Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi en löydä kumppania

Vierailija
06.10.2022 |

Olen 42 vuotias hoikka ja huoliteltu nainen. Ammattikorkeakoulututkinto ja hyväpalkkainen työ. Ulkonäöltäni vähintään Ok, usein on kehuttu nätiksi. Lapsia on, mutta ne on isoja, eikä enää ns. Ole haitoiksi. Olen mukava ja työpaikallani esimerkiksi hyvin keskeinen ja tykätty tyyppi. Kumppania Olen etsinyt pari vuotta, eikä käy flaksi.

Mitä multa puuttuu? Mitä voisin kehittää?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ap:sta voi nähdä kuvaa, niin on mahdotonta sanoa syytä. Jos ulkonäkö todella on enemmän, kuin ok, niin kumppanin löytymisessä ei pitäisi olla mitään ongelmaa.

Vierailija
22/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet nelikymppiset miehet etsii epätoivoisesti vielä paljon itseään nuorempaa lapsetonta naista, koska ovat jättäneet perheen perustamisen viimetinkaan kuka mistäkin syystä.

Minkä ikäistä miestä etsit? Haittaako jos miehellä pieniä lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian vanha ja sinulla on lapsia.

Vierailija
24/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet nelikymppiset miehet etsii epätoivoisesti vielä paljon itseään nuorempaa lapsetonta naista, koska ovat jättäneet perheen perustamisen viimetinkaan kuka mistäkin syystä.

En ole ap, mutta niin ikään yli 40-vuotias nainen. Silloin kun kuviossa on lapsia, on myös aika olennainen kysymys, miten suhtautuu mahdolliseen uusperheeseen. Esim. itselläni on yksi suhde kariutunut siksi, että minä en halunnut perustaa uusperhettä ja muuttaa yhteen (mies olisi halunnut). Ja omaa suhtautumista uusperheeseen kun ei oikein voi muuttaa. Itselläni on myös lapsia, eivätkä kumppaninkaan lapset olisi ongelma, mutta itse en missään tapauksessa halua muuttaa yhteen. Nyt tapailen ikäistäni lapsetonta miestä, ja toisaalta mietityttää sekin, että jos tämä juttu kestää, se tarkoittaa väistämättä sitä, että mies jäisi lapsettomaksi. En tiedä onko sekään reilua. Näihin liittyy niin paljon kysymyksiä, ja monen asian on matchattava oikeasti, että suhde voi edetä ja onnistua - ei aina ole kyse niin simppeleistä asioista kuin "onko ok jos toisella on lapsia" tms.

Vierailija
25/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Max 52 ja kyllä pienet lapset haittaisi. En myöskään halua mitään uusperhekuvioita. Haluaisin suhteen missä voitais matkustella yhdessä ja käydä vaikka salilla tai lenkillä iltaisin arkisin ja toki läheisyyttä. Toki karsastan myös lapsettomia miehiä, juurikin tuon heidän mahdollisen lapsitoiveen vuoksi, useat 40+ miehet tosiaan haaveilevat vielä perheestä.

Ap

Vierailija
26/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni kaunis nainen on yksin ja samaan aikaan kaiken maailman syöttöporsaat kulkevat tuolla kumppanin kanssa.

Monella syöttöporsaalla persoona sisältää muutakin kun ikuisen nuoruuden tavoittelun.

Vierailija
27/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ja missä olet yrittänyt etsiä kumppania? Oletko tehnyt aloitteita?

Vihje: jos teet aloitteen, tee täysin selväksi, millä mielellä olet liikkeellä, mutta älä ole päällekäypä. Hyvä avausrepliikki on " Anteeksi... Minua vähän ujostuttaa sanoa tätä, mutta haluaisin tutustua sinuun."

Minua vähän ujostuttaa sanoa tätä? 😂 Entä jos vain sanoisi, että vaikutat tosi kiinnostavalta, olisi kiva tutustua paremmin. Pitääkö olla kuin joku herkkä ja ujo mimosankukka?

Vierailija
28/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei jostain tietystä paikasta tai tietyltä foorumilta löydy, kannattaa katsella jostain muualta.

Vierailija
29/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Max 52 ja kyllä pienet lapset haittaisi. En myöskään halua mitään uusperhekuvioita. Haluaisin suhteen missä voitais matkustella yhdessä ja käydä vaikka salilla tai lenkillä iltaisin arkisin ja toki läheisyyttä. Toki karsastan myös lapsettomia miehiä, juurikin tuon heidän mahdollisen lapsitoiveen vuoksi, useat 40+ miehet tosiaan haaveilevat vielä perheestä.

Ap

Vaikeaa on, jos karsastaa sekä lapsellisia että lapsettomia miehiä. Aikuisella miehellä on jo elämää takana, siitä ei pääse mihinkään.

Vierailija
30/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian nirso.

Vierailija
31/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet on jo ollutta ja mennyttä, nyt on seksisuhteet se juttu.

Fossiilit eivät tahdo vain tätä tajuta.

Vierailija
32/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amk-tutkinto vähän tökkii. Et kai ole vieläpä tradenomi? En oikein keksi muuta vikaa.

Vierailija
33/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaikeaa on, jos karsastaa sekä lapsellisia että lapsettomia miehiä. Aikuisella miehellä on jo elämää takana, siitä ei pääse mihinkään.

No kai niitä on sellaisiakin miehiä jolla lapset on jo isoja

Ap

Vierailija
34/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amk-tutkinto vähän tökkii. Et kai ole vieläpä tradenomi? En oikein keksi muuta vikaa.

No siitäkö se onkin kiinni!!

Vierailija
35/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt vaan niin että pitää olla jotain kiinnostavaa. Jollekin se kiinnostus on ulkonäkö, jollekin luonne, jollekin yhteinen ajattelutapa, yms.

AP ei ole joko kohdannut sitä oikeaa ihmistä, tai ja jos sen riman on asettanut kovin korkealle ja itse on vielä hieman sisäänpäin kääntynyt ja aloitteeton, niin eipä sitä kannata turhia edes odotella.

Itse olen samanlainen, miespuolinen.

Oman riman olen asettanut oikean luonteeseen, yleiseen elämänhallintaan ja sopivaan elämänkatsomukseen jotka sopii minulle. Ei niinkään ne mahdolliset lapset, koulutus, tms ole ollut esteenä.

Vierailija
36/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteerisi miehelle hipovat pilviä. Mutta syytä naisen sinkkuuteen ei oikein voi olla.

Vierailija
37/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kunnossa on tussu, tissit ja perse?

Vierailija
38/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä olen 38v, normaalipainoinen, urheilullinen, hyvätuloinen ja yleensä työpaikalla suosittu ja on pitkä aikaisia ystävyyssuhteita jne., mutta tajusin aika pian tinderissä, että pariutuminen on todella hankalaa. Mullakin on lapsia ja siis eronnut. Hetken jaksoin olla tinderissä, mutta poistuin sieltä, kun tajusin, etten kiinnostu oikein kenestäkään.

Eronneisiin isiin suhtaudun todella epäluuloisesti, koska exäni (huolimatta vastuullisesta työstä ja vastuullisuudesta muussa elämässä) sluibasi kyllä ihan tosi pahasti vastuusta lastensa suhteen. Tältä pohjalta en ollenkaan arvosta mitään viikonloppuisiä.

En myöskään halua lisää lapsia, joten nämä mattimyöhäiset, ketkä lähinnä etsii kohtua ja toimivia munasarjoja, ei yhtään kiinnosta. Taas sinkkumiehet, keillä ei ole lapsia, eivätkä sellaisia halua, eivät todennäköisemmin juurikaan pidä lapsista, ja kun mulla niitä on, niin sekään ei oikein toimi.

Onneksi on lapset ja ystävät ja vaativa työ, niin eipä tässä paljoa ehdi miestä kaipaillakaan.

Vierailija
39/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä olen 38v, normaalipainoinen, urheilullinen, hyvätuloinen ja yleensä työpaikalla suosittu ja on pitkä aikaisia ystävyyssuhteita jne., mutta tajusin aika pian tinderissä, että pariutuminen on todella hankalaa. Mullakin on lapsia ja siis eronnut. Hetken jaksoin olla tinderissä, mutta poistuin sieltä, kun tajusin, etten kiinnostu oikein kenestäkään.

Eronneisiin isiin suhtaudun todella epäluuloisesti, koska exäni (huolimatta vastuullisesta työstä ja vastuullisuudesta muussa elämässä) sluibasi kyllä ihan tosi pahasti vastuusta lastensa suhteen. Tältä pohjalta en ollenkaan arvosta mitään viikonloppuisiä.

En myöskään halua lisää lapsia, joten nämä mattimyöhäiset, ketkä lähinnä etsii kohtua ja toimivia munasarjoja, ei yhtään kiinnosta. Taas sinkkumiehet, keillä ei ole lapsia, eivätkä sellaisia halua, eivät todennäköisemmin juurikaan pidä lapsista, ja kun mulla niitä on, niin sekään ei oikein toimi.

Onneksi on lapset ja ystävät ja vaativa työ, niin eipä tässä paljoa ehdi miestä kaipaillakaan.

Eipä tuohon jäänyt enää yhtään vaihtoehtoa. Suosittelen, että mene flown mukana ja jos ihminen herättää tunteita niin siihen vaan kiinni. Kaikki muu kyllä järjestyy.

Vierailija
40/79 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö miesten harrastutkissa?

Metsästys?

Golf?

Kysytkö miehiltä neuvoja salilla?

Miten ylipäätään oot etsinyt?

Istunut kotona?

Tälleen helsinkiläisenä kuulostaa täysin absurdilta ehdotus, että pitäisi etsiä miestä metsästyksen tai golfin parista. Itse löysin miehen taiteilijapiireistä. Siellä on paljon sinkkumiehiä, joista kukaan ei harrasta golfia tai metsästystä.

Mielestäni sinun lause kuulostaa varsin oudolle. Kyllä meidän miehet käy metsästämässä. Jopa Ranskassa asti ammuttu villisikoja.

Golf nyt kuuluu joka kesän harrastuksiin. Yhtä sama kun veneily.

Taiteilijapiirit..

Toki, jos te itseänne haluatte siksi kutsua..

Oh My.. 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän