jo useamman kerran purevasti kommentoitu? En halua miestä jolla lapset vielä PIENIÄ. Lapseton mies mietityttää mahdollisen vauvakuumeen vuoksi.

Ap

Vierailija
64/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakaan en edes kovin menestyneitä naisia yritä edes, koska olen itse ihan normi keskituloinen=persaukinen. Oletan, että menestyjät etsii toista menestyjää.

Olen ihan tavallista naista etsinyt, mutta minusta ei kiinnostu kuin jollain tavalla epävakaat persoonat.

Erosin pitkästä liitosta 5v sitten ja mitään muuta ei ole tarjolla kuin irtosuhteita.

M40

Hyvätuloisena (br vuosiansiot n. 100keur) sinkkunaisena en vaan tajua tätä. Mä tienaan itse ihan riittävästi hyvään elämään, eli en kaipaa miehen rahoja. Toki olen vähän suorituskeskeinen, mutta menestystäkin on monenlaista. Esimerkiksi joku voi olla huippuasiantuntija jollain alalla tai yhteiskunnallisesti merkittävässä kutsumusammatissa, vaikka palkka onkin pieni. Minulle riittäisi se, että mies itse tykkää siitä, mitä tekee, ja on itsetunto kunnossa. Ei se palkasta jää kiinni.

Vierailija
65/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetty nainen. kuka mies haluaisi toisen miehen lasten elättäjäksi

Vierailija
66/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Hyvätuloisena (br vuosiansiot n. 100keur) sinkkunaisena en vaan tajua tätä. Mä tienaan itse ihan riittävästi hyvään elämään, eli en kaipaa miehen rahoja. Toki olen vähän suorituskeskeinen, mutta menestystäkin on monenlaista. Esimerkiksi joku voi olla huippuasiantuntija jollain alalla tai yhteiskunnallisesti merkittävässä kutsumusammatissa, vaikka palkka onkin pieni. Minulle riittäisi se, että mies itse tykkää siitä, mitä tekee, ja on itsetunto kunnossa. Ei se palkasta jää kiinni.

Yleensä näissä tulee ongelmaksi kulutustottumukset. Rikkaat tykkää matkustella ja käydä kalliissa ravintoloissa sun muissa. Minulla ei ainakaan ole varaa sellaiseen elämään.

M40

Vierailija
67/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on yh. eli sillä oli jo mies. jopa niin hyvä mies, että ap päätti lisääntyä sen kanssa. silti ap ei kyennyt parisuhteeseen ja nyt pitäisi saada uusi mies elättämään lapsia. ei kuulosta kovin houkuttelevalta.

Vierailija
68/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Yleensä näissä tulee ongelmaksi kulutustottumukset. Rikkaat tykkää matkustella ja käydä kalliissa ravintoloissa sun muissa. Minulla ei ainakaan ole varaa sellaiseen elämään.

M40

Tämäkin totta. Itse en haluaisi miestä jonka kanssa en voisi matkustella

Ap

Vierailija
69/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://youtu.be/kqUj5Lo7Yag                 

Vierailija
70/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap on yh. eli sillä oli jo mies. jopa niin hyvä mies, että ap päätti lisääntyä sen kanssa. silti ap ei kyennyt parisuhteeseen ja nyt pitäisi saada uusi mies elättämään lapsia. ei kuulosta kovin houkuttelevalta.

Hoh hoitakaa, ekkö muuta keksinyt

Ap

Vierailija
71/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat ikisinkut on tylsiä, vakavia, huumorintajuttomia tosikkoja. Hyvä kroppa ja kauniit kasvot ei auta.

Vierailija
72/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sä olet oikeasti vaan ruma tai/ja läski mutta et vaan myönnä sitä itsellesi. Kuvasi pitäisi nähdä.

Vierailija
73/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

M40

No joo, myönnetään, matkustelen (ja mieluusti tekisin sitä myös miehen kanssa) ja syön ravintoloissa jonkin verran jne. Vuorokaudessa on kuitenkin minullakin vain 24h, ja hyvät tulot harvemmin tulee kovin pienellä työpanoksella ja kun mulla on lapsiakin ja jos urheillakin meinaan, niin en mä nyt joka päivä ravintolaan ehdi. Koska eletään Suomessa, niin mun parhaissa yhtävissä (lapsuuden ystävissä, joiden kanssa edelleen olen läheinen) on myös pienituloisia ja reissaan ja vietän aikaa heidänkin kanssaan. En siis todellakaan oleta, että kaikilla olisi samaan tapaan käyttää rahaa kuin itselläni. Pystyn myös pienen budjetin reissuihin ja nautin niistäkin. Mulla on eri kaverit luxusmatkoihin ja budjettimatkoihin. Molemmat on huippuja ja hyvä seura on hyvää silloinkin, vaikkei puitteet maksakaan paljoa.

Jos olisin parisuhteessa, ei mua aidosti haittaisi maksaa miehenkin ruuat ravintolassa. Eihän hyvätuloisia miehiäkään haittaa maksaa enemmän, jos heidän naisensa on pienempituloisia, joten mikä ihmeen juttu, että oletetaan, että parempituloista naista haittaisi?

Vierailija
74/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntemat ikisinkut on tylsiä, vakavia, huumorintajuttomia tosikkoja. Hyvä kroppa ja kauniit kasvot ei auta.

Öö, ap on ollut sinkkuna pari vuotta, hänellä on lapsiakin, että varmasti pitkä parisuhde takana. Ei ihan uppoa ikisinkku-kategoriaan.

Vierailija
75/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö miesten harrastutkissa?

Metsästys?

Golf?

Kysytkö miehiltä neuvoja salilla?

Miten ylipäätään oot etsinyt?

Istunut kotona?

Noita harrastuksia aina tarjotaan ratkaisuksi mutta musta on aika säälittävää lähteä harrastamaan jotain mikä ei muuten yhtään nappaa ihan vaan siksi että löytäisi miehen. Jos ei tykkää ampua eläimiä, miksi muuten ihmeessä haluaisi miehen joka tykkää siitä?

Vierailija
76/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tuon joka ketjuun postatun videon takana on, mutta tuo on hyvä esimerkki siitä miten in cele ille joka puolella hivutetaan täysin epärealistista naiskuvaa. Kaiken huippu oli juuri ujompia miehiä varten tehty deittailuopas, jonka kuvitus oli kuin suoraan Bond-elokuvasta. Ihan kirjaimellisesti. Öky-yökerho ja cocktailit ja jumalattoman kauniit jänskätytöt kultaisessa iltapuvussa. Miksi aina näin? Kun olisi pitänyt kuvittaa realistilla vaatteilla jotka voi laittaa päälle sinne kahvitreffeille abc:lle. Puhumattakaan realistisen näköisistä naisista.

Vierailija
77/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se joka vastaan tulee tai ole hiljaa nirsoilija. Niin meille miehillekkin sanotaan

Vierailija
78/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tuon joka ketjuun postatun videon takana on, mutta tuo on hyvä esimerkki siitä miten in cele ille joka puolella hivutetaan täysin epärealistista naiskuvaa. Kaiken huippu oli juuri ujompia miehiä varten tehty deittailuopas, jonka kuvitus oli kuin suoraan Bond-elokuvasta. Ihan kirjaimellisesti. Öky-yökerho ja cocktailit ja jumalattoman kauniit jänskätytöt kultaisessa iltapuvussa. Miksi aina näin? Kun olisi pitänyt kuvittaa realistilla vaatteilla jotka voi laittaa päälle sinne kahvitreffeille abc:lle. Puhumattakaan realistisen näköisistä naisista.

En tiedä miksi sait alapeukun. Tottahan sinä puhut. Suomessa harvemmin mennään treffeille iltapuvussa. Pienemmillä paikkakunnilla ABC lienee todennäköisin treffipaikka ja isommillakin paikkakunnilla useammin treffit sovitaan kävelylle kuin michelin-ravintolaan.

Vierailija
79/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi sait alapeukun. Tottahan sinä puhut. Suomessa harvemmin mennään treffeille iltapuvussa. Pienemmillä paikkakunnilla ABC lienee todennäköisin treffipaikka ja isommillakin paikkakunnilla useammin treffit sovitaan kävelylle kuin michelin-ravintolaan.

Olen melko varma siitä, että näitä miehiä repisi takaisin muiden joukkoon maata kiertävältä radalta se, että heille suunnatussa materiaalissa olisi oikeasti realistisen näköisiä ihmisiä. Tavallisen ihmisen takia ei välttämättä katkeruus lähtisi yhtä automaattisille ja pitkäkestoisille kierroksille. Mut ei, aina ne samat top 1% naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan