Sähköyhtiöstä soitto
Joku outo soitto tuli sähköyhtiöstä. Halusivat kovasti tehdä PARANNUKSIA määräaikaiseen sähkösopimukseeni mm. välttämällä hintapiikit talvella jakamalla kuukausilaskutus tasaeriin (Se, miten tämä tehdään koska ei heillä kristallipalloa ole loppuvuoden sähkönkulutuksestani, jäi vähän hämärän peittoon) ja takaamalla että vastedes 100% sähköstä olisi vihreää sähköä, että eiköhän laiteta tällainen loistava paketti teillekin. Kieltäydyin ehdottomasti kaikista uudistuksista, sillä nykyisessä maailmanpoliittisessa tilanteessa en uskalla tehdä halpaan soppariini joka on juuri uusittu, mitään muutoksia.
Sainko säästettyä kieltäytymisellä muutaman tontun käteistä tämän vuoden aikana vai vauhkoanko vähän turhaan ja kaikki uudistukset on upeita?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
En uskaltaisi vastata sähköyhtiön soittoon.
En vastaa enää mihinkään numeroon jota en tunnista. Minulle poika tyrkytti sopparia. Sanoin ei. En hoida perheen sähkösopimuksia. Hän HUUSI että teidän sopimus on nyt vaihdettu meille. Ihan hirveetä. En ollut edes kertonut nimeäni enkä osoitetta. Vastasinkin vain haloo
Järki sanoi ettei se ole mahdollista koska minun nimissäni on ollut sähkösopimus viimeksi v. 1979. Nimenikin oli aivan eri. Aloin kuitenkin nähdä painajaisia puhelinsoitoista.
Jos telkkarissa soi puhelin, niin pelästyin aivan hirveästi.
Olen jo ikäihminen. Jos olisi muistisairaus niin hukassa olisin.
Kannattaa puhua suvun ikäihmisille, että eivät vastaa puhelimeen, ellei siinä näy nimeä kuka soittaa. Lähisukulaisten nimet yleensä on joku nuorisosta näpytellyt ne sinne.
Tuota juuri hieman pelkään, olisi vielä 14 kuukautta jäljellä halpaa sopimusta (alle 5 snt/kWh). Todella hauskaa jos kaatuu talvella ja hinnat ovat räjähtäneet.