Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikuuden menettäminen seksityöläiselle

M28
06.10.2022 |

Enempää selittelemättä tässä tilanteessa ollaan, "mies" ikää 28v, mutta ei ensimmäistäkään seksikokemusta, ei edes suudelmaa, halausta tai kädestäpitoa.
Viimeiset pari viikkoa tämä on alkanut riivaamaan entistä enemmän enkä tiedä enää mitä pitäisi ajatella asiasta.
Olisi suuri halu kokea miltä seksi tuntuu edes kerran tässä riivatussa elämässä.

Yksi konfliktin aihe on, että en tiedä pystyisinkö elämään enää itseni kanssa ostettuani seksiä. Itsetunto muutenkin pohjamudissa ja sitten saisi kantaa merkkiä "kun et muuten saa niin ostamaan joudut". Tuntisin tod. näk. itseni vain vieläkin surkeammaksi.

Toinen konfliktin aihe on että arvostan henkilökohtaisesti rehellisyyttä yli kaiken, itsessä ja muissa ihmisissä. Mahdollista suhdetta ajatellen tuossa näen kaksi ongelmaa:
1.) Joko kerron totuuden, että olen tämän ikäisenä (ja mahdollisesti vanhempana) vieläkin kokematon, joka tuskin innostaa kovin montaa ikähaarukassa olevaa naista.
2.) Valehtelen asiasta ja jätän kertomatta, että seksityöläisen luona käyty ja hänelle menetetty jolloin perustan yhden osan suhteesta valheelle. En minä hittojakaan suhteista tiedä, mutta ei niitä valheelle pidä perustaa jos tulevaisuutta haluaa. Tai sitten kerron että seksityöläisen luona on käyty joka muutamia keskusteluita täällä luettuani ei kauheasti tunnu sekään naisia innostavan.

Jotkut varmasti kysyvät niin deittisovelluksia olen käyttänyt on/off vuosien aikana, 3-4 parin minuutin keskustelua olen saanut aikaiseksi vuosien aikana, treffit ovat kaukainen haave.
Baarit ja harrastukset sun muut, ei vaan tule vastakaikua keneltäkään. Joko on suoraan sanottu että on jo poikaystävä tai olen lähdössä, odotan ystäviä yms.

Mitä tässä nyt pitäisi tehdä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli ensimmäisen kerran tyttöystävä ja ensimmäinen seksikokemus vasta juuri 28-vuotiaana. Kerroin silloin tytölle/naiselle avoimesti, että olin ihan kokematon. Ei se ole mikään häpeä olla kokematon, vaikka kyllä tyttö siitä silloin vähän yllättyi. Ja kyllä oikealle ihmiselle voi avoimesti kertoa. Luulen, että jos ei kokemattomuudesta kerro, sen huomaa kuitenkin. Ja vaikka aloitus oli minullakin niin myöhään, löytyi ekan tyttöystävän jälkeen pian toinen ja sitten kolmas, josta tuli vaimoni, ja nyt meillä on jo lapsiakin. Eli kyllä se myöhäänkin voi alkaa rullaamaan, kun alkuun päästään. Ja nykynäkökulmasta: ei 28 ole vielä hirveän vanha, kuitenkaan.

Minun kokemukseni mukaan uuden kumppanin kanssa on aina alkuun kömpelöä hapuilua, vaikka olisi ennestään jo kokemusta. 

Silloin kokemattomana sinkkuna olin niin arka, että en olisi uskaltanut mennä ostamaan seksiä, mutta nykynäkökulmasta en pitäisi sitä suurena syntinä. Kun kumppani sen jälkeen löytyy, voi sille oikealle varmaan kertoa, että eka kerta oli niinkin myöhään ja seksityöläisen kanssa. Jos kertoo sopivalla tavalla sopivassa tilanteessa sopivalle ihmiselle niin kyllä se on ok. Kumppanille kannattaa avoimesti jutella, kaikesta.

M39

Vierailija
2/21 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi sun on saada pillua kertomalla avoimesti. Naisetkin haluaa olla sun eka. Käytä argumenttia hyödyksesi.  Jonnekin tanssiravintolaan vaan avautumaan yksinäiselle neidille niin ihme on jos et saa pesää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toimisin varmaan tuon ikäisenä niin että jos asia kovasti vaivaa, menisin maksulliselle poikuudenpoistoon enkä puhuisi siitä mitään mahdolliselle tulevalle tyttöystävälle. Miksi pitäisi?

Vierailija
4/21 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa apua seksityötekijälyä, mikäs siinä, niin on moni tehnyt, eikä siitä kylillä huudella. Tulevalle tyttöystävälle ei kannata ensimmäiseksi kertoa, että on käynyt maksullisissa, tunnustelee ja kertoo jos tuntuu siltä tai kertoo jos kysyy. Maailmassa on niin paljon valehtelua, tämä on mitätön asia, varsinkin jos saat siitä nostetta itsetuntoon.

Vierailija
5/21 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli ensimmäisen kerran tyttöystävä ja ensimmäinen seksikokemus vasta juuri 28-vuotiaana. Kerroin silloin tytölle/naiselle avoimesti, että olin ihan kokematon. Ei se ole mikään häpeä olla kokematon, vaikka kyllä tyttö siitä silloin vähän yllättyi. Ja kyllä oikealle ihmiselle voi avoimesti kertoa. Luulen, että jos ei kokemattomuudesta kerro, sen huomaa kuitenkin. Ja vaikka aloitus oli minullakin niin myöhään, löytyi ekan tyttöystävän jälkeen pian toinen ja sitten kolmas, josta tuli vaimoni, ja nyt meillä on jo lapsiakin. Eli kyllä se myöhäänkin voi alkaa rullaamaan, kun alkuun päästään. Ja nykynäkökulmasta: ei 28 ole vielä hirveän vanha, kuitenkaan.

Nätti tarina ja kiva että noin kävi että oli ymmärtäväinen se ensimmäinen.

Vierailija kirjoitti:

Helpompi sun on saada pillua kertomalla avoimesti. Naisetkin haluaa olla sun eka. Käytä argumenttia hyödyksesi.  Jonnekin tanssiravintolaan vaan avautumaan yksinäiselle neidille niin ihme on jos et saa pesää. 

Eikö tuo nyt vaikuta liian epätoivoiselta? Kuka siitä nyt kostuu jos joku tulee valittelemaan neitsyyttään?

Vierailija kirjoitti:

Itse toimisin varmaan tuon ikäisenä niin että jos asia kovasti vaivaa, menisin maksulliselle poikuudenpoistoon enkä puhuisi siitä mitään mahdolliselle tulevalle tyttöystävälle. Miksi pitäisi? 

Vierailija kirjoitti:

Jos saa apua seksityötekijälyä, mikäs siinä, niin on moni tehnyt, eikä siitä kylillä huudella. Tulevalle tyttöystävälle ei kannata ensimmäiseksi kertoa, että on käynyt maksullisissa, tunnustelee ja kertoo jos tuntuu siltä tai kertoo jos kysyy. Maailmassa on niin paljon valehtelua, tämä on mitätön asia, varsinkin jos saat siitä nostetta itsetuntoon. 

Kait tuo kuulostaa järkevimmältä. Pitääkin olla näin rehellinen ja kiltti ihminen että tuntuu kuin maanpetoksen tekisi jos tuommosen jättää omaan tietoonsa ja alkaa kehittelemään valkoisia valheita peittääkseen asian.

Tässähän sitä sitten on pohdittavaa...

Vierailija
6/21 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos tulisit poikuudenpoistoon meille? Mun verevä naisystäväni voisi mielellään hoidella sut ja mä voisin vaikka odotella toisessa huoneessa...

Vierailija
7/21 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että ap on tosiaan kokematon, jos ajattelee, että ei voi valehdella tuollaisesta asiasta. Voi, ja yleensä kannattaakin, ainakin kunnes on tunnustellut, mitä kumppani on mieltä seksityöläisistä. Kukaan ei ole suhteissaan 100% rehellinen ja on naiivia pakottaa itsensä sellaiseen karsinaan, että "kun en vaan voi valehdella tästä." Liika kiltteys on myös turn off.

Vierailija
8/21 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni ei kaikki naiset ole seksityötä vastaan vaikka täältä sellaisen kuvan voi saada.. ne ei vaan julista omaa kantaansa yhtä vahvasti. 

Vierailija
9/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan kaikkia naisia ei haittaa kokemattomuus. Esim itselleni asialla ei olisi väliä. Sen sijaan jos mies olisi käynyt maksulliselle, niin se olisi ehdoton turn off enkä aloittaisi suhdetta sellaisen miehen kanssa. Asiasta ei kannata myöskään valehdella, ainakin itselleni asia on niin tärkeä, että saan sen kyllä selville. Miksi edes haluaisit harrastaa seksiä henkilön kanssa joka ei sitä kanssasi halua oikeasti harrastaa?

Lisäksi se, että on seksuaalisesti tekemisissä jonkun naisen kanssa ei opeta sinua olemaan jonkun toisen naisen kanssa. Naiset ovat erilaisia, esim minkälaisesta yhdynnästä ja suuseksistä pitävät yms yms.

Vierailija
10/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata liikaa olla kateellinen muiden suhteista. Totuus on, että suurin osa suhteista epäonnistuu/päättyy joka tapauksessa.

Ja nyt bro-fistbumb että pääset yli ensinnäkinen tuosta itseä ruoskivasta asenteesta. Oman seksuaalisuuden tarkoitus on loppuviimeksi tuottaa nautintoa vain sulle itselle. Se ei kuulu muille, vaikka rehellisyys on toki suhteen perusta - se ei tarkoita että sun pitäisi koskaan avata omaa elämääsi, mitä olet tehnyt tai seksuaalisuuttasi kenellekään, koskaan, ellet itse niin halua.

On ihan ok käydä alan ammattilaisella - ja oikeasti ammattilaisen valiten (seksiä tarjoava seksuaaliterapeutti esim), olisi ensikokemus myös random-baarisäätöä sata kertaa parempi, usko pois. Alastonsuomen blogiin kirjoitat saman mutta vähän vähemmän negatiivisesti niin sulla on kuule ainakin kymmenen naista/paria auttamassa "ongelman" kanssa välittömästi ;)

Vierailija
11/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakaan kaikkia naisia ei haittaa kokemattomuus. Esim itselleni asialla ei olisi väliä. Sen sijaan jos mies olisi käynyt maksulliselle, niin se olisi ehdoton turn off enkä aloittaisi suhdetta sellaisen miehen kanssa. Asiasta ei kannata myöskään valehdella, ainakin itselleni asia on niin tärkeä, että saan sen kyllä selville. Miksi edes haluaisit harrastaa seksiä henkilön kanssa joka ei sitä kanssasi halua oikeasti harrastaa?

Lisäksi se, että on seksuaalisesti tekemisissä jonkun naisen kanssa ei opeta sinua olemaan jonkun toisen naisen kanssa. Naiset ovat erilaisia, esim minkälaisesta yhdynnästä ja suuseksistä pitävät yms yms.

Täsmälleen samaa mieltä. Kokemattomuus ei haittaa, koska uuden kumppanin kanssa olet aina joka tapauksessa kokematon. Seksityöläisen kanssa oleminen ei tuo mitään opetusta naisen kanssa olemiseen ja 99.9% naisista ei hyväksy sitä. En ikinä olisi miehen kanssa, joka on käyttänyt tuollaista palvelua. Rehellisesti sanottuna pidän heitä pohjasakkana.

Vierailija
12/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata liikaa olla kateellinen muiden suhteista. Totuus on, että suurin osa suhteista epäonnistuu/päättyy joka tapauksessa.

Ja nyt bro-fistbumb että pääset yli ensinnäkinen tuosta itseä ruoskivasta asenteesta. Oman seksuaalisuuden tarkoitus on loppuviimeksi tuottaa nautintoa vain sulle itselle. Se ei kuulu muille, vaikka rehellisyys on toki suhteen perusta - se ei tarkoita että sun pitäisi koskaan avata omaa elämääsi, mitä olet tehnyt tai seksuaalisuuttasi kenellekään, koskaan, ellet itse niin halua.

On ihan ok käydä alan ammattilaisella - ja oikeasti ammattilaisen valiten (seksiä tarjoava seksuaaliterapeutti esim), olisi ensikokemus myös random-baarisäätöä sata kertaa parempi, usko pois. Alastonsuomen blogiin kirjoitat saman mutta vähän vähemmän negatiivisesti niin sulla on kuule ainakin kymmenen naista/paria auttamassa "ongelman" kanssa välittömästi ;)

Seksuaaliterapeutti ei tarjoa seksiä! Sen sijaan ilmoitus tavalliselle seksisivulle halusta poistaa poikuus on hyvä idea. Eiköhän sieltä joku auttavainen löydy, kunhan ilmoitus on riittävän positiivinen. Itseruoskinta pois, siitäkin olen samaa mieltä.

Vierailija
13/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että seksityöntekijöille täysin kokematon asiakas ei ole mitenkään tavatonta. Ainakin kotimaiset seksityöntekiät osannevat ns. hoitaa homman asiaan kuuluvalla tavalla ja nostamaan asiakkaan seksuaalista itsetuntoa.

Vierailija
14/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että seksityöntekijöille täysin kokematon asiakas ei ole mitenkään tavatonta. Ainakin kotimaiset seksityöntekiät osannevat ns. hoitaa homman asiaan kuuluvalla tavalla ja nostamaan asiakkaan seksuaalista itsetuntoa.

Ja jos eivät osaa, ainahan voit kieltäytyä maksamasta tai vaatia rahat takaisin.

Vierailija
15/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt maksullisissa ja jos myöhemmin löydät tyttöystävän kerrot että on ollut joitakin yhden illan suhteita. Ei siinä käytännössä isoa eroa ole onko saanut sattumalta rahan, humalan, säälin vaiko naaraan kiima-ajan vuoksi.

Ota girlfriend experience eli treffien tapainen kokohoito, niin varsinkaan itsesi kannalta eroa ei ole. Saat ongelman pois päiväjärjestyksestä.

Vierailija
16/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhempana tieteenharjoittajana sanoisin ap:lle: Jos ei muuten irtoa, niin käytä sitten maksullista, mutta ÄLÄ IKINÄ KERRO siitä kenellekkään. Kukaan ei halua kuulla puolisonsa exsistä.

Vierailija
17/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta ei kannata myöskään valehdella, ainakin itselleni asia on niin tärkeä, että saan sen kyllä selville.

Miten meinasit saada selville, jos ap on fiksu ja osaa pitää suunsa kiinni asiasta? Varsinkin jos siitä hommasta on kauemmin kuin pari päivää-pari viikkoa, jäljet alkaa olla jo auttamatta kylmenneet.

Vierailija
18/21 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka monet miehet eivät ehkä usko, niin tosiaan miehen ekana naisena oleminen voi joillekin olla iso turn on. Varsinkin jos ei ole ikinä päässyt kenenkään poikuutta "viemään". Ehkä netin kautta voisi löytyä seuraa tällaiseen?

Itsekin olin halunnut kokea tämän joskus ja onnistuinkin kokemaan, ei kaduta ja toivottavasti ei miestäkään. Siinä pitää olla tarkkana että pysyy hienotunteisena ettei mitenkäs loukkaa.

Lähinnä pointti siis se että ei-maksullisista voi löytyä potentiaalisia kumppaneita hommaan eikä sitä tarvitse välttämättä hävetä. Rehellisesti nykyäänkin ottaisin mielummin neitsyt miehen kuin jonkun joka on ollut tyyliin sadan naisen kanssa. Onhan siinä tautiriskitkin poissa ja jotenkin hyvällä tavalla "viatonta". Takas nuoruuteen.

Vierailija
19/21 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi maksullisella käydä jos muuten ei saa ja itselle se on ok.

Ehdottomasti suomalainen ja mielummin ikää jo enemmän kuin sinulla, ymmärtävät ja osaavat asiassa edetä kun kerrot tilanteesi jo puhelimessa. Ekalla kerralla varaa tarpeeksi aikaa, kerkiää halaamaan ja juttelemaankin.

Älä koskaan, älä missään tilanteessa, kerro tulevalle kumppanillesi maksullisella käynnistä, naisen kanssa sen löytää jossain vaiheessa edestään, varsinkin jos suhteessa tulee muita ongelmia, nainen voi käyttää sitä syynä ihan mihinkä vaan, vaikka pettämiseensä ja perustella sen niin myös ystävilleen. "Säännöt" on tässä eri miehille ja naisille, maksullisella käynyt mies on luuseri, turn off, jne. Etelänlomalla muutamalle baarin tarjoilijapojalle runsaita tippejä ja itseään jakanut nainen on voimaantunut, vahva, itsenäinen... Voit kyllä kertoa käyneesi nettitreffeillä ja siinä harrastaneesi suojattua seksiä, ei tarvi sen enempää selitellä, ei ne naisetkaan omiaan selittele.  

Vierailija
20/21 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia painaa, niin hoida poikuus pois maksullisella ihan hyvällä omalla tunnolla. Muista kuitenkin, että olet tekemisissä ammattilaisen kanssa, joten seksi jatkossa "tavisten" kanssa on eri asia. 

Espanjassa, Kreikassa ja Italiassa ainakin on ihan normaalia, että isä vie poikansa ripille pääsyn jälkeen maksulliselle, jotta tämä pääsee poikuudestaan. Siellä nämä naiset opettavat pojat seksin saloihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä