Myyn tori.fi:ssä uutta klassikkodesigntavaraa esim. hintaan 450 €
Joku hyväkäs tulee tarjoomaan 150 € 😵💫 Tätä tapahtuu yllättävän usein 😆 Vaikka ilmotukseenkin tulee monesti laitettua, ettei tinkimisiä, kiitos. Onko noi jotain testejä, jos vaikka myyjä olis pahassa rahapulassa.
Kommentit (6)
Ostajathan sen hinnan määrää. Jos tuote on ollut pitkään myynnissä sillä 450:llä, niin silloinhan se on liian korkea. Jos kukaan muu ei ole tarjonnut mitään, niin tuo 150 on oikea hinta. Itse pyysin Artekin klassikosta 400, joku tarjosi lopulta 250, ja sillä myin. Liikkeet kuitenkin ottavat ison provikan, joten niiden hinta ei kerro sitä, mitä yksityishenkilö tuotteesta saa. Lisäksi nyt on ankeat ajat. Torin myynti on kutistunut olemattomiin. Ihmiset eivät osta mitään, mille ei ole akuuttia tarvetta, eivät edes käytettynä. Ja kaikki klassikot ja merkit ovat menettämässä merkitystään. Nykynuoret ei niistä piittaa.
Saahan sitä pyytää vaikka miljoonan, mutta ketään ei voi vaatia sitä maksamaan.
Tinkiminen on mun mielestä ok, mutta vastatarjouksen tulee olla asiallinen.
Mikä edes on uusi klassikkotavara?
Uutta klassikkodesigniä...? Hmmm...
eikös mammojen mukaan käytetystä tavarasta saa pyytää max 3e koska kiinalaisen kopion saa 5 eurolla
Torikaupat loppuivat osaltani uuteen sekavaan systeemiin. Aina on joku juttu päin p:tä.
Hinnatkin ovat ihan liian kovat vanhasta krääsästä.
Vien kierrätyskeskukseen kaiken ja en osta mitään ellei ole ihan pakko.
Jos palataan vanhaan systeemiin, niin ehkä myyn ja ostan jatkossa.
Mulla vastaavia kokemuksia. Varmaan törkeen alhasen hinnan tarjoojalla ajatus, että kun vetää heti alkuun kunnolla alas, hinta asettuis lopulta pyynnin ja eka tarjouksen puoliväliin.