Vanhemmilta ei kysytä lupaa HPV - rokotteeseen?
Vaan tuikataan automaattisesti näköjään seiskaluokkalaisille.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HPV rokotetta ei kylla missaan nimessa saisi antaa kysymatta vanhemmilta.
Ei lapsi ole sinun omaisuuttasi. Hän päättää itse omasta ruumiistaan ja on onneksi älykkäämpi kuin sinä.
Jos lapsi saa haittoja rokotteesta niin kuka hänet hoitaa?
Koulun terveydenhoitajako? Vai vanhemmat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsi ole sinun omaisuuttasi. Hän päättää itse omasta ruumiistaan ja on onneksi älykkäämpi kuin sinä.
Koulun terveydenhoitajako? Vai vanhemmat?
Pistokohdan kutinaan auttaa hydrokortisoni. Koeta olla vähemmän naurettava tuossa hysteriassasi.
Kuka hoitaa kun rokottamattomalle tyttärelesi rai pojallesi tulee kohtusyöpä tai suusyöpä? Sinäkö ite, ruokasoodalla ja rukouksella?
Eikä! Onneksi omani saivat kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulun terveydenhoitajako? Vai vanhemmat?Pistokohdan kutinaan auttaa hydrokortisoni. Koeta olla vähemmän naurettava tuossa hysteriassasi.
Kuka hoitaa kun rokottamattomalle tyttärelesi rai pojallesi tulee kohtusyöpä tai suusyöpä? Sinäkö ite, ruokasoodalla ja rukouksella?
Sinä sinä... Meinasit jo kirjoittaa sen hopeaveden tuohon viestiisi mutta pinnistit viime tingassa ja sait kirjoitettua ruokasoodan. Ihailtavaa miten paljon oletkaan perehtynyt noihin vaihtoehtohoitoihin. Sua varmaan harmittaa kun sitä puoskarilakia ei saatu aikaiseksi?
Let's eliminate cervical cancer
WHO Regional Office for Europe
Mun mielestä tämä oli surullinen video.
Ei pelkästään sen vuoksi että nainen kuoli vaan siksi että nuo vanhemmat syyttävät itseään siitä että eivät tienneet tällaisen rokotteen olemassa olosta ja kuinka luulevat että tämä rokote olisi pelastanut tyttärensä hengen.
Koska nainen olisi silti voinut sairastua yhtälailla tuohon syöpään vaikka olisi ottanut rokotteen.