Sointu Borg laukoo suorat sanat huonokäytöksisistä asiakkaista.
Jos koet oikeudeksesi purkaa pahaa oloasi asiakaspalvelutyötä tekeviin ihmisiin, olet kusipää
Kommentit (32)
Kun joku käyttäytyy huonosti on lupa alentaa itsensä samalle tasolle ja käyttäytyä huonosti?
Vierailija kirjoitti:
Kun joku käyttäytyy huonosti on lupa alentaa itsensä samalle tasolle ja käyttäytyä huonosti?
Tietysti ja niin kannattaa tehdä. Huonosti käyttäytyvän ymmärrys aukeaa, kun laskeutuu hänen tasolleen.
Taasko se haukkuu? Tuntuu siltä, että Sointu ei ole uutisissa viime kuukausina ollut muun takia kuin haukkuakseen asiakkaitaan ja vanhaa pomoansa!
Onnea vain neidon uralle liike-elämässä. Tuolla asenteella, mitä julkisuudessa tuo esille varmaan yhteistyökumppaneita piisaa.
Ihanaa perusluterilaista lammasta tämäkin ketju täynnä. Teillä on varmaan hienot elämät perhehelvetissä nöyrinä!
Sanon tän rehellisesti ilman mitään haukkumista. Minä en tiennyt aidosti soinnun olevan diilivoittaja. Tiedän hänen tisseistä lehdissä. Eli en osaa yhdistää hänen juttujaan mihinkään firmaan. Hän on markkinoinu itsensä ainakin minulle ihan muista jutuista kuin yrityksen pyörittämisestä.
Ehkä hän on osaava ja menestyvä mitä tekee, mutta minulle hän on samanlainen kuin joku esim miss joensuu. Enkä sano pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti ja niin kannattaa tehdä. Huonosti käyttäytyvän ymmärrys aukeaa, kun laskeutuu hänen tasolleen.
Minulla ei ole mitään tarvetta alkaa kasvattamaan aikuista ihmistä muutaman minuutin tapaamisen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Sanon tän rehellisesti ilman mitään haukkumista. Minä en tiennyt aidosti soinnun olevan diilivoittaja. Tiedän hänen tisseistä lehdissä. Eli en osaa yhdistää hänen juttujaan mihinkään firmaan. Hän on markkinoinu itsensä ainakin minulle ihan muista jutuista kuin yrityksen pyörittämisestä.
Ehkä hän on osaava ja menestyvä mitä tekee, mutta minulle hän on samanlainen kuin joku esim miss joensuu. Enkä sano pahalla.
Tämä sukupolvi on se meidän tulevaisuus.
Onko tämä se silikoninen ja huulitäytetty transsexual blondi siitä Farmista?
Joka syyttelee nyt jotain tositeeveepomoa harva se viikko kun kuvitteli pääsevänsä kehitysjohtajaksi, pukeutuu paljastavasti ja valittaa kun miehet ihmettelee miksi hän pukeutuu paljastavasti kun ovat sanoneet etteivät haluaisi omien tyttäriensä pukeutuvan noin paljastavasti kun on vängännyt syytä miesten mielipiteille?
Siis onko tuo mies vai nainen, vai entinen mies ja nykyään nainen? Nyt en ole ihan kärryillä asiasta kun en ole seurannut mitään sen sarjaa, mutta meikit ja överit täyteaineet ja implantit näyttää sellaisilta liioitelluilta millaisia drag-artistit laitattaa itelleen, plus ne paksut meikit.
Asiakas on aina oikeassa
Ja pamppu vasemmassa
kädessä.
T polliisi
Eihän siitä kovin montaa päivää ole, kun sama henkilö haukkui aika suoraviivaisesti korkeakoulutetut yhtenäisenä ryhmänä sosiaalisesti toistaitoisiksi ääliöiksi.
Ihan neutraali suhtautuminen kyseiseen henkilöön aluksi, oli ihan kivakin, että vähän ravisteli stereotyyppisimpia käsityksiä. Hiljalleen vaan alkanut maku mennä koko henkilöön, kun jatkuvasti ollaan kirjoittamassa jotain negatiivista jostain, milloin ex-pomosta, milloin muista naisista, milloin asiaaspalvelijoista/heidän asiakkaistaan. Yleisnegatiivinen asenne kaikkea kohtaan ei mitenkään paranna suhtautumistani keneenkään. Toki en henk. kohtaisesti tunne, mutta ainakin julkisuuteen on korostunut tällainen puoli turhan paljon.
Eikä tuo huono käyttäytyminen rajoitu asiakaspalvelijoihin.
Arvelen näiden ihmisten olevan empatiataidottomia.
Eivät osaa havainnollistaa maailmaa, kuin vaan omalta kannalta vaan.