Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet eri tavalla, kun puolisosi on poissa?

Vierailija
05.10.2022 |

Jos puolisosi ei ole kotona, mitä teet eri tavalla?

Mieheni on paljon työmatkoilla ja jotkut jutut ovat tuolloin toisin. Meillä on epäsiistimpää. Mies ei juurikaan siivoa, mutta hänelle siisteys on tärkeää. Niinpä tulee siivottua jatkuvasti hänen kotona ollessaan.

Minusta on ihanaa nukkua oikein lämpimässä, joten kun kukaan ei ole katsomassa laitan pyjaman päälle vielä collegeasun tai aamutakin yöksi. Ihanaa nukkua kerrospukeutuneena. Se kuitenkin näyttää niin kamalalta, että en miehen edessä noin pukeudu.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tykkää siisteydestä ja sinä siivoat? Mikä sua oikein vaivaa? Et kehtaa nukkua niin kun parhaalta tuntuu kun mies kotona? Olisiko aika hankkia itsetunto?

Minä myös sotken. Mies ei juurikaan sotke ja sitä paitsi käy kotona suunnilleen vain nukkumaassa (silloin kuin ei ole työmatkoilla). Minä ja lapset sotketaan, me myös siivotaan. Kun mies on poissa, meillä esim. kerääntyy mukeja olohuoneen pöydälle. Tai roskis vaan vaihdetaan, mutta kukaan ei jaksa viedä ulkoroskikseen paitsi juuri ennen miehen tuloa kotiin.

Tuo pyjama + kylpytakki + villasukat -lookki on ihan hirveä. Pitää sitä nyt vähän ajatella miltä näyttää. En minäkään tykkäisi, että mies näyttäisi kotona puliukolta.

Ap

Vierailija
42/43 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildottelen pelkkä t-paita päällä, ilman pikkupöksyjä ympäri kämppää ja katselen kuvia komeista miehistä Instagrämmissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tykkää siisteydestä ja sinä siivoat? Mikä sua oikein vaivaa? Et kehtaa nukkua niin kun parhaalta tuntuu kun mies kotona? Olisiko aika hankkia itsetunto?

Minä myös sotken. Mies ei juurikaan sotke ja sitä paitsi käy kotona suunnilleen vain nukkumaassa (silloin kuin ei ole työmatkoilla). Minä ja lapset sotketaan, me myös siivotaan. Kun mies on poissa, meillä esim. kerääntyy mukeja olohuoneen pöydälle. Tai roskis vaan vaihdetaan, mutta kukaan ei jaksa viedä ulkoroskikseen paitsi juuri ennen miehen tuloa kotiin.

Tuo pyjama + kylpytakki + villasukat -lookki on ihan hirveä. Pitää sitä nyt vähän ajatella miltä näyttää. En minäkään tykkäisi, että mies näyttäisi kotona puliukolta.

Ap

Minusta olisi hirveää, jos omassa kotonaan pitäisi ajatella miltä näyttää. Me näytetään miehen kanssa ihan puliukoilta kotona ollessamme. :D