Miksi ketään ei osaa enään kirjoittaa? Täälläkin sen näkee kokoajan. Ketä tietää?
Kommentit (67)
Ulkolaisista ei tiedä, huomaatko ne virheet, mutta kotilaiset huomaa.
Kyllä osa kirjoittaa sellaista siansaksaa että ihmetyttää oikein se, että miten puhuvat suomea. Ymmärtääkö kukaan heitä arjessa? Ihan suomalaisia nämä kirjoittajat kuitenkin ovat. Huono Suomikin paremmin ymmärrettävissä kuin nämä siansaksat jotka muistuttavat suomenkieltä.
Vierailija kirjoitti:
Olen perjaatteen mies, omistan Saksan paimen koiran ja syön tänään mummonliha pullia.
Onko sun lapsellasi sellainen lasten päästä vedettävä sänky?
Vierailija kirjoitti:
Otsikossakin oli tarkoituksella kolme virhettä.
Etsi virheet!
Neljä virhettä siinä kyllä on.🤓
Koska puhelimella tulee näppäinvirheitä ja automaattikorjaus korjaa päin peetä sun muuta ketä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska puhelimella tulee näppäinvirheitä ja automaattikorjaus korjaa päin peetä sun muuta ketä kiinnostaa.
Eipä minun puhelimeni muuta kuka-sanaa ketä-sanaksi😅
Vierailija kirjoitti:
Kyllä osa kirjoittaa sellaista siansaksaa että ihmetyttää oikein se, että miten puhuvat suomea. Ymmärtääkö kukaan heitä arjessa? Ihan suomalaisia nämä kirjoittajat kuitenkin ovat. Huono Suomikin paremmin ymmärrettävissä kuin nämä siansaksat jotka muistuttavat suomenkieltä.
Oletko varma, että ovat Suomen kielisiä?
Vierailija kirjoitti:
Tämän aloituksen perusteella oikeampi kysymys on, miksi kukaan ei osaa enää tehdä hyviä provoja.
Minä teen hyviä mutta ne on niin kirpsakoita, että poistuvat heti
Vierailija kirjoitti:
Olisin provo, mutta on täyttä todellisuutta.
Olisikin....auto correct on syyllinen virheeseen.
Olethan täällä onneksemme Sinä, joka osaat tehdä kaiken oikein ja olet erehtymätön. Melkein kuin itse Paavo.
Vierailija kirjoitti:
Tämän aloituksen perusteella oikeampi kysymys on, miksi kukaan ei osaa enää tehdä hyviä provoja.
Kukaa se kiinostas?
Ei ketään kinosta toi läyhääminen, ihka sama mitä kirjotaa aina joku p.nokka alko läyhää, värin kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole kirjoitusvirheistä tai yhdyssanavirheistä vaan siitä, että jotkut sokeltavat kovin erikoista suomea.
Vierailija kirjoitti:
Ja jotkut ei osaa edes suomenkieltä.
Muuten "suomen kieli" kirjoitetaan erikseen ja "suomenkielinen" yhteen.
Henkilökohtaisesti en huomioi millään tavalla mitään typeriä hymiöitä tekstissä vaan asia pitää osata ilmaista kirjallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kirjoittaa pöytätietokoneella tai kannettavalla, jossa on oikea näppäimistö ilman mitään automaattikorjausta.
Ns. älypuhelimet ja niiden typerät kosketusnäppäimistöt ja typerät käyttäjät, jotka eivät osaa edes ottaa niitä automaattikorjauksia pois päältä, jos se nyt edes on se todellinen syy niille virheille... :/
Siis mä kyllä omaan hyvän kirjoitus taidon. Omaatko sä?