Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painettiinko teidän koulussa seiskaluokkalaisten päät vessapyttyyn??

Vierailija
06.10.2022 |

Meidän koulussa 1970- ja 1980-luvulla painettiin kaikkien 7. luokkalaisten päät vessapyttyyn, mikäli liikkuivat vessassa

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tutulta kuulostaa, terveisin 70-luvulla syntynyt. 

Vierailija
42/47 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli ajat paremmat kun ei ollut puhelimia, joilla tuollaiset olisi voinut taltioida ikuisiksi ajoiksi kaikkien katsottavaksi.  Ennen voitii unohtaa lapsuuden pahat kokemukset. Enää ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuntemat isommat pojat piti huolen, että kukaan ei körmyyttänyt. Ei ne toki joka paikassa olleet mutta viesti tuli kyllä selväksi muille. Tein itse saman palveluksen nuoremmille kun kasvoin pituutta ja painoa.

Vierailija
44/47 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että vessassa olisi uitettu, mutta kasille mennessä otin kotoa kananmunakennon ja iskin niitä uusien seiskaluokkalaisten päähän koulun jälkeen kavereiden kanssa. Vaatteet päällä vietiin myös yksi suihkuun kun eksyi uutena liikuntasalin kulmille. 

Vierailija
45/47 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yritettiin!

Tappeluhan siitä syntyi. Sain "onneksi" maassa potkun päähän, joka kaikki todistivat.

Tappelu päättyi, kun sain kaverin kaadettua ja väänsin siltä peukalon ja keskisormen kämmenselkään.

Julkinen itkuhan siltä tuli, minä sain pari tuntia jälkkää ja kuhmun otsaan.

Ei kiusannut muuten enää ketään.

Vierailija
46/47 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti seiskaluokan alussa -97 kaksi isokokoista lätkänpelaaja-ysiluokkalaista yritti tunkea päätäni vessanpönttöön, siinä kuitenkaan onnistumatta. Suuttuivat, kun tein toiselle vessaan ns. pill*suihkukepposen eli viritin sen lavuaarin alle liipasin pohjassa niin, että housut kastuivat mukavasti etumuksen kohdalta. :D

Vierailija
47/47 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta peloteltiin.

Vuorikadun yläaste, Vaasa, 1980-luku

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme