Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko teillä menee aamulla meikkaamiseen?

Vierailija
06.10.2022 |

Kysymys on osoitettu luonnollisesti niille, jotka ylipäänsä meikkaavat.

Minulla menee puoli tuntia ja se ärsyttää. Haluaisin meikata nopeammin, mutta en vaan osaa. Laitan meikkivoiteen, peitevoiteen silmänalusille ja näppylöille, poskipuna, korostusväri, kulmakynä, ripsien taivutus ja ripsiväri. Luulisi tuollaisesta selviävän nopeamminkin.

Vinkkejä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-10 minuuttia. Kosteusvoide on laitettu jo aiemmin aamulla. Ensin kevyesti bb-voidetta kasvoille, menee muutama sekunti, sitten jokunen pisara poskipunaa ja tasoitus sienellä. Seuraavaksi mineraalipuuteria pehmeällä siveltimellä otsaan, poskille, leukaan ja luomille, 5 sekuntia. Vaaleaa luomiväriä koko luomelle ja himmeää luumuun taittavaa harmaata (!) ulkonurkkiin ja tasoitus. Ripsiväriä huolellisesti ja maltillisen värinen ohut kestohuuliväri viimeiseksi. Siinä se ja tällä mennään koko päivä.

Olen meikannu koko ikäni ja mielestäni meikki freesaa ilmettä kivasti. Haen luonnollista lopputulosta arkimeikissäni. Meikkaaminen on yksi arjen piristävä ilo.

Vierailija
22/27 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee muutama minuutti. Kasvojen pesu, päivävoide ja tummat silmän aluset piiloon. Kulmiin hieman väriä ja vähän ripsaria. En voi käyttää joka päivä meikkivoiteita, koska naama räjähtää täyteen finnejä. Kyllä vielä 33 vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkimeikki (töihin ja muuten vaan) 10-15min

Olen rutinoitunut meikkaaja kun tätä tehnyt 25v;

Kasvojen pesu ja kosteusvoide (tässä välissä pesen hampaat ja laitan hiukset, menee 5min) ja Bebanthenia huuliin

Primer voide

Ripsien taivutus

Meikkivoide

Puuteri

Aurinkopuuteri

Poskipuna

Luomiväri (sama sävy koko luomelle)

Ripsiväri

Huulikiilto

Juhliin sitten tuohon päälle rajaukset silmiin ja huuliin, irtoripset ja huolellisempi silmien meikki. Hiuksiin panostan sillon paljon enemmän että juhlalaittautuminen vie 30min minimissään

Vierailija
24/27 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meikannut koko ikäni, mutta iän myötä aikaa menee enemmän. Syitä:

- vanheneva iho vaatii erilaista käsittelyä (paksu meikki jää juonteisiin, liian ohut ei peitä ongelmia) eikä siihen ole vielä syntynyt rutiinia

- näkö huononee! Vaikea nähdä ilman silmälaseja, miltä yksityiskohdat näyttävät ja sitten pitää laittaa välillä lasit päähän

- ja kun niitä laseja joutuu käyttämään, linssit suurentavat silmiä niin, että joka suttu näyttää suuremmalta, joten tosi tarkka pitää olla jäljen kanssa

Vierailija
25/27 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-10 minuuttia arkisin sisältäen hiustenlaiton. Jaksan meikata ehkä pari kertaa viikossa, muuten vaan harjaan hiukset. Juhliin jos menen niin sitten ehkä 10-20 min.

Vierailija
26/27 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vartti. Kasvojen pesu ja rasvaus, hampaiden pesu, meikkivoide, puuteri, luomiväri, kajal, ripsari ja menoksi. Ehtii tossa ajassa laittaa hiukset ja korvakorutkin plus juoda aamukahvin.

Vierailija
27/27 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan tulee translaki jolloin voit ilmoittaa sukupuoleksesi miehen. Sitten ei tarvi meikata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme