Boikotoitko S- ja K-kartellia?
Itse ostan niin paljon suoraan tuottajilta, leipomoista jne. kun voin. Torilla käyn monta kertaa viikossa. Kohta silakkamarkkinoilta talveksi säilykkeet jne.
Kommentit (63)
En boikotoi, en boikotoi edes Kärkkäistä, sillä se on ainoa paikka, josta saan yhtä käyttämääni asiaa. Olen kyllä etsinyt sitä vuosien ajan muualtakin, mutta sieltä sitä saa.
Toreja ei täällä ole ja haluan kaikki perheeni ruuat yhdestä paikasta, sillä minulla ei ole kiinnostusta ja aikaa etsiskellä niitä ympäri kulmakunta.
Nyt hinnat kallistuu ja eläminen muutenkin, niin ei ole kyllä varaa boikotoida mitään, täytyy ostaa sitä ja sieltä mistä halvimmalla saa: Hyvästi siis luomu ja reilunkaupan tuotteen, hyvästi tuottajan ajatteleminen jne. Taitaapa ottaa ilmastonmuutosta vastaan kamppailukin ihan hirveän takapakin tässä samalla.
Hahaa, tämä alkoi jo naurattaa ajatuksenakin, eli ajelisin lähimmälle maitotilalle ja sieltähän se maitotilan emäntä jo tuleekin lypsyjakkara toisessa kädessä ja toisessa maitoämpäri ja utareliina olkapäälle huolettomasti heitettynä. Sitten hän kaataa mukana tuomaani astiaan lämpimän tuoretta maitoa haluamani määrän.
Sitten tarvitsen vielä paljon muutakin, sillä pelkällä maidolla ei perheeni elä.