Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pia Johanssonin kirja joka kertoo elämästään psykopaatti puolison kanssa.

Vierailija
06.10.2022 |

https://kirja.elisa.fi/ekirja/sinun-parhaaksesi

Tosi tarina. Kirja suositus kaikille aikuisille. Itse kuuntelin kirjan. Alussa oli kivaa mutta loppujen lopuksi kumppanin toimet ja sanat veivät puolison suljetulle ostastolle.

Kirjassa puhutaan kumppanin nimeksi Fredrik Andersson. Olisi kiva nähdä kuva. Google haulla ei saa potentiaalista tietoa. Niin, mikäli miehen nimi oli oikeasti Fredrik.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki (naisten) exät ovat narsistipsykopaatteja.

Vierailija
42/43 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja on minulla parhaillaan kesken. Tajusin tämän myötä, että tuollaiseen tyyppiin lankeavat naiset taitavatkin olla liian hyvällä itsetunnolla varustettuja. Uskotaan äijäm kaikki naurettavat "olet maailman kaunein nainen" ja korujen & matkojen ostelut. Nauraisin itseni tärviölle tuollaisen teeskentelijän seurassa, en todellakaan uskoisi minuun kohdistettuna moista soopaa. Kertoja myös kuvaa, että uskoi aina ihmisistä hyvää. Yli nelikymppisenä! Jestas sentään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet tarinan olevan liioiteltu ? Työssäni olen kuullut lukuisia kertoja samanlaisen tarina tai vielä paljon pahempaa. Sillä ei ole väliä onko miehellä dg vaiko ei ole, Lähes koskaan ei ole, koska persoonallisuushäiriöiset henkilöt tuskin koskaan hakeutuvat hoitoon.